0.4

162 20 8
                                    

Lalisa
Hastaneden kaçmıştım. İçimdeki intikam isteği saniye dahi geçtikçe çoğalıyordu. Kalbim benim için en önemli yerimdi.

Kalbimle oynanması çok ağırıma gitmişti. Hastanenin lobi kısmından fark edilmemek için yavaşça yürüyordum.

Benim aksime bir tane gerzek ise koşarak hastaneye girdi ve bana çarptı. Sinirimden bağırdım ve daha da uzatmadan yanından geçip gittim fark edilmemeliydim

Hastaneden çıkar çıkmaz ilk iş olarak eve gittim. Odama çıktım ve üstümü değiştirdim.
Rahat bir şeyler giydim ve çalışma masama oturup elime kağıt kalem aldım

Ne yapabilirdim? Ne yapsam benim hissettiklerimi hissederdi? Veya direk nasıl onu bu dünyadan gönderebilirdim?

Kafamı salladım ve kendi kendime konuşmaya başladım.

"Ben ne ara, ne zaman bu kadar karanlık kalpli biri oldum? Daha 2 güne kadar insanların yanında ki ezik ve sevilmeyen Lisa'ydım.

Ama artık Lisa yoktu...

Çünkü Lisa benim iyi ve sevimli olan tarafımdı. Lisa her denileni yapar, insanları sürekli mutlu ederdi..

Ama Lalisa ise...

Lalisa ise benim şuan ki halimdi. İnsanları umursamayan, kendi çıkarlarını düşünen, intikam meraklısı halim yani eski Lisa'nın tam tersiydi.

Kağıda şunları yazmaya başladım;
" 1- Jack bunu ödeyecek"
" 2- iyi ve gerçek bir dosta ihtiyacım var"
" 3- acı çektirmeden bırakmıcam "

Bu kağıdı günlüğümün içine koydum ve kendimi yatağa attım.

Jungkook
Lobiden Jimin'in odasını öğrenip odasına çıktım kapıyı açınca..

Kapıyı açınca içeriyi parti alanı olarak beklemiyordum.İçerde bir adet piç Jimin ve 10'dan fazla kız vardı. Ve heryer disko aydınlatması ile parlıyordu

Kızların Hepsi Jimin'in üstündeydi.

Öögh

Lan bir dakika ben her gün gördüğüm bu manzaraya öggh mü dedim?

Bana ne oldu? Ben normalde bu manzarayı çok severDim. Ve hepte seveceğimi düşünürdüm.

Hemen kendi dünyamdan çıkıp Jimin'in yanına gittim.

"Jimin buraya gel"

"Ne oldu? Sorun mu var? Yoksa beğenmedin mi"

"Lan mal hastane odasında parti mi yapıyorsun??!"

"Evet"

"Sen şimdi gerçekten bayılmadın mı?"

"Günaydın bay çok bilmiş "

"Giniydin biy çik bilmiş "

"Ha ha çok komik"

"Gidiyorum ben"

"Nereye?"

"Şirkete"

"Sen mi? Sen şirketin ne olduğunu bile bilmezsin angut"

Birşey demeden odadan çıktım. Aklımda hala ses çıkaramadığım o kız vardı.

Birden bir anaons yapıldı.

"Sayın hastane sakinleri bugün akşam sularında Lisa Manoban adında ki hastamız hastaneden kaçmıştır. Eğer görürseniz bildirmeniz rica ediliyor durumu ciddi"  ( burası baya baya rezil oldu )

Hastanenin özel televizyonun ekranında da o kızın resmî vardı.

Adı Lisa mıydı? Neden hastaneden kaçmıştı ki?

Lisa ve Jungkook hikayelerini bu şekilde devam ettirmeyi seçmişti. Bakalım bu şekilde devam etmeleri iyi mi yoksa kötü bir seçim mi olacaktı?

Lie {LizKook}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin