JIMIN
Jimin właśnie rozpoczął swoją podróż ze znakami. Po długiej nocy sennych rozmów w końcu otworzyłaś się na temat swojego dzieciństwa i tego, jak język migowy przynosił ci wiele pocieszenia w pewnych okolicznościach. Z odrobiną alkoholu w swoim organizmie, Jimin przysiągł, że będzie się uczyć tylko dla ciebie. Teraz, gdy alkohol wyparował z niego, wydawało się, że dotrzymał obietnicy.
-Myślę, że powinniśmy zacząć od przywitania, prawda?-powiedziałaś.
-A co z kocham cię? Chcę się dowiedzieć. Chłopak utrzymywał z tobą kontakt wzrokowy z uśmiechem w kącikach ust. Pomimo tego, że był taki radosny, wiedziałaś, że był całkowicie poważny. Uczucie było jedną z najważniejszych cech Jimina, ale nie narzekałaś na to.
-Dobrze..to właściwie całkiem łatwe, zobacz.- Wskazałaś na swoją klatkę piersiową i położyłaś obie ręce na sercu, a potem wskazałaś z powrotem na Jimina.- Widzisz? To naprawdę proste!-uśmiechnęłaś się szeroko.
Wieczorem, kiedy Jimin przygotowywał się do wyjścia z domu, oparł się o framugę drzwi bez słowa. Zamiast tego skupił wzrok na tobie.
-Czemu mi się tak przyglądasz?-spojrzałaś na niego zdezorientowana.
Ten zaś powtórzył znak, który pokazałaś mu wcześniej.
Kocham cię
Twoje oczy uniosły się w euforii na jego mały gest. Miałaś wrażenie, że odtąd będziesz go często widywała.
YOONGI
-Pokazywałem chłopakom to, czego mnie dzisiaj nauczyłaś.- powiedział, wstając od stołu. To był nagły zwrot rozmowy, ale mimo wszystko miło widziany.- Pokazałem im tylko powitanie i łatwe znaki zwierzęce, ale doszedłem do mojego hobby i po prostu całkowicie opuściłem mój umysł. Na przykład, czy fortepian i gitara są tak oczywiste, jak mi się wydaje?
Tak. Tak, absolutnie są. Nie mogłaś powstrzymać się przed zauważeniem, jak uroczy Yoongi jest, że chce dzielić się swoimi hobby z najlepszymi przyjaciółmi za pomocą znaków.
-Na fortepian...wyobraź sobie, że jesteś trzylatkiem, który szaleje na fortepianie. Jakbyś naciskał około 5 klawiszy na sekundę.-zademonstrowałaś mu szybki znak.-W ten sposób!
Yoongi odtworzył twój gest z powrotem do ciebie, robiąc dwa kółka wykonane kciukami i palcami wskazującymi obu rąk w aprobacie.
-I tak dla gitary?
-Powiedz mi, jak możesz się domyślić, jak pokazać na gitarę, kochanie?-spytałaś.
Chłopak szybko brzdąkał na niewidzialnych strunach, bez żadnego konkretnego akordu.
-To po prostu wydaje się zbyt... łatwe? czy to jest poprawnie?
-O to chodzi! Język migowy musi być łatwy do nauczenia dla ludzi, którzy muszą się tego nauczyć nagle. Tak, jesteś na miejscu!
JUNGKOOK
Urodzenie się częściowo głuchym sprawiło, że wiele aspektów twojego życia było trudniejszych, niż naprawdę musiały być. Być może najbardziej oczywistym aspektem była komunikacja. Język migowy był dla ciebie doskonałym narzędziem do rozumienia innych, ale w świecie, w którym dominował język mówiony, znalezienie tych, którzy znali go na tyle, by z tobą porozmawiać, było trudne. Po rozpoczęciu związku z Jeonggukiem, chłopak szybko zdał sobie sprawę, jak korzystny jest język migowy w twoim codziennym życiu. Od tego czasu aktywnie starał się zastosować to, co wiedział, kiedy tylko mógł i zawsze był gotów poszerzyć swoją wiedzę.
CZYTASZ
Reakcje BTS
AcakTak jak widać po tytule będą tu pisane reakcje z Bangtan Boys :D UWAGA! |w niektórych reakcjach występują przekleństwa| Miłego czytania! ♥