D-T-Te-am înșelat *a spus aceasta, odată cu un oftat sec și o lacrimi prelingându-se acum pe obrazul ei*
Yoongi a înghițit în sec, nu putea spune nimic, decât să tacă.La urma urmei,era și vina lui.
JK-D-Dya ne aud-
D-Și ce? *a strigat aceasta, ridicându-și în sfârșit capul din pământ*
D-Și ce dacă aud Jungkook? Da! Am încălcat regula tatălui meu! Am fost cu Jungkook pe ascuns! Da! M-am mutat și el a venit la mine!
JK-Dya te ro-
D-Da! Ne-am sărutat și toate deși nu aveam voie să fac asta! Îmi pare rău bine? Nu vreau să zic că regret! Îl iubesc..adică, l-am iubit! *a spus aceasta, ochii ei fiind invadați de lacrimi*
M-Dya calmea-
Dya i-a smucit mâna împingând-o atunci când aceasta voia să îi șteargă lacrimile.Nu mai putea,nu mai suporta, nu mai putea ascunde toată durerea asta care o macina pe interior, dar ea nu simțea..asta fiindcă se refugia in little space pentru a nu vedea viața așa cum e..viața asta oribilă care a făcut-o să fie cum e acum..nici ea nu mai știe ce vrea, pe cine vrea, e atât de confuză..la fel ca viața ei..
D-M-am săturat! Pe lângă asta! Pe lângă faptul că v-am mințit..pe TOȚI! E-Eu..l-am înșelat pe Jungkook! E-Eu..Te-Te-am înșelat Kookie..C-Chiar am făcut-o.! D-Dar nu am vrut..n-nu am vrut! *a strigat aceasta, mici chițăiele auzindu-se atunci când rămânea fără aer, lacrimile nu se opreau din a-i umezii ochii*
Dya aproape căzuse în genunchi în timp ce îl privea pe Jungkook, acesta doar dând cu piciorul încet în podea în nervozitate, lovindu-și obrazul cu limba, privind podeaua.
JK-C-Cu cine? *a reușit acesta să spună, ridicându-și capul din pâmânt și privind-o direct în ochi, ochii lui fiind la fel de umezi și roșii, dar se abținea să nu plângă*
Dya a clipit de câteva ori, mutându-și privirea către blondul care încerca să își fixeze privirea pe orice altceva înafară de cei doi.
D-Cu Yoongi..*a spus aceasta fără glas, înghițând salivă și oprindu-și lacrimile, cei trei rămânând tăcuți pentru un timp*
Nu doar ei, toți erau uimiți, îi priveau dezamăgiți, uimiți, confuzi..nici ei nu știau cum.
JK-DE CE AI FĂCU-
D-Nu am vrut să fie așa Jungkook.*a spus simplu aceasta, făcându-l pe șaten din ce în ce mai nervos*
JK-ATUNCI DE C-
D-M-a șantajat, Jungkook.*a confirmat aceasta*
D-Nu știu cum aflase, dar el era singurul care știa că eram împreună, așa că m-a șantajat că îi spune tatălui meu despre asta.
Jungkook a oftat, neștiind exact ce să spună, era pur și simplu nervos și confuz.Și mai ales..îi era frică..frică de ce urma să afle..
D-A trebuit să fac asta Jungkook..pentru..noi..
JK-Și..ce ai făcut? Ca să ne aperi așa zisa "relație"? *a zis acesta, privind-o cu o expresie neutră pe aceasta*
D-E-Eu..
S-Dya nu spune asta *a vorbit acesta în sfârșit, captând atenția tuturor*
Știa că o pune pe Dya într-o situație complicată, și că majoritatea vinei este a lui, dar ce putea face? El chiar se îndrăgostise de cea mică, cu ce a greșit el? Se transformase într-un monstru numai din cauza Dyei, pentru că mereu îl punea pe el pe ultimul loc.Era rănit, plângea, suferea și se prefăcea că totul e bine în timp ce ea petrecea timp cu iubitul ei minunat, uitând complet de existența acestuia.
Cel mai trist era, că defapt tot ce îi zicea Dyei, toate așa zisele "iubite" pe care el le avea și care îl așteptau, nici nu existau.Fata cu care l-a văzut atunci la ei acasă, era verișoara lui pe care a plătit-o ca să facă asta, iar Ioana era mătușa lui căreia tot așa, a plătit-o pentru a face asta. De ce? Pentru că defapt nimeni nu l-ar fi plăcut pe el, decât pentru faimă și bani. Toate replicile "dure" de fuckboy erau scenarii luate de pe net pe care le învăța zi și noapte doar pentru a o face pe Dya să îl observe. Dar degeaba..nimeni nu l-ar iubii pe el. Era pur și simplu o piatră fără inimă, cum i-a mai spus și Dya, pur și simplu nu poate avea sentimente..