Pohľad Lucy
Hneď ako som prišla domov zavrela som sa v izbe a zošúchla sa po dverách rovno na zem, spadlo mi pár sĺz sama neviem prečo. Áno tvarim sa ze som badgirl ale keď si to všetko uvedomím ako ma klamal a všetko rozplakala som sa už tak že mi tiekol potok sĺz, aspoň mi bolo lepšie ako som plakala všetky emócie išli zo mňa von.
„Lucka si pohode? " spýtala sa ma Nikol za dverami.
„Som okay." povedala som a utrela si slzy z tváre. Išla som do kúpeľne odmalovala som sa a išla si lahnut no pred tým ešte prišla do mojej izby Nikola všetko som jej povedala.
Pohľad Nikol
Viem nemala som to riešiť ale musela som Dominikovi zavolať a všetko mu povedať, videla som ze Lucka sa vnútorne trápi a to je najhoršie nikomu to neprajem naozaj. Ja ju mam rada a nechcem aby trpela viem ze Dominik jej pomôže.
Pohľad Dominika
Volala mi Nikol rekla mi co ji udelal Daniel, mám chuť toho parchanta zabit, je to obyčejný chudák. Už jsem autem akurát zaparkoval pred Luckinim bytom a šel jsem hned nahoru.
Slyšel jsem vzlyky z její izby hned jsem tam šel a šel za ní ona se mi otočila chrbtem a utrela si slzy. Ja jsem ji hned otočil a obejmul ji, na nic jineho jsem se nezmohl, je mi ji lito je to moje nejlepší kamarádka no kamarádka z výhodami ale ja nechci aby ji ten parchant zničil život.
„Ja toho skurvysyna najdu, a vykucham ho to ti sľubujú."
„Prosim Nik nechaj to tak ja ho už nechcem vidieť." povedala a začala bulit.
„Lucy ja nedovolím aby nekdo ubližoval osobe ktera je u mne na prvým miste to ne. Lucy mam te moc moc rad. " utřel jsem ji slzy a dal ji pusu na čelo. Ona se usmala a silne mne obejmula.
Pohľad Lucy
Ja som tak rada že som ho stretla. Je pre mňa osoba ktorej môžem veriť, nikdy som nemala najlepších kamarátov chalanov ale on je na to ako stvorený.
Pozrela som sa naňho a v očiach mu bolo vidieť slzy naozaj mu na mne záleží. Hneď som sa postavila na špičky a dala mu pusu, z pusy to prešlo na vášnivé bozkávanie zdvihol si ma a oprel o dvere medzi tým ako sme sa bozkávali zamkol dvere, hneď ako ich zamkol hodil ma jemne na posteľ. Dal zo mňa veci tak rýchlo dole ako nikdy. Začal ma bozkávať od pier až pomaly prešiel ku prsia, na prsiach sa zastavil a začal mi cmúľať bradavky a jemne kusol ja som zasyčala od vzrušenia on sa na mňa iba tým jeho nadržaným úsmevom usmial. Pomaly išiel až dole a začal ma uspokojovať neváhal a hneď do mňa dal dva prsty a robil to dovtedy až kým som nebola vlhká, keď som bola dal na štyri chytil ma za vlasy a potiahol dal do mňa celú dĺžku až po koreň. Ja som sa iba prehla a zavzdychhala, on to vedel tak dobre vedel veľmi dobre co ja chcem a co potrebujem. Keď už skoro bol dal mi ho do úst a urobil sa ja som to iba poslušne prehltla nevadilo mi to nechuti to tak zle ako všetci hovoria. On sa na mňa iba divne pozrel.
„Čo spravila som niečo? "
„Nené jenom si první holka ktera prehltla moje semeno heh."
„No tak som prvá. "povedala som a usmiala sa zaspala som a ja Dominik.
Ráno som sa zobudila skôr tak som išla urobiť raňajky. Už keď som ich dávala na stôl, tak som počula ako Dominik kričí z mojej izby že kde som.
„Neboj tu som neodišla som ako naposledy."
„No tak to jsem rad, oo tak tohle rad sním." dohovoril a hneď začal jesť medzi tým sa usmial.
Mam ho rada áno povedala som to asi sto krát ale je to tak. Je to prvý chalan na ktorého som sa nenamotala a je lepšie keď sme taky kamaráti z výhodami, je to tak lepšie aj ja aj on si môžeme robiť čo chceme, nemusíme stresovať kde kto je či nás nepodvadza a neviem čo. Však načo takto to není dobre?
Dominik musel ísť do studia lebo idú dať von nejakú novú pesničku a neviem čo všetko. Rozhodla som sa e žsa pokukam čo je nove v bulvári. Zrazu som videla na jednej stránke veľmi nápisom napísané "Český reper Nik Tendo ktorý je pod labelom Milión + má novú priateľku" a pod tým tam bola fotka mňa a neho ako ma nesie von z klubu a je bez trička čítala som iba aký bullshit tam píšu. Až som sa chytala za hlavu poslala som to aj Dominikovi ten povedal že je to u neho úplne normálne. Ako mne to je jedno len tie kecy ach jaj starajú sa do všetkého nie o svoj život, nikto nevie ako to je medzi nami, my spolu nebudeme a hotovo len všetci nám to lepia na oči.
Rozhodla som sa že zavolám mame a poviem ako tu je, moja mama je super môžem jej povedať skoro všetko neni taka ze by mi niečo zakazovala. Vždy si ma zastala, aj keby urobím neviem čo zle tak si ma zastane vždy taká bola aj je. Starala sa o mňa veľmi dobre aj keď bola na to iba ona sama dala by mi aj modré z neba kebyže môže. Moc ju mam rada ona je vždy na prvom mieste aj bude. Páči sa mi aká je nebojí sa nikoho, je schopná sa aj pobiť ma aj dobru povahu len najväčšia chyba bola že vždy každému pomáhala a potom sa na ňu všetci vykašlali, aj ja som taka bola ale už taká nie som a som rada, dosť to bolí ked pomôžeš človeku a keď ty potrebuješ jeho pomoc tak sa na teba vykašle, ja už vždy tak ľudí pošlem rovno do riti.
YOU ARE READING
Nikova Girl [PREBIEHA KOREKCIA]
Fanfiction4.8.2019 #1 book💫 16.8.2019 #1 teen🤞🏼 •Kniha je vhodná pre ľudí 15+ •V knihe sú použité vulgarizmy/sexuálne scény Volám sa Lucia mám 20 rokov. Mám priateľa už 3 roky. Bývalá som v Bratislave ale otvorila som nový klub v Pardubiciach tak som sa se...