Nikdy jsem nevěřila na lásku na první pohled,až do teď.
Ahoj já jsem Mia.
Skončila škola a já jsem byla se svýma kamarádkama (Kate,Annie,Naomi) v cukrárně to oslavit.A to bylo poprvé co se naše očí střetli.
Kate mě přesvědčila za ním jít.
Bála jsem se abych se neztrapnila.Přišla jsem za ním a nevšímal si mě koukal se do novin.
Naší konverzaci jsem záčla já.Ahoj
Ahoj odpověděl a očima sjel po mé postavě.
Já jsem Mia a ty?
Jsem Dixon.
Zeptala jsem se ho jestli si mohu přisednout. Souhlasil.
Nějak jsme se zapovídali,ani nevím o čem jsme se bavili.Když jsem odcházela dal mi své číslo.Když jsem došla domů zjistila jsem že je 20:00.
Lehla jsem do postele a přemýšlela jsem nad Dixnem. Asi za 5 minut jsem usnula.Ráno jsem se vzbudila. Podívala jsem se na mobil abych zjistila kolik je hodin, bylo 10:00.A měla jsme 3 zmeškané hovory od Kate a 2 zprávy od Dixna.
Dixon: Ahoj, včera mě to s tebou bavilo.
Já: Ahoj, mě taky
Dixon: Nechceš si ti zvopakovat?
Já: Strašně ráda. A kdy??
Dixon: Máš čas dneska?
Já: Jo mám?
Dixon: Tak v 18:00 jsem u tebe?
Já: Dobře budu čekat
Vztala jsem z postele.Udělal jsem ranní hygienu.A zůstala jsem v pyžamu. Ška jsem si udělat snídani.
Udělala jsem si volský oko s toustem a k tomu kafe.
Potom jsem si šla zaběhat se svým pejskem Zoe.Asi po 2 hodinách jsem se vrátila domů úplně spocená.
Šla jsem se vysprchovat a pak se podívat na hodiny.Bylo 16:45. A já jsem usoudila,že bych se měla začít připravovat.
Jako 1. Jsem si udělala make up
2. Jsem se oblékla
Měla jsem to akorát. Když jsem byla hotová bylo 17:50.