Я побачила її. Жаклін. Вона стояла біля каміна, та пила щось з кружки. Вона подивилася на мене, а потім на її обличчі з'явилася посмішка. Вона підійшла до мене.
-Владислава Ромсток. Яка ж ти вродлива.
-Що ви тут робите? Що це все означає?
-Це кінець, твого прекрасного життя. Я чекала на цей день, багато років.
-Що я такого зробила, що ви мене ненавидите?
-Думаєш, я одна? Твоя матір теж тебе ненавидить, бо ти схожа на Сержа Ромстока. Ти думала, що мій синочок з тобою буде? Ти помиляєся, він побачи яка ти егоїстка та брехлива стерва!
-Вам завжди було мало! Ви мені все життя спортили, ще тоді коли ви вигнали мене з вашого дому. Мене ледь не зґвалтував ваш любий синочок Леонардо! Я ходила до психологів та не могла забути, а тепер коли ви кажите що я якась не така, то спочатку себе поставте на моє місце!
-Ох, яка ти наівна. В твоєму віці, я була такою самою.
Я ходіла вже щось зробити, але мої руки сильно тримали ззаді. Як мені це все набридло. Я хочу спокійного життя.
-Забиріть її. Закрийте в підвалі,-вона спокійним голосом казала. Потім вона пішла до каміна, та продовжувала дивитися на нього
Мене потягли до підвалу.
-Ні! Відпустіть! Я не хочу!-почала кричати, але вони не чули.
Ось, я вже в підвалі. Тут сиро та грязно. Я навіть, не уявляю яке в мене життя далі... Сівши на стілець, я почала розглядати все навколо. Це був жах! Тут був старий матрац, стілець, стіл та вбиральння(окрема кімната). Мої думки пішли в спогади.
Спогади
Мені було 15. Я так мріяла бути з ним. Він завжди мене підримував, але коли його матір вигнала, мене то я була розбита та сумна.Я розповім вам що сталося насправді, і чому я зненавиділа Піту Маларка.
Це було як вчора, він був дома, його батьки поїхали на місяць в Канаду. Я тоді мала прийти до нього. Але я навіть не знала, що я побачу....
Стукаючи в двері будинку, я чекаю поки мені відкриють. Але ніхто не відкривав, я смикнула за дверну ручку, двері відкрилися. Це було в ночі. Зайшовши в будинок, я побачила що ніде не було світла. Я вирішила піднятися на другий поверх. Там була кімната Піти, та його батьків.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Думки Про Майбутнє
SonstigesЦя історія про те, як одна дівчина з багатої сім'ї, дізнається, про таємницю свого роду. На перший погляд дівчина самодостатня і ні в чому собі не відмовляє, але одна зустріч перевертає її життя з ніг на голову. Після якої вона повертається в минуле...