- Ето ги , Командире ...
Провикна се един от хората ми и всички хукнаха след тях. Нещата започнаха да излизат извън контрол.
- Ами сега ? - погледна ме Лициен , слисано и объркано .
Свъсих вежди и дръпнах юздите на коня си ,подканяйки го да ускори темпото си.
Пред нас се разигра страхотна дандания . Хората ми ги заловиха и свалиха качулките на четеримата. Когато видях , кой е пред мен въздишах с облекчение и успокоение.
Браво на вас ! Умен ход.
Дерек, приятелят на Айра и Леления , заедно с още трима свои хора . Чудесна заблуда. Дори мен успяха да заблудят.- Какво искате ? Защо е всичко това , какво сме сгреши ли?
Заговори той с надсмешлив глас .
- Къде е ? - сръчка го грубо Лициен, който бе слезнал бързо от коня си и бе долетял със същата бързина до него.
- Кой ?
- Къде е жената , която отвлякохте?
- Каква жена , за какво отвличане говорите ...?
Попита другият мъж - ръсоляв с мръсно мургаво лице и тъмни очи .
- Та ние бяхме на лов за дивеч , нямаме представа за каква жена говорите ...
Изгледах ги предпазливо и продумах.
- А къде е дивеча ви?
- В торбите , може да погледнете .
Дерек посочи към седлата на конете, на които висяха по няколко средно големи торби. Аз кимнах на един от хората си и той провери торбите.
- Тук са Командире .. Зайци и няколко ястреба .
- Хм! Пуснете ги . Продължаваме напред.
Погледа ми се заключи в този на Дерек , като и двамата се гледахме с леко веселие . Той се качи на коня си и отново погледна към мен , кимна леко с глава и се усмихна , след което пришпори коня и заедно с хората си се загубиха от погледите ни.
* * *
Беше тъмно и студено , но небето бе ясно и не вещаеше да има буря. Конят ми се движеше с равномерен ход , оставеше ми много малко да стигна до къщата . Бях нетърпелив да прегърна Айра , да я докосна , да усетя аромата й .
След дългото преследване и издирване , се чувствах толкова изтощен и безсилен, че едва успявах да намеря сили да продължа и да се прибера . Изпитвах удоволетворение и радост , че мисията отново премина успешно. Когато приближих края на гората конят засили крачката си , и не след дълго в далечината се виждаше малката къща , която през последните месеци се бе превърнала в дом , за всички нас. Куминът пушеше силно ,рисувайки сива пътека към небето изпълнено с хиляди звезди .
VOCÊ ESTÁ LENDO
Бялата Кралица
FantasiaВече 18 години в земите Амириа , властва крал Галимер и съпругата му Мордиана - вещица ,овладяла черната магия. Храбрата и красива Айра , е изправена пред проблеми от които зависи съдбата й. Тя се забърква в големи неприятности ,които ще доведат до...