Bir; Dudaklarımda asılı tebessümün,mantığımı yok saymanın sebebisin sen
Kulağında çalan the neighbourhood'a sessiz dudak oynatmasıyla eşlik ederken metronun yürüyen merdivenlerinden yürüyordu izuku.
Merdivenlerin nekanik,ağır haraketlerinden kurtulup,adımını kaldırıma attığında bir reklam tabelasının gölesine yatmış sarı-beyaz renkli kediyi gördü.Saatine baktı.On beş dakikası vardı daha. Birazcık onu sevebilirdi değil mi?
Kafasını okşamasıyla mırlamaya başlayan kedinin hızlıca bir fotoğrafını çekti telefonundan. Ardından kedinin burnuyla gözleri arasındaki parmak ucuyla yumuşak bir şekilde dokudu. Kedinin komik tepkisine kıkırdamadan edemedi. Birkaç defa daha tekrarladı bunu.Shouto'yu seviyordu. Hem de çok.
Bu sevginin aşk olmadığını ancak basit bir hoşlantı da olmadığını biliyordu. Shouto'nun onun için ne hissettiği hakkında en ufak fikri yoktu. Birden hayatına girivermiş,buna tezat olarak onun için değerli birisi olduğunu söyleyivermişti hemencicik. Belki de yalandı,diye düşündü Izuku. Zaten onunla ilgili kesin olan kaç tane yargısı vardı ki? Asla bir kesin yere ulaşamayan,bilinmezliklerle dolu birisiydi sevdiği kişi. Elinden ne gelirdi ki?Daha sonra onunla aralarına giren mesafeler ve Izuku'nun bunu engelleme çabaları da vardı tabi.
Aralarının açıldığı dönem Izuku'nun duygularını fark ettiği zaman dilimine denk geliyordu. Bazı şeyler için geç kaldığını düşünüyor,bunları telafi etmeye çabalıyordu. Başarılı mıydı peki?Orası tartışılırdı.Telefonundan yükselen bildirim sesiyle kediyi sevmeyi bıraktı,tuş kilidini açtı.
Geldiğine ve nerede olduğunu soran mesaja cevap vermeye hazırlanıyordu ki,mesaj atacağı kişiyi karşısında görünce buna gerek duymadı.
Onu fark etmesi için el salladı. Ve her ikisi da aynı anda bir gülümsemeyi paylaştılar dudaklarının kenarlarında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalci Çiçek |Tododeku|
Short StoryIzuku,Todoroki Shouto'ya olan duyguları kalbinde ağırlık yaptığı zaman, duygularını yazdığı kelimelerine işlermeyi kendine bir kaçış olarak bilirmiş. [Quirkless Au//Tododeku]