Vi ankom endelig til sommerhuset som de første og jeg tjekkede huset ud, mens Louis bar vores tasker ind i det store værelse. Der var i alt 3 værelser og to toiletter. Jeg havde slet ikke regnet med at det var så stort. Det er rimelig fedt, men er bare lidt bange for hvordan en uge med drengene og deres kærester bliver!
Eller, kun Zayn og Liam's men alligevel. Er jo slet ikke vant til at være sammen med så mange personer på én gang.. Det skal nok blive sjovt men er også bekymret for Tori.. At være væk fra hende i en uge! Jeg selvfølgelig at hun er tryg hos Chelsea, men kommer bare til at savne hende utrolig meget!
Sådan er livet som mor jo.
"Zayn, Niall og Harry er lige kommet. Kommer du ud og siger hej?" spurgte Louis og smilte til mig. "Skulle Perrie ikke med?" spurgte jeg, en anelse skuffet da jeg havde håbet på at tøsehygge med hende.
"Nej desværre, hun skulle ordne noget med sit band" mumlede han og rakte hånden hen i mod mig. Jeg tog min hånd i hans og han trak mig med ud. "Hey girls!" udbrød Louis glad, slap min hånd og krammede dem alle hej.
"Hey stranger!" udbrød Zayn og trak mig ind i et langt kram.
"Hey you" hviskede jeg og krammede igen. Jeg krammede Niall og Harry og hjalp dem med deres baggage. Efter vi havde slæbt det hele ind, satte vi os i stuen og Louis tændte pejsen.
"Liam og Sophia kommer ikke alligevel.. Sophia har jo været syg i et stykke tid og har nu smittet Liam. Så de bliver hjemme og har ondt af sig selv" fortalte Harry der sad med sin mobil.
"Nå for fanden" mumlede Zayn.
Jeg sukkede og bed mig i læben. Stemningen var lidt akavet, ihvertfald for mig. Har ikke rigtig snakket med Harry om hvad der er sket mellem os og det er dét der gør det akavet. Men tror bare ikke at jeg har nosserne til at snakke ud med ham. Altså han er jo en skide flink fyr ingen tvivl om det..
"Skal vi ikke sætte en gyser på!" udbrød Niall og farrede hen til sin taske. Han tog en computer op og et stik. "Har et hdmi stik vi bare kan tilslutte fra computeren til fjerneren!" udbrød han total glad og Zayn rystede grinende på hovedet. "Jo jeg er frisk!" udbrød han og Harry nikkede med. "Rach, er du på?" spurgte Harry med sin dyb hæs stemme og jeg nikkede. "Tjo, hvorfor ikke!" mumlede jeg og smilte til Harry der smilte straks igen. Jeg pustede ud af lettelse og følte at det ikke var nær så akavet længere.
"Jeg har den nye Deliver us from evil, den skulle være pis' go'!" sagde Niall glad og vi blev alle enige om at det var dén vi skulle se. Jeg kunne mærke at jeg var lidt nervøs, da jeg har så dårlige nerver.. Jeg elsker gyserfilm, men bliver så fandens skræmt af dem!
Jeg sad mellem Zayn og Louis og Niall og Harry sad i den anden sofa. "Fuck man" mumlede jeg allerede nervøs og gemte mig bag Louis skulder. "Hahah der skal fandme ikke meget til at skræmme dig!" grinte Niall og jeg rakte tunge af ham. Mit hjerte pumpede og var sikker på at jeg ville falde om af skræk. Den film er fandme scary, og sikke masse chok man får af den!
Adrenalinen kørte rundt i min krop og gjorde den vildt anspændt. Jeg sad også ret uroligt og da Louis opdagede det, kyssede han mig ved øret og lagde sin hånd på mit lår, hvilket fik mig automatisk til at slappe mere af.
Jeg sad dybt koncentreret i filmen, da jeg mærkede noget rode ved mit hår. Jeg skreg op og fægtede med armene af ren refleks og hørte drengene skrige af grin. Mit hjerte pumpede hurtigere og jeg tog mig til hjertet.
"For fanden da!" udbrød jeg og prøvede at få vejret. Jeg kiggede bag mig og så Niall stå bag sofaen. Han grinte så højt og væltede rundt af grin. "Årh Rach!" grinte Zayn. "Ha-ha meget sjovt, tumper" mumlede jeg og satte mig tilbage.
Louis grinte stadig og jeg skubbede albuen ind i hans side. "Av hahahahhaha" udbrød han og jeg sukkede opgivende. "Du elsker os" grinte Zayn og blinkede til mig. Jeg sukkede endnu engang og rystede på hovedet. "Det vil blive en laaang uge med jer" grinte jeg og Niall rakte tunge af mig.
"Men du elsker os stadig" pointerede han og jeg grinte. "Lad os nu bare se den film færdig" udbrød jeg og svarede ikke på hans pointering.
♠♠♠♠♠♠
Filmen var endelig færdig, og vi blev enige om at gå i seng da vi alle var rimelig trætte.
"Kom her prinsesse" udbrød Louis der lå i sengen med spredte arme og gjorde tegn til at jeg skulle lægge mig ned. Jeg hoppede ud af tøjet, tog en af Louis' trøjer jeg havde med hjemmefra, på og lagde mig ovenpå ham. Jeg hvilede hagen på hans bryst og kiggede op på ham. Han nussede mig på kinden og hagen og fik mig til at blive helt rolig.
Jeg var lidt skræmt af filmen og var lidt anspændt. "Gyserfilm er vist ved at påvirke mig for meget" mumlede jeg og kiggede ud af vinduet. "Haha så er det nok en god idé at tage en pause fra dem" hviskede Louis og kyssede min hånd. Jeg kiggede igen på ham og nikkede.
"Det kunne være at jeg skulle gøre det" grinte jeg og blinkede til ham.
"Hvad skal vi lave i morgen?" spurgte jeg og kyssede ham på halsen.
"Jeg tror vi tager ud og bowle. Det snakkede drengene nemlig om. Hvis du altså vil" mumlede han træt. "Jeg elsker bowling!" udbrød jeg og helt glad. "Jamen så var det da godt tænkt af drengenge" sagde Louis og blinkede til mig.
Jeg fik strakt mig så jeg lige kunne nå at kysse ham hurtigt. "Godnat" hviskede jeg og han kyssede mig igen før jeg lagde mig helt rigtigt ovenpå ham. "Jeg elsker dig" hviskede han, og jeg smilte flere minutter efter.