"21"✔

23 1 0
                                    

Park yasuel pov ▪▪▪▪

Aku melambai lemah kearah jhope yang berada tidak jauh daripada aku...aku melihat jhope berlari kearah aku...
Sesampainya dia di depan aku ....aku terus bertanya kepadanya ..

"Kita nak pergi mana hari ini?" Jhope memandang ke atas seperti memikirkan sesuatu...

"Emmmmmmm~~ kita pergi karaoke nak?" Cadang jhope kearah aku...

Seriously? Karaoke ...dahlah aku tak pandai nyanyi...aduii...jhope...

"Emmm..oklah jom" "kajja" kami terus pergi menuju ke destinasi ...

Aku menahan sakit di dadaku...ianya seperti ingin meletup...

Bertahan yasuel...sekejap je...lagi...lepas ni..aku boleh pergi dengan tenang....

End pov...yasuel...✔

▫▫▫▫▫▫▫▪▪▪▪▪▪▪

"I a'm so sick of this fake love!!!"  Nyanyi yasuel...kuat dan kedengaran sumbang .....tempo pun dah lari daripada asal ...hahahaha...

Jhope yang melihatnya hanya ketawa tak ingat dunia...melihat cara yasuel menyanyi membuatkan dia teringatkan kim namjoon...kawannya...

Emm Kim namjoon sekarang tengah belajar kat luar negara....alah budak pandai biasalah....

Yasuel berasa dadanya perit...dan sakit...lantas dia memberhentikan nyanyian sumbangnya ...dan meminta diri pada jhope untuk pergi ke tandas...

"Weh..aku pergi tandas kejap" "ok...jangan lelama"

Yasuel berlalu pergi...dan masuk ke dalam tandas..

Sesampainya dia didalam tandas dan sudah mengunci tandas tersebut...dia terbatuk kuat dan tanpa henti....

Dia melihat telapak tangannya...yang penuh dengan darah...air mata milik yasuel jatuh satu persatu ..
Dadanya perit ..

Usai sebegitu ..dia mencuci tangannya ....sekaligus mencuci mukanya...

Yasuel melihat pantulan dirinya di cermin...pucat sahaja mukanya kelihatan....
Yasuel menarik nafas panjang sebelum mengangguk....

"Takpe...yasuel ..Kau kena bertahan demi Kawan kau hoseok..."

Yasuel berada sedih...kerana...dia bakal pergi tak lama lagi...

Usai begitu dia keluar daripada tandas....dan menuju kemana beradanya  hoseok...

"Weh kau buat apa dalam tandas?" Soalan bonus dan bodoh jhope utarakan pada yasuel...mengundang reaksi menyampah daripada yasuel....

"Perlu ke kau tahu?" Tanya yasuel sambil memandang jhope dengan muka seposennya...

"Tak payahlah...emm lepas ni kita nak pergi mana?" Tanya jhope...
"Mana mana je yang kau nak pergi..."





"IT'S TO LATE" ✔.KSJ.✔Where stories live. Discover now