Satır arası Yorum yaparsanız çok sevinirim ♡ Okumak çok keyifli oluyor ♡•Cheryl's P.O.V•
Sabah, başımın çatlaması ile uyandım. Başım çok ağrıyordu. Gözlerimi hafifçe araladığımda, gözüme gelen güneş ışığının gözümü yakmasıyla tekrar kapattım. Biraz öyle yattım. Hiçbir şey yapmayarak. En sonunda daha ne kadar böyle kalacağım diyerek yatakta doğrulup gözlerimi açtım. Tabi, yanımda masumca uyuyan bir Noah beklemiyordum. Ve o anda bütün anılar aklıma dolmaya başladı. Dün gece. Tanrım. Resmen, sarhoş olmuş, Noah'ı aramış, ona aşk itirafı yapmıştım. Noah beni yıkamıştı, Millie ve Finn öpüşmüştü, ben kusmuştum, gece saat üçe kadar benimle ilgilenmişti. Aman tanrım. Banyo yaptığım an aklıma gelince kendimi kızarmaktan alıkoyamadım. Saat kaçtı? Duvarda asılı saate baktım. Öğlen üç! Annem beni öldürecek! Telefonumu etrafımı arandım. Yoktu yoktu! Ben öldüm, öldüm ben.
-Cheryl?
Noah'ın sorusuyla biranda çığlık atıp sıçradım.
-Woah!
-Ne oldu? Ateşin düştü mü?
-Ne biliyim ben Noah?! Ben ne yapacağım öldüm ben öldüm!
-Ne oldu?!
-Saat öğlen üç gerizekalı! Dün sabahtan beri evde yokum ve gece eve gitmedim! Annem beni öldürecek!
-Sakin ol.
-Nasıl sakin olayım Noah?
-Ben hallettim. Gece aradım anneni.
-Ciddi misin?
-Evet.
-SEN DÜNYANIN EN MÜKEMMEL VARLIĞISIN TANRIM!
Deyip ona sarıldım, hala bende biranın etkisi geçmedi galiba. Bana hafif gülümsemeyle karşılık verdi.
-Bakalım ateşin düşmüş mü?
Elini alnıma koyup ateşime baktı:
-Çok az var. Gel aşağı inelim ve sana ateş düşürücü vereyim.
-Noah-
-Efendim?
-Ben herşey için teşekkür ederim yani, dün gece benimle ilgilendin ve sen olmasan ne yapardım bilmiyorum. Bir de gelmiş sana gerizekalı diyorum...pff.
-Boşver, korkmuştun vee, Muhtemelen kızlarla orada sızardın, sabahta annen seni öldürürdü.
-Evet .
-Şeyi hatırlıyor musun?
-Neyi?
-Sen benden?
-Amanınvahşetbintövbe!
-Yani hatırlıyorsun?
-Ne alakası var canım sırf amanın vahşet dediğim için sana ben senden ho-
-AHA!
-Ne?!
-Bak kendin dedin! Hatırlıyorsun!
-Hiçbir bok hatırlamıyorum şimdi aşağı inebiliriiz!
-Benden kaçamazsın Cheryl.
-Kaçtım bile!
Aşağı koşar adım ilerledim.
-Çifte kumrularımızda uyanmış!
-Çifte kumru? Ne diyosun Millie?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perfectly Wrong || Noah Schnapp
Romance- But yes , coming here and loving you was a mistake . You're perfectly wrong for me. - Wherever you go, no matter how far away you are, I will always love you and won't let you go. Life is beautiful with mistakes. Make your best mistakes, Cheryl.