epiloog

132 4 2
                                    

In de afgelopen 13 maanden is er heel wat gebeurd.

Ik mocht 1 week na de geboorte weer naar huis. Alles was weer goed met Lynn.

Waar ik nog elke dag mee zit, is dat mijn BROER de vader is van mijn kindjes. Cash heet geen Cash. Officieel heet hij Skye. En hij is mijn broer. En hij is de tweelingbroer van Scott.

De 'pleegmoeder' van Skye, Barbara, was de beste vriendin van onze moeder. Allebei waren ze verliefd op mijn vader.
Barbara nam meer risco en ging dus meer met mijn vader om. Maar mijn vader was op mijn moeder.

Barbara dacht dus dat mijn moeder hem van haar had afgepakt. Wat dus totale onzin is. Dit had ze pas ontdekt nadat ze klaar was met haar studie en weer terug kwam naar het dorp waar mijn ouders eerst woonden. Toen Skye en Scott een paar maanden oud waren, heeft ze Skye gepakken gekregen, en heeft ze hem gevoed als 'pleegmoeder'.

Ook hebben we de verjaardag van de vierling gevierd. Nou ja, vooral wij want hun moesten al gauw hun middag dutje doen.

Ik heb al gauw mijn school opgepakt en ben geslaagd.

Ik ga naar een opleiding om kinderarts te worden. Het leek me toch echt leuk!

___

- Skye

Het afgelopen jaar was een chaos. Ik ben bij mensen ingetrokken die ik nooit echt heb gekent, maar wel mijn echte familie is.

Ik heb kinderen met mijn zusje... een vierling zelfs. Maar! Het zijn wel schatten van kinderen.

Noud is toch wel mijn lievelingetje hoor!

Of ik nog verliefd ben op Lenthe? Nee! Allang niet meer. Ze was toch mijn type niet. We hadden gewoon niet zo snel moeten gaan. En dan bedoel ik vooral mezelf mee. Ik had moeten merken dat ze samen was met Mae. Maar omdat ik zo verliefd was op haar, zag ik dat niet.

Wat ik achteraf wel apart vond, is dat ze niet is gestopt toen ik haar zoende.

Achja zo is het nou eenmaal gegaan. Je kunt het niet meer terug halen helaas.

Aan mij en Scott kun je wel echt merken dat we een tweeling zijn. We vinden dingen leuk wat de ander ook leuk vind. We denken soms hetzelfde en we hebben dezelfde smaak voor kleding.
Nou vraag je je zeker af of we soms hetzelfde aanhebben?
Nou, ja! Vroeger hebben we dat niet kunnen doen, dus hebben we altijd op de maandag en vrijdag dezelfde kleding aan. Soms precies hetzelfde of soms andere kleuren dan de ander.

Wel doen we altijd dezelfde kapsel, we vonden dat allebei erg leuk. Scott heeft het kapsel rechts zitten en ik links.

We lijken een heel klein beetje op elkaar, vooral de ogen zijn hetzelfde.

We deden alles samen vanaf de eerste dag al. Daarom noemt iedereen ons
co & kye ( sCOtt & sKYE )


Onze wekker gaat af. Scott ligt er langs dus hij zet hem meteen uit. Zelf sta ik op, om naar beneden te gaan. Ik eet wat kleins en ga dan weer naar boven. Ik leg kleren klaar voor Scott en ik trek mij kleren aan. En wat denk je? Ja hetzelfde.

Een zwarte korte broek met een donker blauwe polo. Met daaronder nike schoenen.

Ik heb vandaag voor heel het gezin een fotoshoot geregeld.
Dus ik ga alle kamers langs om ze wakker te maken. Eerst ga ik langs Scott, ik spring op zijn bed en hij schrikt zich kapot. "Jonge laat me slapen."

"Nee kom de rest uit bed gooien."

"Pff man heb ik geen zin in."

"Oke maar je moet er over 10 minuten uit!"

Terwijl ik naar de deur loop, hoor ik hem zuchten.

Dan de rest wakker maken.

____

- Niemand :)

De vierling heeft allemaal donkerblauw aan.
Lena en Luna hebben allebei een rood jurkje aan met slippers.
Mam heeft een zwarte broek met een roze hemd met slippers.
Lenthe heeft een korte broek met een hemdje met witte adidas schoenen.
Pap heeft zo'n creme achtige broek aan met een zwart t-shirt.

____
- Skye

Uiteindelijk na 20 minuten is iedereen uit bed, klaar met omkleden en beneden.

Scott heb ik 2x wakker moeten maken omdat hij steeds in slaap viel.

Maar iedereen is er nu.

"Mag ik even het woord?" Roep ik boven al het gepraat uit aan de eettafel.

Opeens is het stil. Woww...

"Euhmm ik heb voor ons alle een fotoshoot geregeld vandaag. Omdat ik toch wel trots ben dat ik bij mijn echte familie ben!" Glimlach ik.

"Schat het had echt niet gehoeven, je hoord bij de familie, met of zonder photoshoot." Reageert mam na een lange stilte. Ze staat op en loopt richting mij. Ze geeft me een knuffel.

In mijn oog hoeken zie ik dat Romy haar beker laat vallen, zodat haar kleren nat zijn geworden. De dop zat schijnbaar niet goed.

Ik lach. Iedereen kijkt me aan.

"Wat lach je?" Vraag Scott dan.

Ik wijs naar Romy. "Ze heeft haar beker laten vallen en je had dat gezicht moeten zien. Geweldig!"

"Oh shit Romy, kom we gaan gauw iets anders aan doen." Zegt Lenthe terwijl ze richting boven loopt.

Na 50 minuten, zijn we aan gekomen bij de plek waar de fotoshoot gehouden word, in het bos.

____
- Lenthe

Het is een drukte van jewelste. Nu ze alle 4 kunnen kruipen moet je ze nog beter bij elkaar zien te houden.

Maar helaas, zo makkelijk gaat dat niet. Ze kruipen het liefst allemaal de andere kant op. Net of ze het expres doen.

We worden aangewezen om op een plek te gaan staan.

De kleintjes gaan natuurlijk op de grond.

"Wie zijn de vader en de moeder van deze kleintjes?" Vraagt de man die de foto's maakt.

Ik wijs mij en Skye aan.

"Oh dan heb ik het verkeerd in mijn notities staan, ik heb jullie als broer en zus. Dat zei Skye." Gaat de meneer verder.

"Ja dat klopt ook." reageert Skye.

De man kijkt ons raar aan. "Hoe kan dat?"

"Lang verhaal..." reageer ik en loop naar mijn plek die hij van te voren had aangegeven.

Na 10 minuten zit/staat iedereen op zijn of haar plek. De man gaat achter zijn camera staan. En doet zijn ding.

Dan kruipt Noud weg. Ik laat een zucht horen. Het lukt nog net om zittend Noud te pakken.

Iedereen zit weer.

"Oke jongens en meiden, iedereen lachen en zeg maar cheese als ik tot drie heb geteld." Verteld de man. "Drie, twee, een..."

"CHEESE!!!"

_________________________________________

Dit was het einde van mijn boek!

Heb je nog vragen stel ze zeker, ik beantwoord ze graag.

Ik heb een vraag aan jullie voor het 2de boek!
- Hoe oud moet de vierling zijn?

Xxx

Lesbisch,Zwanger & 15 Jaar? (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu