4. Bölüm: Crystian

4 1 0
                                    

En son duyduğum şey Sunny'nin "3, 2, 1." demesiydi. Bir saniye sonra kendime geldiğimde ipin yerde, Sunny'nin baygın, kristal atan adamın da gitmiş olduğunu fark ettim.

"Neler oldu?" diye soran Eli'dı.

"Sanırım Sunny'nin dediği gibi biz de donduk." diye ekleyen ise Zoey'di.

"Ben Sunny'ye iyileştirme büyüsü yapayım." deyip Sunny'nin yanına çömeldim ve elimi başına koyup "Ciovecto" büyüsünü yaptım.

"Tamam. Ama o kristal manyağı gelmeden buradan gitmeliyiz." dedi Skye.

"Skye, Gerçekten ona Kristal Manyağı mı diyeceğiz?"

"Daha iyi bir fikrin var mı Zoey? Hem ne fark eder ki?"

"Bu garip." diye araya girince "Ne oldu Axel?" diye sordu Skye.

"Büyüyü doğru telaffuz ettiğimden eminim. Ayrıca yapıldığını da hissettim ama işe yaramadı. Zoey, belki de sen denemelisin."

"Nasıl yani? Büyü yapmamı mı bekliyorsun?"

"Hayır ama belki de... Ne bileyim 'Sunny, iyileşmeni istiyorum.' falan diyerek belki onu iyileştirebilirsin."

"Bu çok saçma!"

"Evet ama aklıma başka bir şey gelmiyor. Senin geliyor mu? Hem ayrıca buradan bir an önce gitmemiz gerekiyor."

"Gelmiyor ama..." dediğinde hepimiz gözlerimizi Zoey'e dikmiştik. Bunu fark edince "Tamam, deneyeceğim. Ama tekrardan söylüyorum: Bu çok saçma!" dedi ve Sunny'nin yanına eğildi. O eğildiğinde ben kalkmıştım.

Ellerini Sunny'nin başına koyarak "Sunny, iyileşmeni istiyorum." dediğinde Zoey de Sunny de pembe bir şekilde parlamaya başlamışlardı. İkisinin de hava rüzgârlı olmamasına rağmen dalgalanıyordu. Sonra yavaşça yükselmeye başladılar. Bir süre havada asılı kaldıktan sonra Sunny "Yenilendim!" diye tuhaf bir şekilde bağırdı ve ikisi de ayaklarını uzatarak yavaşça yere indiler.

"Tamam, bu gerçekten ama gerçekten çok tuhaftı." dedi kendine gelen Zoey. Ardından Sunny'ye bakarak "Sunny, kitaba geri dönmeni istiyorum. İhtiyacım olursa seni tekrar çağırırım." dedi. Sunny itiraz etmeden her zamanki ışık hüzmesiyle kitaba geri döndü.

Arabaya en yakın olan kişi Eli'dı ve bize arkasını dönmüştü.

Bunu görünce "Ne oldu Eli?" diye sordum.

"Bir şey duyduğumu sandım."

"Bence duymuş olma ihtimâlin yüksek. Ormanda olanı hatırlasana."

"Evet. Doğru."

Biz bu şekilde konuşurken Zoey "Buldum!" diye bağırınca "Neyi buldun Zoey?" dedim.

"Crystian."

"Ne?"

"O kristal atan adama vereceğimiz isim. Crystaldaki c-r-y ve -tian."

"Zoey, bu gerçekten çok iğrenç." dedi Skye.

"Kristal Manyağı'ndan mantıklı." diye yanıtladı Zoey.

"Çocuklar, gerçekten bir şey duydum. Buradan hemen gitmemiz gerek?" diye seslendi Eli.

"Ne duydun? Ayrıca buradan nasıl gideceğiz? Yol bomboş, neredeyse 40 dakikadır buradayız ama hiç araba geçtiğini görmedik." dedim.

"Ne duyduğumu bilmiyorum. Ama çıtır çıtır bir ses geliyor ve giderek büyüdüğünü düşünüyorum."

Zoey aniden "Axel, ışınla bizi." dedi.

Özel Bir YıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin