Prefață

8 0 0
                                    


Cele două regate rămase unicele de pe pământ după atrocitatea adusă de către demonii mâncători de oameni sunt într-o continuă luptă pentru supraviețuire.Niciodată neajungând la un acord pentru supraviețuirea ambelor specii,războaiele continuă, aducând pierderi pentru oameni dar și pentru demoni.

Oamenii fiind mult mai fragili decât comedhecarii, au nevoie că alianța lor omenească să fie mai mare și mai puternică decât cea a demonilor, ceva ce este imposibil deoarece demonii dețin mai mult de jumătate din teritoriul pământului, iar poporul lor îl depășește pe cel al oameniilor cu 2 miliarde.Demonii nu au nevoie de alianțe, toți sunt împotrivă oamenilor și nu arată niciodată milă când unul le cade în mâini.

Diferitele stagii prin care trece un comedhecar inflențează modul său de hrănire și trai. Comedhecarii începători, cei abia născuți, nu au nevoie de sânge,carne și nici măcar de o prezență umana în preajma lor pentru a supraviețuii, se hrănesc cu fructe, legume și carne animala.Comedhecarii ce au împlinit un deceniu de viață încep să simtă nevoia unui spirit uman în preajma lor,ceva cu care să se poată hrănii în mod spiritual înafara hrănii zilnice pe care au consumat-o până la momentul dat.Oamenii și demoni au mai încercat să exeperimenteze aceasta parte a lor, trimițând oameni care să locuiască o perioada cu comedhecarii.Însă toți participanții au sfârșit usciși cu sânge rece de către gazdele lor, deoarece demonii nu se pot controla în mod voit în preajma oamenilor,iar alții pur și simplu treceau la următorul stagiu subit,fară vreo avertizare.Al treilea stagiu al comedhecarilor este unul foarte ambiguu și care se schimbă mereu în funcție de demon.Unora le vine timpul mai devreme,altora mai tărziu, dar fiecare reacționează într-un mod diferit.Majoritatea devin foarte agresivi,uneori atacând până și alți comedhecari,iar alții o fac atât de subit încât nu iți dai seama că s-a întâmplat până când acesta întâlnește un om la care se vă repezi imediat pentru a-l devora.Trecerea la al patrulea stadiu este ceva ce până nici comedhecarii nu își doresc.Când demonii nu mai reușesc să se hrănească cu sânge sau carne umana pentru o perioadă mai lunga de 45 de zile, devin golimah, ceva ce nici chiar ei nu recunosc a fii ceva normal.Devin turbați,fară conștiință sau cumpătare, distrugând tot în calea lor și hranindu-se chiar și cu semenii lor.

Pentru că asta să nu se întâmple, oamenii au ajuns decord că ei să trimiță lunar provizii cu sânge sau chiar carne de om, atunci când ar fii cu putință,de la oamenii decedați.Desigur, nu era etic și nici moral ceea ce oamenii au decis să facă pentru a supraviețuii, dar scopul scuză mijloacele pentru ei în acest caz,iar cei ce ajungeau hrana comedhecarilor primeau bani și bunuri materiale.Familiei răposaților ce ajungeau pe mesele demonilor le era oferită o recompensă pentru sacrificiul făcut, ceea ce regele credea că lumea apreciază.Desigur că multă lume nu era deacord,dar în adâncul sufeletelor lor, erau bucuroși că măcar așa nu trebuiau să se mai teamă pentru siguranță lor,chiar daca asta însemnă să trăiască sub obligația de a renunță la o parte din sângele lor lunar.Nu era mult, dar era prețul plătit pentru a trăii.Iar omenirea ar fii dat orice să supraviețuiască.



Cred ca am revenit cu o nouă idee, care sper să fie cât se poate de originală,chiar dacă la baza poveștii simt ca inspirația provine din Tokyo Ghoul ,doar pentru faptul ca demonii, in acel caz ghoul-ii ,sunt ființe ce se hrănesc cu carne umană.Eu totuși am schimbat destul de mult ideea și etica lor,adăugând diversele stagii și ma rog, cam toată povestea .Sper să vă placă și sper să reușesc să scriu cât mai mult la această carte.Mulțumesc mult ca ați citit!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 30, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nașterea crinului sângeriu - VOL I - Seria: Lycoris radiata arcanisWhere stories live. Discover now