Seni ilk gördüğümde, ne kadar da küçük olduğunu düşünmüştüm. Gözlerin etrafta ürkekçe geziniyordu ama kimseyle de göz göze gelmiyordun.
Performansını sergiledin, bunu aylar sonra izledim. Etkileyiciydin, insanlar içindeki o ürkek Taehyung ile bir ilgin yok gibiydi.
Daha sonra ise, aynı grupta eğitim gördük. Pek fazla iletişim kurmuyorduk ama çoğu zaman kendimi sende kaybolmuş halde buluyordum.
Çıkış yaptığımız zamanlar hayranlar senin için çıldırmıştı. Açılan fan hesaplarını gördüğümde, seni kıskanıyor ve herkesten saklamak istiyordum. Odalarımız hemen yan yanaydı. Ama benden uzakta gibiydin. Oysa sen, konserler verdiğimizde ya da hayran buluşmalarında diğer insanlarla daha fazla ilgileniyordun.
Bu bir süre sonra canımı sıktı.
Kim Taehyung ve Min Yoongi birlikte olmalıydı diyordu kalbim. Seni yanımda hayal ediyor ve insanlardan çok daha uzaklaşarak geçmişimi düşündüğüm gecelerde bana sarılmanı istiyordum.
Yorgundum, fiziksel olarak da bilinçsel olarak da. Günde onlarca şarkı sözü yazıyor ve bir şeyler besteliyordum.
Senin için yazdığım bir listem vardı.
Bunu sana hiç gösteremedim.
Senin için bestelediklerimin çoğunu yalnızca ben dinledim ve her seferinde de ağladım Taehyung.
Bunlar buluşamamış iki kalbin eserleriydi.
Şarkı yazıp bestelediğim o özel odayı, belki de bu yüzden hep kilitli tutuyorum. Her zerresinde anılar var çünkü. Her zerresinde çocukluğuma ve sana akıttığım gözyaşları var.
Elimden ne gelir ki diyorum çoğu zaman, ne yapabilirim?
Bu kadar göz önünde olmanın kötü yanı bu işte.
Normal yaşayan iki insan olsak, durmayacağım o kadar belliydi ki. Gelir ve seni sahiplenirdim. Her şey kolay olurdu.
Şimdi ise yalnızca çirkin parmaklarımı seninkilere geçirsem savaş çıkartabilecek insanlar görüyorum.
Çünkü dünya bu kadar acımasız.
Dünya bizi barındıramayacak kadar acımasız.
Bir kişi kurban olacaktı Taehyung.
Eğer sen yok olsaydın, ben yaşayamayaktım. Ve düşündüm ki eğer ben olmaz isem, işte o zaman hem ben acı çekmem hem de bu acımasız dünya benim büyük aşkımı kaldırmak zorunda kalmaz.
Sana aşkımı sunmak isterdim, korkusuzca elini kavramayı, minik bedenimi göğsüne yaslamayı.
Taehyung, sonraki hayatımızda normal insanlar olalım mı?
+×+×
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAST | taegi
Fanfiction[tamamlandı] "bir sonraki hayatımızda normal insanlar olalım." ✓angst - 1819