20.BÖLÜM: ''Benim yüzümden öldü onu ben öldürdüm.''

988 21 0
                                    

PLAYLİST

-Charli XCX...Boom Clap

En sevdiğim şarkılardan biri dinleyin..

Arabadaki sessizlik canımı sıkmaya başlamıştı.

''Nereye gidiyoruz ?''

Cevap vermeyince oflayıp camdan dışarıyı izlemeye başladım.

Büyük bir binanın yanına geldiğimizde üzerinde yazan yazıyı zar zor okuyabilmiştim.

WİLHOOD MEZARLIĞI

***

Luke'un Ağzından

Kapıyı açıp dışarı çıktıktan sonra kapıyı sertçe kapatıp bir süre bekledim.İrem'in de kapısının kapanma sesini duyduğumda hızla arabayı kitleyip girişe doğru yürümeye başladım.Buraya gelmeyeli uzun zaman olmuştu.Onun için buraya gelmeyeli çok uzun zaman olmuştu.

Birkaç mezarlığı geçtikten sonra Amberly'nin mezarını görmüştüm.Ordaydı bir zamanlar aşık olduğum beden bu toprağın altında çürümüş kaskatı olmuştu.

Gözlerimi kapatık yaza göre soğuk olan havayı içime çektim.Ben ölmeyi hak etmiştim oysa sadece bana aşık olmuştu.Ve ben buna izin vermiştim.Ve sonunda onu kaybetmiştim.Benim sorumsuzluğum yüzünden onu kaybetmiştim.İlk defa aşık olduğum kızı kaybetmiştim.

Geçen yıl bu gün partiden sarhoş bir şekilde ayrılmıştım.Yanıma gelmişti ve karşıdan karşıya geçmeme yardım etmeye çalışıyordu.Saniyeler içinde onu kaybetmiştim.Sadece bir arabanın onun üzerine doğru sürülmesiyle beni hayatta bırakmasıyla bana bu kadar acı çektirmesiyle hayatın gerçeklerini gün yüzüne çıkarmasıyla işte burdaydım.Yanlız tek başına ve korkusuz.

Cenaze gününü hatırladım.Onun cansız bedenine bakıp defalarca ağladığım günü hatırladım.

Gözümden akan yaşı elimin tersiyl sildim ve bir taşa oturdum.

İrem tam karşımda kaskatı bir şekilde mezara bakıyordu.Ne olduğunu bilmediği halde kötü birşeyler olduğunu sezebiliyordu ve ben onu böyle yeterince fazla seviyordum.Amberly hastanedeyken söz vermiştim.Kimseye aşık olamazdım onun kadar kimseyi sevemezdim.Ama herzamanki gii sözümü tutmayı becerememiştim.

Ben karşımda öylece duran kıza aşık olmuştum.

Onu gördüğüm llk andan beri ben ona aşıktım.

Ve bundan sonra da aşık olmaya devam edicektim.

Onu da kendi tarafıma çekemezdim kendimi kaybedene kadar onunla olup kendimi kaybedince onu yüzüstü bırakamazdım.

Onunla olamazdım.

Yaşadıklarımdan sonra ona bu kötülüğü yapamazdım.

Zaten yaralanmıştı kalbi kırıktı.

Asansörde tanıştığımn uçsuz bucaksız çılgın kız değildi artık.

Büyümüştü çok şey yaşamıştı,kalbi kırılmıştı.

Ama hala benim bücürümdü.İlk günden beri onu tanıdığım kızdı sadece daha güzel daha uzun ve daha deneyimliydi.

Ağacın altında omzumda ağlayan benden güç dilenen kız gitmişti belkide ama o asla benim bücürüm olmaktan çıkmamıştı.

Kimse bunu değiştiremezdi.

Evet takıntılı yada saplantılı diyebilirdiniz bana ama o benimdi.

APARTMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin