Закуските на Нуша

82 6 7
                                    

Тежки времена настъпиха. Глад. ТаоРис не бяха яли от любимите си глюкочи от 2-3 дни. В Кауфланд всичко бе изкупено от отчаяни родители. Нахалните им деца ги караха да ходят там, за да взимат от онези топчета, които си ги мушкат в дупето и после ги изпръцкват.
ТаоРис можеха да отидат в Лидл, ама никой не си купува неща от там защото беше скъпо. Била беше модерна 2003-та година и също не е опция. На места като Фантазията или CBA беше ясно, че има мишки, а звезди на такова ниво не можеха да се хранят от супермаркети, от които пазаруват пенсионерки. Пенито фалира, Т-маркет мирише на *женски полов орган* и възможностите свършиха.
Глад.
Тао седеше във фоайето на хотел Балкан и плачеше, досаждайки на рецепционистите, а Крис обикаляше нервно, докато мислеше от къде да докопат нещо за ядене. И догава се яви лъчът светлина - Сехун, който пристъпваше бавно и прибелваше очи, пукаше един тутманик. От къде го е взел? Е как от къде - от закусвалнята срещу хотел Балкан, "При Нуша" (наистина има такава). Нуша беше кривогледа, с прическа като 13 годишна фенка на Джимин от BTS, миришеше странно, но не толкова неприятно и зъбите й не бяха в изобилие. Но правеше яки закуски. И щом Крис разбра за Нуша от Сехун, той се затича към закусвалнята, а Тао гледаше към него с надежда, че ще се върне с ядене. Уви, Крис не се върна с такова. Тао, отново разреван се качи в асансьора, за да се прибере в стая 9, а Дракона започна да мисли планове как да вземе закуски от Нуша. Цяла нощ Сехун го съветваше, а Крис изготви плана за атака.
5:15, Дракона не е спал цяла нощ. Облечен с камуфлаж, бузите му са намацани с очната линия на Тао.
От думите на Сехун, Крис разбра, че закусните се изкупуват главно от строителите, които минават от там преди работа, затова той взе един винкел, за да може да ги нокаутира един по един - само за да осигури прехраната за своя любим.
Часът настъпи - 6:00.
Строители прииждат към Нуша като гейове на прайда, а Крис се бута между тях, осигурявайки си път до нея. При нужда ги биеше с винкела по главите, нанасяйки им не толкова трайни щети, защото бяха с каски. И ето, дългоочакваният миг дойде. Крис взе всичките банички и ги натъпка във военната си мешка. Няколко минути по-късно, Крис вече беше в стаята, Тао едва виждаше на 2 метра от него, заради сълзите си. Дракона стои горд, а Пандата продължаваше да плаче. Крис му мацна една баница в лицето и му каза "хайде да ти нароня баничката"...
После те ядоха, радваха се, влязоха в болница, защото закуските на Нуша са отвратителни и те получиха хранително отравяне.

Искам цялата.... Où les histoires vivent. Découvrez maintenant