*Igor*
Poszliśmy po auto, pod klub i odwiozłem Sylwię.Teraz czeka mnie poważna rozmowa z Aleksandrą.
Wszedłem do mieszkania zamykając delikatnie drzwi.-Gdzie byłeś? Martwiłam się cholernie!-powiedziała. Widać było, że płakała.
-Nie ważne. Nie robiłem nic złego. Mam do Ciebie prośbę, przeproś Sylwię-spojrzałem prosto w jej delikatne oczy.
-Nie będę jej przepraszać, nie zrobiłam nic złego-skrzyżowała ręce.
-Potraktowałaś ją jak zwykłą szmatę. Przecież ona nic nie zrobiła...-westchnąłem.
-Ale pewnie chciała zrobić.
-Skończ to Olka-warknąłem w jej stronę-Ona nie jest taką osobą, która wskoczy każdemu do łóżka-udałem się w stronę kuchni i wziąłem w rękę piwo.
-Co ja poradzę, że Cię kocham i jestem o Ciebie zazdrosna?-powiedziała łapiąc mnie za rękę.
-Też Cię kocham Ola-spojrzałem jej w oczy-Ale ta zazdrość robi się trochę toksyczna-poszedłem usiąść do salonu.
-Przepraszam-usiadła obok mnie.
-Nie mnie powinnaś przepraszać.
-Wiem. Napisze jej, że ją przepraszam, ok?
-Dobrze-uśmiechnąłem się do niej. Delikatnie złączyłem nasze usta.
INSTAGRAM:
Wiadomość prywatna.@aleksandra_siem Przepraszam za wczoraj.
@syll_wia Dobrze, luzik.
***
*Aleksandra*
Przeprosiłam Sylwię ale i tak będę ją uważnie obserwować. Nie ufam tej dziewczynie. Napisałam jej tylko dlatego, że chce żeby nasze relacje z Igorem były takie jak wcześniej.*Sylwia*
Wiem, że to dziwne, ale poczułam tęsknotę za Igorem... Jest naprawdę super przyjacielem. Kiedy jestem obok niego wszystkie smutki idą w zapomnienie.-Zrobiłam Ci herbatę-powiedziała Natalia wchodząc do mojego pokoju.
-Dziękuję. Kochana jesteś.
Wzięłam do ręki książkę i zaczęłam czytać. Ileż można myśleć o tej Oli.
„Nie straciłeś tego, co najcenniejsze, bo przecież wciąż żyjesz!"
„Rozpadnę się za parę godzin, ale jeszcze nie teraz."
„Co chwila przypadkowo patrzyliśmy sobie w oczy. Za każdym razem lekko się uśmiechał,a potem odwracał wzrok. Zdarzyło się to pięć razy i za każdym czułam trzepotanie w żołądku"
„Był jednocześnie obcy i znajomy,jak piosenka,którą słyszałam w innej wersji i nie mogłam sobie przypomnieć wszystkich słów"
CZYTASZ
A music video that connects people~ReTo [CAŁA]
FanfictionMam na imię Sylwia Kocurek. Mam 20 lat. Urodziłam się w Szczecinie. Z zawodu jestem modelką. Od tygodnia mieszkam w Warszawie z przyjaciółką-Natalią. Dwa lata temu moi rodzice zginęli w wypadku samochodowym, ale nie chce do tego wracać...