🌲3- Jak to ví? 🌲

20 4 0
                                    

Probudil jsem se v 5 hodin ráno. Byl jsem sice unavený, ale já se tak probouzím vždycky a přirozeně. Pak jdu do lesa ten mi dodá energii. Takhle to mám každý den.

Mělo to tak být i dnes, ale někdo mi překazil plán. Hmmm...Kdo to asi mohl být? Miloš. Jak jinak. Opět mi zastoupil cestu a zasyčel:

,,Kam jdeš prcku?" Byl jsem už připravený na ránu, kterou mi chtěl uštědřit a tak jsem se skrčil a utíkal. Dveře mi zastoupil Miloš, takže jsem musel na balkón, odtamtud přelést do zahrady vedle nás a tam jít přes plot.

,,Kam si jako myslíš, že jdeš ty maličkej zmrde!" Zakřičel za mnou Miloš. No to mu určitě řeknu. Schválně jsem běžel oklikou, aby Miloš nepoznal podle směru, kam jdu.

Jakmile jsem vstoupil do lesa, dotkl jsem se prvního stromu, který jsem viděl a nasál jsem trochu jeho energie. V duchu jsem mu zato poděkoval. Strom se zakymácel ve větru tak, že mě pohladil po hlavě.

Nevím, jestli jsou stromy živé nebo ne, ale ani bych se nedivil, kdyby jo... Procházel jsem se po lese a z něj jsem šel rovnou do školy. Bylo mi jedno, že dostanu poznámky za to, že nenosím pomůcky do školy. Ale nebudu jim přece říkat o Milošovi.

Ve škole na mě všichni čuměli jak na blázna. Ani se jim nedivím. Taky bych byl dost překvapenej, kdybych viděl nějákýho týpka, co si v pohodě jde do školy bez ničeho. Když jsem přišel do třídy, bylo za minutu osm. Měl jsem čtyři zmeškané hovory od Miloše. Asi... Bylo to sice neznámé číslo, ale jsem si na 99,99999% jistej, že to je on podle těch zpráv :
Můžeš mi říct KDE KUR*A JSI?!

Lucka o tebe má strach!

(abyste věděli Lucka je moje mamka)

Až přijdeš domů, tak ti pěkně nakopu
p*del...

Nechceš snad, abych přišel do školy za tebou prcku???

Radši jsem mu odepsal:
Jsem už ve škole... Asi dostanu poznámku za to, že nenosím pomůcky do školy, ale teď uvažuju, jestli mám učitelce říct pravdu o tom, že si k nám domů nakráčel sprostej debil, kterej mě mlátí, nebo jí řeknu, že mám rozvedený rodiče a poprvé jsem jel k PRAVÉMU tátovi a nečekal jsem, že když u něj budu poprvé, tak půjdu do školy... Asi jí řeknu tu první a pravdivou možnost...

Miloš: Klidně jí to řekni! Myslim, že když si dám napvštěvu u ní v kabinetě, tak na mě změní názor!

Já: Ty seš nechutnej!

,,S kým si píšeš?" Nakoukla mi přes rameno Linda. Rychle jsem zavřel mobil, ale asi ne dost rychle.

,,Řekni mi, co se děje..." Linda mě pohladila po rameni. Podle mého výrazu poznala, že mi to není příjemné a tak se trochu odtáhla.

,,O hodině." Řekl jsem tajemným hlasem, který pak nabral na otrávenost z toho, že se ke mě blížil Edward.

,,Óóó! Náš šprťáček asi dostane poznámku! Co na to asi řekne tatínek? No vlastně ty žádnýho nemáš! Pche! Asi tě nechtěl..." řekl.

Jak to sakra ví? A co když má pravdu? Co když mě otec opravdu nechtěl? Co když ta mluva se zvířaty je porucha a táta o tom věděl když byla mamka těhotná a proto nás opustil? Ztuhl jsem. Edward si toho nejspíš všiml a pokračoval:

,,Podle tvého výrazu to je pravda! Ale stále zůstává záhadou, proč tě opustil? Hm hm hmmm... Vždyť jsi takový chytrý hoch... I když asi to je tím, že máš tu svou lesovou mánii. Podle mě máš nějakou nemoc při které máš dětské myšlení a všechno ti přijde nadpřirozené. Třeba že čerpáš sílu ze stromů. Pche! Myslím, že to je ten důvod proč-" naštěstí ho přerušilo zvonění a už jsme si museli jít sednout do lavic.

Trápily mě dvě věci:

Jak se to všechno dozvěděl? A co když je to pravda?

Po dlooouhé době nová kapitola. Snad se líbí. Mně teda přijde, že zápletka je nudná a řešení je jasné... Ale nevim no... Já to všechno vim, takže to neumim posoudit. Kdyžtak napište do komemtářů...
Jinak v médiích máte Edwarda😉.

DiankaLimbvani

Louka, nebo Les???Kde žijí příběhy. Začni objevovat