TinRob
,,Martinusi dělej, už tak nestíháme!" Vykřikl na mě táta z dolního patra. Já se podrážděně podíval na sebe do zrcadla, a s velkým povzdechem jsem se vydal dolů za tatou. Přešel jsem ke dveřím, kde jsem si obul boty a šel jsem z do auta. Cestou jsem poslouchal ve sluchátkách písničky, a hluboce jsem přemýšlel. Z mých myšlenek mě však probudil táta, který mi sundal sluchátka z uší, aby mi mohl říct ,že jsme na místě. Telefon se sluchátkama jsem si dal do kapsy, a následně vylezl z auta. Zabouchl jsem za sebou dveře, a když jsem se otočil, tak jsem si nemohl nevšimnout nádherného blonďáčka stojící přímo přede mnou. Stojící na místě jako socha jsem zabodl svoje oči do těch jeho čokoládek. Po pár sekundách jsem se vzpamatoval, a podal mu ruku na seznámení. On mou ruku přijmul a já se představil ,,A-ahoj jsem Martinus" jemně jsem zakoktal. ,,Ahoj jsem Roberto, ale můžeš mi říkat Roberte" usmál se na mě, a ja mu úsměv opětoval.
Five days later...
Po nějaké době se z nás stali kamarádi. ,,Martinusi! Pojď dolů!,, zařval na mě táta z kuchyně. Odebral jsem se tedy z mého pokoje do kuchyně, kde jsem si následně sedl ke stolu. ,, Tiny..... S maminkou jsme se rozhodli, že si uděláme menší výlet do Thajska". ,,Jo dobře, kdy odjíždíte?" optal jsem se následně rodičů. ,,No jedeme už zítra ráno, a budeme pryč týden". ,,Dobře" odpověděl jsem. ,,Doufáme že nám nezboříš dům!" Koukl se na mě táta s úšklebkem. ,,Nebojte" odpověděl jsem klidným tónem a následně se odebral zpět do svého pokoje. Druhý den ráno jsem se probudil a uvědomil si, že jsem sám doma na celý týden. Vylezl jsem z postele a šel jsem do koupelny, kde jsem vykonal svojí ranní hygienu. Šel jsem zpět do pokoje, kde jsem si oblékl spodní prádlo, tepláky a volnější tričko. Vzal jsem si do ruky telefon, a následně vytočil Robertovo číslo. ,,Ahoj Robi, máš dneska čas?"
,,Ahoj Tiny, ano mám proč?" zeptal se mě nejistým tónem. ,,No jsem teď celý týden sám doma, tak jestli nechceš přijít?". ,,Jo to je dobrý nápad, budu tam v jednu". ,,Dobře, budu se těšit tak zatím" odpověděl jsem radostně, a následně zavěsil.
One hour later:,,Tak co, kouknem se na nějaký film?" otočil jsem se na blonďáka sedícího vedle mě. On jen jemně přikývl na souhlas, a já mu vyjmenoval pár filmu. Společně jsme se Shodli na 50 odstínů šedi. Šel jsem pro něco k pití, popcorn a následně jsem si sedl na gauč vedle bloňďáčka. Zapl jsem film a více se opřel o opiradlo gauče. U úchylných chvilkách ve mně proudila horká krev. Koutkem oka jsem se nenápadně kouk na Robiho, který si kousal spodní ret. Naše oči se střetly, a já se nemohl od těch čokoládek odtrhnout. Najednou se ke mně více přiblížil, neudržel jsem se a okamžitě spojil naše rty v jedny. Dravě jsme se líbali a mě se to strašně líbilo. Povalil mě pod sebe na gauč, na čemž jsem slastně vzdychl do našeho polidku díky tlaku jeho chlouby na té mé. Jednou rukou mi zajel pod tričko a začal mi přejíždět po břišních svalech. ,,Achhh". Robert se ode mě odtáhl, koukl se mi do očí a následně ze mě serval tričko. Opět se mi přilepil na rty a já svýma rukama zajel do těch jeho bloňďatých vlasů. Jemně jsem se usmál do polibku, Roberto se odtáhl od rtů a začal mi opečovávat krk, kde mi zanechával pár modřinek. Začal si dělat vlhké cestičky od mého krku k mému lemu kalhot, které následně rozepnul a sundal je i s boxérkami. Opět se dostal k mým rtům, na které mě jemně políbil. ,, A teď z tebe vymrdám duši zlato" zašeptal mi do ucha, které mi pak jemně zkousl. ,,Achhh.....Ro-biiii". Otočil si mě na břicho a na sucho do mně vnikl na jeden příraz, až po kořen. Bolestivě jsem zaskučel, ale po chvilce jsem si už začínal zvykat. Robi se začal ve mně pohybovat a já si to náramně užíval. Zrychlil své tempo a naše vzdychy se rozlehly po celémpokoji. ,,Ach-h..kur-va...Ro-b-ber-tooo". Za nedlouho začalo v jeho kamarádovi cukat a já věděl že za chvilku bude. ,,U-už bu-d" ani to nestihl doříct a s dalším přířazen se udělal do mého nitra a já se vystříkal na svoje břicho. Po chvilce se svalil vedle mě a společně jsme oddychovali. ,,Tak co jak se ti to líbilo" otočil se na mě Robi a zadíval se mi do očí.
,,Nemám slov, byl jsi úžasný" řekl jsem a následně ho políbil. On polibek prodloužil a začal souboj jazyků.
Byla sobota a rodiče se měli vracet z dovolené. Za ten týden se odehrálo neuvěřitelně moc událostí. S Robertem jsem byl víc než kamarád a celý týden byl jen u mě doma. Naplánovali jsme si, že o nás řekneme rodičům, i když nevím, jak budou reagovat, že jejich syn je gay.
,,Lásko?...... Kde jsi?" Slyšel jsem hlas své drahé polovičky.
,,V kuchyni, dělám snídani" Zařval jsem přes celý dům. Najednou se mi okolo pasu omotaly dvě silné paže. Věděl jsem kdo to je. ,,Tak jak se ti líbila noc plná vášně?" zašeptal mi Robi do ucha, následně mi zanechal polibek na líčku. ,,No.....šlo to" Provokativně jsem odpověděl.
,,Joo tak šlo to jo....." otočil si mě čelem k němu a vyhoupl si mě na linku. ,,chceš ukázat jaký jsem drak?" Koukl se na mě s úšklebkem. ,,Nech si to na večer" dal jsem mu jemný polibek na ty jeho nejúžasnější rty, co jsem kdy poznal. Najednou práskly dveře a ozval se táta ,,Martinusi! jsme domaaa.... Kde jsi?" rychle jsem slezl z linky dolů, utíkajíc ke dveřím přivítat rodiče. ,, Ahoj mami, Ahoj tati" Řekl jsem s úsměvem a obejmul oba dva na přivýtanou. ,, Ahoj, tak co jak si tu měl?" optala se mě mamka a následně mi dala pusu na líčko. ,, jo dobrý a co vy?" optal jsem se obou rodičů. ,, jo my jsme se měli báječně". ,,Mami, tati? chci vám někoho ukázat" Usmál jsem se jemně a následně šel do kuchyně, kde jsem vzal za ruku Robiho a šel s ním za rodiči. ,,Tohle je můj přítel Roberto" řekl jsem a rodiče se na mě nechápavě koukli. ,,Počkej ty nám chceš říct že jsi......?" nedokázal dipovědět větu táta. ,,Ano jsem gay a chodim s Robertem" stiskl jsem Robihi více za ruku a dal mu jemný polibek. ,,Děti to je ale překvapení, pojď musíš nám o sobě něco říct Roberte" řekla hezky mamka a já se na ní s udivem podíval. ,,Mami takže tobě to nevadí?" optal jsem se nejistě mamky. ,, Ale jistě že ne" usmála se a já jí úsměv opětoval. Všichni jsme si sedli ke stolu a vše jsme vyjasnili. Táta to nakonec vzal taky dobře,byl taky rád jako mamka. Robert se po pár dnech k nám přestěhoval a já mohl být do konce život jen se svojí láskou, se kterou jsme si navzájem vymrdávali duši.Zazvonil zvonec a mrdání s Robertem je konec.🤣😘
Hei mennesker👋🏻
První jednodílovka je na světě jak se vám líbí? 🙆🏻🎉Misheel...✨