Másnap
Lucy szemszöge :
Ma van a nap... Ma megyek az iskolába.. Remélem lesznek barátaim a szomszédon és barátai kívül is. Reggel 6kor ébresztő hangjára keltem fel. Miután felkeltem rendbe tettem az ágyam. Majd le mentem reggelizni anya éppen most végzett a palacsintával és vette ki nekem hozzá a nutellat. Megkoszontem neki és elkezdtem eltuntetni a palacsintákat. Anya csinált nekem a suliba meg egy szendvicset. Felballagtam a lépcsőn. Majd bemntem szobámba aztán go fürdőszoba. Letusoltam, kifésultem kicsit gubancos hajamat majd egy kis smink. Nem vittem túlzásba csak egy szempillaspirál és szájfény meg egy kicsit kihuztam a szemöldökömet hogy, ne legyen olyan halvány. Miután ezzel végeztem jött a nehéz kérdés melyik üneplömet vegyem fel... Na ezzel elvoltam egy darabig még végül megtalatam a tökéletes ünneplőt egy fekete térig erő szoknya egy hófehér inggel és rá a hó fehér szőrmés mellényem mivel már ősz volt. Fel vettem hozzá egy fekete magassarkútÉs még felettem egy órát a kezemre hogy ne látszódjon a 12es szám.
Majd vettem egy fekete kisebb hátitaskat bele tettem a telefonomat egy füzetet és 2 tollat meg a szemdvicset. Lemnetem a lépcsőn és észre vettem hogy már csak én vagyok itthon ezért én zártam be az ajtót. Miután bezártam az ajtót elindultam gyalog a suli felé olyan 10 percre lakók a sulitol mikor kb. Már 3 perce sétáltam elbiciklezett mellettem Mike, Lucas és Dustin. Will mikor meglattot leszállt a 🚵ről és oda sétált mellém.
-szia. Köszönt
-szia will. Köszöntem vissza neki.
-ummmm.. Akarod hogy veled menjél a sulig..... tudod hogy ne keljen egyedül lenned. Mondta kicsit félénken. Mivel lehet kicsit eltévedtem volna ezért igent modntam neki majd rá mosolyogtam.. Vissza mosolygott rám, majd bekovetkezett az a kínos csend. Mikor végre a sulihoz értünk megkoszontem neki ő oda ment mikehoz akik valamit modntam nekik amitől kicsit will zavarba jött na mind1. Elindultam az igazgatói iroda felé. Mikor elmodnott mindent. Elvezettett az oszatlyomhoz azaz a 10. Osztályba. Mikor beleptem rám mosolygott will, Mike, lucas és dustin. A tanár kérte hogy mutatkoztak be.
-sziasztok! A nevem Lucy Hale. A szüleimmel most költöztünk ide New Yorkból . 16 éves vagyok...ummm..aszsem ennyi. Modntam végül.
-köszönjük hale kisasszony kérem üljön le max és Sára közé. Mondta
Hát... Nekem ezzel aztán nagyon sokat elárult. Ekkor láttam hogy, az utolsó sorból integetnek nekem így oda mentem mivel egy személyes padok vannak így mindeki örülhet mert nincs kit megbolonditanom. Mindketten rám mosolyogtak majd köszöntek, én is így tettem. Az óra további részében a tanára figyeltem. Mikor kicsengetek oda jött hozzám max és sarah bár nem tudtam melyik melyik. De osszebaratkoztunk. És azt mdontak hogy, holanp suli után elmennek sarahekhoz.. Kiderült hogy mi mikeal szembe lakunk ők meg mellettük.. Elhivatak hogy, tartsunk 3an egy csajos partit azt is megtudtam hogy max lucas barátnője és sarah meg Mikeé. A nap többi részében nem történt semmi különös. A lányokkal beszélgettem a szunetbe volt amikor a fiúk is oda jöttek és velük is beszélgettünk.
Idő ugrás este 9kor hale háznál.
Ez a nap átlagosan telt.. Azt hittem lesz valami érdekes is de, nem. Nagyon unalmas volt. Azt hittem itt ebben a városban semmi különös nem történhet ám ekkor meghallotak valamit az erdőből. Mivel elég jó a hallásom. Fura hangja volt ennek a valaminek. Gondoltam meg nézem mi az. Kimasztam az ablakon majd láthatatlanná váltam. Közbe eszembe jutott hogy, Sarah kézen is volt egy kötés van egy olyan érzésem hogy, ő olyan mint én különleges. Ezen gondolkodtam mikor meglattam az erdőben valami undorító lényt. Magas volt de négy kéz láb futott és nem volt feje helyette olyan volt mintha egy virág lenne még nem szét nyilva. Szerencsére mivel nem látott mert, láthatatlan voltam simán kovethettem. Aztán volt egy látomásom a múltba.... Látom mikeot és a többieket de saraht sehol helyette egy másik lányt láttam.. Ő is különleges volt. Aztán láttam, megtudtam hogy, ez mi, egy demogorgon. De hogy, került ide ha megölte az a lány.... Mást is láttam mást szörnyeket is... Elvileg bezártak a kaput amit a csaj kinyitott véletlenül. Lehet bezárták a mi világunkban... Lehet megszökött valahonnan. Aztán láttam még valamit... Miután a többiek azt hitték hogy, mindenek vége.. Láttam oroszokat akol ketrecbe zártak valamit.... Várjunk csak az ez az izé ami itt van előttem.. Lehet onann szokott meg de most mihez kezdjek vele... Füstöljem ki?? Mire vége lett a latomasomnak eltűnt az a valami. Így inkább haza futottam.Szóval akkor ők mindenről tudnak..mindenről..
Este ezen gondolkodtam meg végül el nem aludtam.
ESTÁS LEYENDO
Stranger things 3 after(Will Byers) HUN
Misterio / SuspensoHello a nevem twelve (12). Dr. Brenneltöl szöktek meg 5 éves koromban. Megtalalt egy család akikkel mai napig élek. Ők az egyetlenel akik tudják rólam az igazat hogy, nem vagyok egy átlagos ember. A kezemen van egy 12es tetkó. Képességem is van nem...