• Rekacja BTS, gdy... •

4.7K 80 18
                                    

• Reakcja BTS, gdy robisz im żart, że jesteś homoseksulana •

Wszyscy:

Od dawna marzyło Ci się, aby wkręcić chłopaka, ale nie miałaś żadnego dość dobrego pomysłu. W końcu postawiłaś powiedzieć mu, iż jesteś homoseksulana, ponieważ zachęcona reakcjami ludzi z YouTube'a, byłaś ciekawa jego miny i odpowiedzi.
Gdy tylko [I.B] miał chwilę wolnego i usiadł w salonie, ruszyłaś do akcji.

Jin

Usiadłaś chłopakowi na kolana, ciężko wzdychając. Chciałaś, aby wyszło jak najbardziej wiarygodnie.

— Jin...? - zaczęłaś, a chłopak odrazu uniósł na Ciebie swój pytający wzrok. Wyczekiwał cierpliwie co masz mu do powiedzenia, czując, iż nie jest to byle co.

— ... bo ja... ja jestem homoseksulana... przepraszam... - powiedziałaś na jednym wydechu, a twarz księżniczki momentalnie pobladła. Rozgoryczony, przełknął gorzko ślinę.

— N-No cóż [T.I].... tak poprostu bywa... ja... ja nie mam Ci tego za złe... ale wiedz, że nie przestanę Cię kochać.... - zakończył, głaszcząc delikatnie Twoje włosy. Ty jęknęłaś żałośnie, a widok jego reakcji poprostu łamał Ci serce. Objęłaś mocno jego szyję, wtulając się w niego.

— Jin! Słońce! Przepraszam! To bbył żart...! Okropny żart! Nie zrobię tego nigdy więcej! - wydukałaś, a mężczyzna lekko się uśmiechnął, uspokajająco Cię głaszcząc.

Suga

— Jestem homoseksulana - powiedziałaś, a chłopak spojrzał na Ciebie jak na wariatkę, po czym parsknął śmiechem.

— Co Cię tak bawi? - spytałaś ponownie, widząc jego rozbawienie. Ten tylko zamknął laptopa, odwracając się w Twoją stronę.

— Skarbie, oboje dobrze wiemy, że nie jesteś dobra w robieniu żartów, a po za tym, za bardzo mnie uwielbiasz - zacmokał, a Ty obrażona ruszyłaś w stronę pokoju, słysząc za sobą śmiech Min'a.

J-Hope

Hobi... muszę Ci coś powiedzieć - wydukałaś, chcąc brzmieć wiarygodnie.

— Ym? - usłyszałaś w odpowiedzi.

— Bo ja jestem homo... - powiedziałaś, a chłopak spojrzał na Ciebie, a Ty nie wytrzymałaś i zaczęłaś się śmiać, co powtórzył po Tobie również Hoseok.

— Następny razem wymyśl coś prawdziwszego kicia ~

RM

Skarbie bo ja... ja nie umiem tego dłużej ukrywać... jestem lesbijką... - oświadczyłaś, a chłopak niespodziewanie się uśmiechnął.

— Cieszę się, że mówisz mi to pierwsza. Ja nie miałem serca powiedzieć Ci tego samego - powiedział całkiem poważnie, a Ty momentalnie zdębiałaś.

— A-Ale N-NamJoon... ja żartowałam.... - jęknęłaś żałośnie, a chłopak zaczął się serdecznie śmiać i cmoknął Cię w czoło.

— Ja też. Następnym razem wymyśl coś, żebyś Ty nabrała mnie, a nie ja Ciebie - uśmiechnął się uroczo.

Jimin

Kochanie? - zaczęłaś — Bo ja nie mogę z Tobą być... jestem lesbijką.... - powiedziałaś cicho.

— Ta. A YoonMin jest prawdziwy - mruknął pod nosem idąc do kuchni.

—.... a nie jest?!

V

— Tae, jestem homoseksualna - usiadłaś koło chłopaka, który spojrzał na Ciebie jak na idiotkę.

— Słoneczko Ci za mocno przygrzało kochanie? - spytał, dotykając Twojego czoła i policzków.

— Ja nie żartuję! To koniec z nami, mam dziewczynę - oznajmiłaś.

— Jezu, jest gorzej niż myślałem. Lepiej się połóż - powiedział, idąc po zimne okłady i wodę. I w sumie prank nie wyszedł, bo V przez cały czas zajmował się Tobą i Twoim "udarem słonecznym".

Jungkook

No dobra. Powiesz to szybko. Wyjdzie prawdziwie. Uwierzy i będzie zabawa.

— Jestem lesbijką - powiedziałaś szybko, jakby wstydząc się jego słowa, a chłopak uśmiechnął się lekko, nie odrywając od Ciebie wzroku.

— A udowodnić Ci, że nie? - pociągnął Cię za rękę na łóżko, po czym zaczął całować. Oczywiście oddałaś pocałunki.

— A nie mówiłem?


————

Cześć, cześć!

Dawno mnie nie było, ale przycjodzę z nową reakcją i nietypową prośbą....

Jeśli macie chwilę, lub chcielibyście przeczytać coś nowego, to serdecznie zapraszam do nowej książki zabix3 o BTS.

Dziewczyna dopiero zaczyna swoją pisarską karierę, ale naprawdę bardzo się stara, więc proszę, abyście poświęcili chwilę na skupienie się nad jej dziełem. To naprawdę nie kosztuje wiele, a możecie dać radę, satysfakcję i radość jednoczeście.

Osobiście podoba mi się pomysł jak i początkowe wykonanie, więc mocno zachęcam, aby dać trochę uwagi tej powieści ^^

Z góry dziękuję za Waszą pomoc ~

Buzi! <3

~Undyne


• reakcje BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz