Pertemuan..

605 8 0
                                    

AKu kenal abang angkat aku melalui jaringan social. Melalui localize.. ala web gay yang famous suatu ketika dahulu.. Masa tu aku baru berumur 19 tahun, belum nak belajar mengenal dunia gay setelah sekian lama dibiarkan perasaan ni terpendam… Jadi, selepas aku tamat Pra-universiti dan sementara menunggu keputusan UPU untuk sambung ijazah.

Aku berkenalan dengan seorang polis ni di jaringan social; nama dia koperal Aidil.. umur lingkungan 26.. polis la katakan  jadi, tubuhnya agak fit terutama bahagian bontot yang nampak pejal dan mantap, lengan, dada dia pun memang berotot pejal; tinggi dalam 175 cm..memang agak tinggi sedikit daripada aku yang 165 cm.

Setelah sekian lama ber’chatting’ dengan koperal Aidil (aku panggil Abang Aidil). Dan secara tidak rasmi (atau secara mayanya kami menjadi adik dan abang angkat..)

Pada suatu petang Abang Aidil ajak jumpa buat pertama kali, jadi kami set kan masa dan tempat untuk jumpa.. Oleh kerana aku x dan apa-apa lesen masa tu.. jadi aku suruh la abang Aidil ni jemput aku dekat bas stop.. walaupun rumah aku agak jauh dari bus stop tu..

Tunggu punya tunggu, aku terima panggilan telefon,

”Hello adik, abang dah sampai ni ada dalam kereta Proton Saga FLX berplat pendaftaran kuala Lumpur.. WKP 492 warna meroon di seberang jalan...

Aku terintai-intai mencari kelibat kereta proton dan nombor plat..dan nampak abang Aidil melambai- lambai dari dalam kereta sambil tersenyum manis dengan lesung pipitnya…Aku pun terus meluru melintas ke seberang jalan dan masuk ke dalam pintu kereta di sambut dengan jabat tangan dan senyuman manis dari abang Aidil..

“Apa khabar adik abang? Sorry abang baru balik dari bertugas ni”, abang aidil menyapa dengan senyuman manis, rupa yang ada janggut nipis dan kemas kelihatan macho, tangan bersalaman yang kasar, dengan berpakaian uniform polis dia auww merecik beb.. terlioq aku tengok dia..

“Khabar baik jer abang… , abang Aidil mula pandu kereta Proton saga FLX dia sambil borak-borak tentang hal kerja dia.. Abang Aidil ada gak tanya aku tentang cita-cita aku.. apa aku akan jadi lepas ni apa semua..

Selesai borak-borak, abang aidil bawa Aku pulang ke rumah sewanya di area hi-tech..Aku hanya diam malu-malu (kononnya). Abang aidil memegang tangan aku sambil memandu dan meletakkan pada celah kangkang seluar uniform nya..Bonjolnya agak besar dan berdenyut-denyut. Aku tergamam kerana tak biasa pegang konek lelaki secara sedar..Abang Aidil meramas tangan aku dan secara tak langsung meramas bonjolnya itu. Dia hanya tersenyum melihat aku malu-malu dan cuba memegang celah kelangkangku dengan tangan kirinya. Aku stim! Dia hanya tersenyum..

Sampai sahaja di rumahnya yang agak kemas untuk lelaki bujang..

“Adik, abang gi salin pakaian kejap ye…adik layan la tv tu..”, kata abang am sambil memasang satu dvd lucah gay lelaki mat Thailand main…Aku tergamam tengok orang siam main, aku budak-budak lagi mana pernah tengok video lucah ni…kemudian abang aidil datang dengan berboxer sahaja. Nampak berbonjol besar di luar boxer membuatku telan air liur.. Abang Aidil yang berdiri mula melondehkan boxernya di hadapan muka aku…dia bermain-main koneknya yang pejal, lembik… menghayun-hayunkan batang lembiknya dan menggesel-gesel ke muka aku…dan ke mulut aku…

“Buka mulut adik please…hisap kote abang ye..”, abang aidil membuka bajuku..aku hanya menurut kata abang angkatku tu…membuka mulut comel aku cuba memasukkan batang abang am yang mulai menegang 6.5 inci ke dalam mulut aku….”ahhhh…..ahhhh…..isap dikk…isap lagi adikkk…..main-main lidah tu…..ooohhhhhh adikkk…..sedapppnya dikk…..yeahhhh ahhhhhhh………”, aku menurut setiap tunjuk ajar kata abang aidil…abang aidil menghenjut-henjut batang 6.5 inci nya ke dalam mulut aku perlahan-lahan..kadang-kadang hampir termuntah juga bila abang aidil terus jolok dalam kerongkong….lama kelamaan aku mulai enjoy menghisap batang abang aidil…

Abang aidil mula duduk menghadap aku..mula memberi ciuman di bibir…bermain-main lidah sambil meramas-ramas batang aku di luar seluar yang belum di buka…abang aidil mula bertindak baringkan aku, mencium bibir, mula meromen-romen telinga, leher, tetek…dari dada hingga ke perut di jilatnya. Abang aidil mula membuka seluarku…kami sama-sama berbogel…Apabila abang aidil menghisap batang aku… ahhhh..

h!! rasa nikmatnyaaa.. rasa suam-suam mulut abang aidil yang menghisap macam bayi kelaparan putting susu….aku menggeliat… sambil dia mengulom batang, aku merasakan jarinya cuba menjolok-jolok lubang teruna aku menggunakan lelehan air liurnya semasa mengulom batang aku…. aku cuba membiarkan abang aidil menjolok lubang terunaku dengan jari kerana sedang nikmat rasa abang aidil mengulom….

”aaahhhhh abangg…hhmmmpphhhh…”, semakin laju abang aidil mengulom, semakin laju rentak dia menjolok lubang terunaku…Kemudian abang aidil membisikkan kepadaku,

“Abang masuk yer….”

“tak biasa la abang…tak pernah kena….”takut sakit nanti berdarah

“Takper..abang buat slow-slow jer… adik relax jer…”

Aku cuma baring diam. Abang aidil mengambil gel ky berhampiran rak TV dan sapu di celah bontot aku dan batang dia. Perlahan-lahan dia menggeselkan di celah alur bontot aku di celah kangkang. Kaki aku dia letakkan di atas bahunya….

“adik relax ye…”, pesan abang aidil berkali-kali, aku cuba memejamkan mata dan relax segala otot-otot jubo..merelakan abang aidil memecahkan teruna aku..Sedikit demi sedikit aku merasakan batang keras abang aidil menembusi ruang lubang bontotku..Aku cuba relax dan tak rasa sakit pun apabila abang aidil masukkan seluruh batang 6.5 incinya ke dalam lubang teruna aku…ahhh…rasa suam-suam, pejal, keras dalam lubang ni…dia membiarkan seketika batangnya terendam di dalam lubang bontot aku…memberi masa lubang teruna ni membiasakan dengan batang abang aidil….

Bila abang aidil lihat aku sudah relax, dia melajukan henjutannya membuatku berasa tersentap… Rasa nikmat bila batang abang aidil bergerak laju menujah- nujah lubang sempitku…”aahh..abangg….aahhh… hmmmphhhh”

“Ahhh..sedap dikkk…..sayangggg…..” abang aidil menjolok laju, tenggelam dalam kenikmatan. Dia terus menge’fuck’ aku dengan laju sambil memeluk tubuh kecil aku dengan erat, kemudian kami bercium mulut, mengisap lidah masing masing menambah lagi keseronokan batang abang aidil menerkam lubang aku….aaahhhhhhh!!!!

Abang aidil ingin menukar posisi doggy, tapi aku tidak berapa suka kerana dah selesa dengan posisi face-to- face. “Sedapnya lubang adikkk….aaahhhh….yeahhhh… fuckkkk adikkk….!!” Abang aidil bagai menggila menjolok selaju-lajunya….Kali ini dia mengangkang kaki aku seluasnya, menge’fuck’ dengan laju dan lebih dalam…… Aku menekan, meramas bontot abang am supaya masukkan batangnya dalam lagi….”abangggg…laju lagii….laju lagi abanggg…..hhmmphhh…”, aku hanya merengek kesedapan!! Pertama kali di’fuck’, pertama kali rasa sedap…

“Sayangg adikkkk….hhmmpphhh!! aahhhh…yeahhhh!! oohhhhh..!” abang aidil mendegus kesedapan… melajukan lagi henjutannya…terasa batangnya kembang kucup di dalam lubang bontot aku….Dia kiss mulut aku sedalam-dalamnya sambil melajukan hayunan batangnya ….Perut abang aidil bergesel-gesel dengan batang aku yang tengah stim gila..menambahkan lagi kesedapan rasa ‘fuck’ abang aidil…

”Ahhhh…abangg…lajuuuuu lagiiii…oohhhh”, aku sudah tidak tahan rasa bergesel dengan perut abang aidil sambil di henjut-hejut dalam…..”aahhhh…abanggg..nak pancutttttt..lajuuuu lagiiiiii..”,

“okay adiikkk… kita pancut sama-sama yer… hhmmpppphh”

Hayunan batang abang aidil menge’fuck’aku makin laju..rasa perut abang aidil yang bergesel dengan batang aku memang membuatkan aku betul-betul tidak tahan….”aaahhhhhh..abannnnggg…..”aku memeluk abang aidil sekuat mungkin sambil memancut-mancut air mani…Abang aidil melajukan hayunan batangnya dalam lubang bontot aku… menghentak sedalam mungkin batangnya…terasa air suam-suam memancut deras di dalam lubang aku..”aaahhhhhhhh…hhhmmmmppppppp…!!!” abang aidil mendengus kuat sambil memeluk aku sekuat mungkin..batangnya masih kembang kucup memerah air jantannya ke dalam lubang teruna ku…

Abang aidil merendam batangnya di dlam bontot ku seketika yang penuh dengan benih nya…”Sayang adikkk….mmmuahhh”, sambil mencium manja bibirku..

Puas. lubang teruna aku di ragut oleh abang angkatku dengan sukarela..

Hahahaha.. ok lah selamat malam nanti aku update lagi ya...😉😂

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 30, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Adik Love AbangWhere stories live. Discover now