1◾YAŞAM KIRINTISI

4.1K 107 10
                                    

~1.Bölüm~

HİKAYE ŞARKISI :
▪️LEMAN SAM- GÜL GÜZELİ ▪️

Gözlerinde yaşam belirtisi olmayan bir kadın düşünün. Tükenmiş sözleri, ölmüş umutları olan bir kadın.
Ve bir adam düşünün. Öfkesiyle yedi alemi zangır zangır titreten. Gözleri hep öfkeli bakar o adamın. Hayatadır öfkesi.

İkisininde tek panzehiri var.

O da birbirleri.

Bu esaretten ancak birbirlerine sarılırlarsa kurtulabilirler.

Bir kart çekti. Yine yüzünde tek mimik dahi oynamadı. Gözleri bomboştu. Onun gözleri eşyasız boş bir odadan farksızdı. Aylardır onu izliyordu adam. Fakat bir keresinde bile duygu kırıntısı görmemişti o solgun mavi gözlerinde .

Evet onu aylardır izliyordu.

Hep aynı salonda. Hep aynı saatte. Belki onda kendisini gördügü içindi bu ilgisi.

O eşsizdi.

Güzelligi tüm insanlığın dilindeydi. Vücudu mankenleri bile çıldırtacak kadar biçimli ve harkuladeydi. İnsanın nefesini kesiyordu.

Ancak onun dikkatini çeken bunlar degildi. Onun dikkatini çeken kadının eşsiz zekasıydı.

Ona sahip olmak için mermi yiyenler bile varken o göz ucuyla bile bakmamıştı. Asla taviz vermemişti kendinden.

O kimseye benzemiyordu. O, onun tanıdığı hiç bir kadına benzemiyordu.

Belkide o yüzden şuan buradaydı adam.

Gözlerini kısıp gözlerinde bir yaşam belirtisi aradı kadının ama yoktu. Bu kadını öyle yada böyle tanıyacaktı adam. Bu kadının gözlerindeki yaşamı kim söndürdü, ögrenecekti.

İşte kıyamet o zaman kopacaktı.

Selam. Yepyeni mükemmel bir hikayeyle karşınızdayım. Bu hikaye farklı olacak. Daha aksiyonlu.

Tabikide kadın karakterim yine sert ve güzel.

Asla o kadınları ezikleyen zayıf gören kendine bin kötülüğü yapan adamlara aşık olan saf karakterleri yazmam.

Tabiki erkek karakterimde mükemmel. Öyle bir adam yazıcam ki. Adam gibi adam olacak. Aşık olunası bir adam.

Yine benim klasigim olarak acı çeken karakterler olacak bilginize😂

Şimdiden iyi okumalarrrr💜

Yaşam KırıntısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin