The real story nya aku nak cerita pasal situasi in my school lah kan😇
Sebelum bnda tu berlaku aku terang one by one.
Aku sebagai peminat "tegar" kpop and sekarang kureng sikit sebab aku buzy belajar.
So aku tak kisah ada haters ke atau pon tak suka kpop tpi ada yang annoying tau adoii🤦🏻
Macam ni bak kata Ustaz Aiman Bana macam tu lah nama dia.. Yang famous in Insta.. Dia cakap sapa lah kita nak menghukum seseorng kan.????
Member aku sorang ni dia tak suka kpop haih x suka aku x kisah yang buat rasa aku x blehnya bila time kitaorng main truth or dare ada mmber lain suruh nyanyi lagu kpop.. Dia boleh tutup telinga..
Aku fikir dia tutup telinga sebab aku nyanyi tak sedap in this true nya dia cakap dia x suka lagu kpop.. Wei x suka pon dh nama truth or dare aku trpksa lah buat.. Tak nk dngar baik tak payah main..
Lepas tu bleh dia cakap "arghhh aku benci kpop muka plastik" mak aih lebih lah pulak.
Sometimes aku pelik dia bnci kpop tpi thu x dia sendiri layan lagu yang lagi annoying "LAGU JIWANG" haih zaman bila do... Tok kadok mana dia rembat..
Ingat kalau nk kutuk sesuatu tngok apa yang kau dh pernh buat... Aku sndiri pernah kena so aku bleh zip mulut tapi dia main lepas jek....
Sekurang kurangnya kpop ni trainer dia smua belajar 2/4/5 thun... Yang lagu jiwang n trainer bape thun????
Aku tahu nak sokong industri Malaysia but... X perlu kot kutuk... Benda tu mndatangkn imej buruk kau sndiri...
Sekian...
YOU ARE READING
FUCKTA?
HumorNOT UNDERAGE🔞 Fakta tentang apa yang berlaku pada aku in realiti akan berlaku kt korang korang ni this is true 💯 Innocent boleh pi jauh jauh😴 Baca,spam and comment apa yang korang rasa😇