Донгхюк беше объркан. В лаптопа на Марк не намери нищо друго, освен някакви таблици с имена и цифри. Не знаеше какво означават, а и нямаше намерение да го пита. Осъзнаваше, че не е правилно да си вре носа в неговите работи, но сега си спомни, че всъщност той никога не му каза какво работи. Дали тези неща не бяха свързани с работата му?
Марк често го изпращаше до университета, придружаваше го и го водеше на различни места, а той не беше запознат с неговото хоби. За миг се почувства ужасно, сякаш изобщо не се интересуваше от него, а не беше така. Надяваше се Марк да не го разбира по този начин.
В крайна сметка не намери нищо свързано с някой любовник и се отказа да търси, оставяйки всичко, както си беше. При ставането от стола, обаче, без да иска бутна лаптопа и той се измести леко встрани.
Повъртя се още известно време в кухнята, но не можеше да спре да мисли за случилото се снощи. Определено трябваше да се обади на Ронджун и да поиска да се видят, само той би могъл да го изслуша. Не искаше да товари Марк и с тези неща, той сигурно си имаше достатъчно други задължения.
Реши да отиде в спалнята и да оправи леглото, за да се разсее малко. Не му харесваше да мисли непрекъснато, само се напрягаше. Имаше нужда да се занимава с него, да се движи, да не потъва така.
Зае се да сменя чаршафите, поне с това можеше да отмени Марк, който всяка седмица по два пъти се суеше наоколо и чистеше като луд. Все още не разбираше манията му за чистота, сигурно чистеше и като е сам в апартамента.
Сложи вече използваните чаршафи в коша за пране и се зачуди дали да не звънне на съпруга си да го пита къде държи другите. По принцип Марк се занимаваше с тези неща и беше по-запознат с разпределението им....
Въпреки това сметна, че ще може да се справи сам и отвори големия гардероб. Видя чаршафите сложени на най-високия рафт и изруга тихо. Протегна се, но не можа да ги достигне, понеже бяха натикани навътре. Не се отказа и стоеше на пръсти, мъчейки се да хване поне едното ъгълче. Успя да го сграбчи, но в последния момент загуби равновесие и залитна назад. Заедно с него паднаха и купчината чаршафи, разпилявайки се по земята.
- Мамка му - каза раздразнено той, сега трябваше и това да оправя.
Бе се хванал за вратата на гардероба, задържал се прав и само въздъхна. Наведе се, за да вдигне чаршафите, когато нещо издрънча. Хюк се стъписа и надникна под единия чаршаф, виждайки някакъв черен предмет. Когато се вгледа по-добре, разбра, че това е пистолет.
YOU ARE READING
Website for couples
LosoweДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?