Przyszedł obiad i nie zmieniło to postawy Draco przez cały dzień. Zjadł trochę obiadu, który był czymś więcej niż jadł późno i po prostu siedział tam, przez większość czasu wpatrując się bezmyślnie w stół. Pansy już dawno zrezygnowała z dokuczania Draco, by jadł więcej, ponieważ wszystkie jej wysiłki polegają na tym, że zostaje przeklęta. Pansy i Blaise próbowali włączyć go kilka razy do swoich rozmów, wspominając nawet imię Pottera, by zobaczyć jego reakcję, z pewną nadzieją, że przynajmniej westchnie śniąc. Zamiast tego dostali szyderstwa i przewrócenie oczami.
Cały dom był bardzo rozczarowany i wymienił ten eksperyment jako kompletną i epicką porażkę, o której żaden z nich nigdy więcej nie będzie mówił. Nigdy. Ponieważ to uczyniłoby wstyd dla wszystkich.
Patrzyli jak Draco wstaje i wychodzi z Wielkiej Sali, po czym z rozczarowaniem wracają do swoich potraw. Jednak zanim Pansy wróciła wzrokiem do stołu, zobaczyła Draco, spoglądającego na Pottera. Wyraz jego twarzy sprawił, że oddech Pansy urwał się.
Był to najdelikatniejszy wyraz twarzy, jaki kiedykolwiek widzieli na Draco, bez maski, o tęsknocie i pragnieniu, ale nigdy nie mający. To było bezbronne, otwarte i złamane serce.
I tak szybko jak się pojawiło, znikło, a maski Malfoya były z powrotem na miejscu, jakby nigdy się nie poślizgnął. Draco wyszedł i nie obejrzał się.
Pansy i Blaise siedzieli w oszołomionej ciszy, gdy sala, podobnie jak świat, trwały tak, jakby nic ważnego się nie wydarzyło.
- Nie sądzisz, że eliksir miłosny nie zadziałał, ponieważ... - Blaise ruszył bezradnie, nie chcąc dokończyć zdania.
- Och, Draco - szepnęła cicho Pansy.
KONIEC.
<3<3<3
CZYTASZ
A Love Potion
RomanceAutor: LoVerTy Dom Slytherinu, a dokładniej Pansy i Blaise, nie byli ostatnio zachwyceni zachowaniem Draco. Zdecydowano, że idealną karą będzie podanie Draco eliksiru miłosnego, który sprawi, że będzie zachowywał się jak chory szczeniak wokół Potter...