Właśnie dojechaliśmy do Płocka. Podróż trwała dość przyjemnie z tego względu, że nie było prawie w ogóle korków. Rozmawialiśmy z chłopakami cały czas. Bardzo ich polubiłam.
-Witam. Tutaj była rezerwacja na pięć pokoi-powiedział Kacper w stronę recepcjonistki.
-Na jakie nazwisko?
-Musiał i Bugajczyk-odpowiedział Kacper.
-Zgadza się. Tutaj proszę karty. Pokoje są obok siebie. Miłego pobytu.
Poszliśmy na odpowiednie piętro. Wybraliśmy pokoje:
203-Adrian
204-Kacper
205-Grucha
206-Ja
207-IgorUsiadłam na łóżku. O tak, tego mi brakowało. Chwili odpoczynku.
MESSENGER:
Koncert Squad Płock:ReTo: Idziemy na imprezę po koncercie? Mam ochotę się niezle najebać 😈
Grucha: Nie idziemy! Pójdziemy grzecznie spać.
Grucha: Żartuje! Obowiązkowo.
Kacper: Ja ogarnę jakiś kozacki klubik 😈❤️
Adrian: A o której jutro wracamy?
Sylwia: Błagam, po południu 🙏
Kacper: Też tak myślałem. Z tego względu, że pochodzimy jeszcze po mieście.
Adrian: Nu.
Sylwia: Ok.
Kacper: Znalazłem sztos klubik. 10/10 gwiazdek. „Control Club".
ReTo: To wbijamy tam!
Kacper: Okyyyy
ReTo: A tak w ogóle gdzie ja gram koncert? 🤣🤔
Grucha: Serio nie wiesz?
ReTo: No kurwa, serio.
Grucha: W plenerze, to jest jakiś hip hop Festival czy coś.
ReTo: To dobrze.
Grucha: Dobra. Spać mi się chce. O 17:00 widzimy się na recepcji. Pójdziemy coś zjeść a później próba i koncert.
Grucha offline
ReTo offline
Kacper offline
Sylwia offline
Adrian offlinePostanowiłam też się chwile przespać. Ustawiłam budzik na 16:45, żeby zdarzyć się jeszcze się ogarnąć.
***
Pomalowałam trochę mocniej usta. Ubrałam się trochę inaczej i poszłam na recepcje. Chłopaki już stali, poza Igorem.-Jest już 17:05-warknął Kacper spoglądając na zegarek.
-Może zadzwonię do niego, ale pójdę-powiedziałam w stronę chłopaka.
-Możesz zadzwonić, dzięki.
TELEFON:
Igor: Minutkę.-Powiedział, że za minutkę będzie-przekazałam przewracając oczami.
-Już jestem-przyszedł cały zdyszany.
-Mogłeś przecież windą jechać-wskazałam urządzenie.
-Nie pomyślałem o tym. Dobra chodźmy już-powiedział poprawiając palcami fryzurę.
-To jedziemy coś zjeść, tak?-dopytał Adrian upewniając się.
-Tak-odpowiedzieliśmy prawie chórem.
CZYTASZ
A music video that connects people~ReTo [CAŁA]
FanfictionMam na imię Sylwia Kocurek. Mam 20 lat. Urodziłam się w Szczecinie. Z zawodu jestem modelką. Od tygodnia mieszkam w Warszawie z przyjaciółką-Natalią. Dwa lata temu moi rodzice zginęli w wypadku samochodowym, ale nie chce do tego wracać...