Глава 12

789 46 5
                                    

Холодний воздух, промайнув в кімнаті. Від холоду, я прокинулась. Кімната була холодна. Біля ліжка були батареї. Я вирішили їх включити. Стало трохи тепло, але ненастільки.

Підійшовши, до дзеркала я побачила сонну дівчину, яка лише думає та згадує.

Вийшовши з кімнати, я попрямувала до ванної. Зайшовши, я умилася та пішла до себе. Підійшовши до шафи, я вибрала одяг.

 Підійшовши до шафи, я вибрала одяг

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Волосся розчесала, та лишила так. Потім я спустилася на перший поверх. З кухні, вже йшов приємний запах. Заходячи на кухню, я побачила Тараса. Він готував щось на сковородці. Я сіла за стіл.

-Доброго ранку,-привіталась я. Він обернувся та побачив мене.

-Доброго,-якось сухо відповів він.

-Що готуєш?

-Омлет. Будеш?-не відводячи погляда від сковородки.

-Так, а де тітка?

-Мама, поїхала в місто до подруги.

-Ясно,-я вже не чекала на якісь розмови, аж раптом він обернувся до мене.

-Слухай, не будь дурочкою. Ти мені не цікава. Ліпши, не розмовляй зі мною,-після цих слів він далі обернувся до сковородки.

Да уж, день ще той. Коли він приготував омлет, то поклав на стіл. Сам він пішов. В мене апетит пропав, і я піднялася в свою кімнату. Зайшовши, я побачила СМС-ку від "невідомого".

-Привіт. Слухай, Владо. Я тут подумала може ти повернися в Америку?

-Хто це?

-Софі. То як?

-Ні, вибач. Я тут назавжди. Мама, ще досі не може прийти до себе.

-Як так сумую за тобою.

-Я теж. В тітки добре, але я не відчуваю, що тут я буду назавджи.

-Чому? Що сталося?

-В тітки є син, він недолюблює мене. Може він не звик до мене. Адже ми не виділись 15 років.

Думки Про МайбутнєWhere stories live. Discover now