de zolderkamer

87 4 0
                                    

Thomas heeft net een opname gehad met joost en Nikki, het was een zolderkamer waarin ze gingen reageren op oude programma's waaronder 'de sesamstraat'. Ze vertelden verhalen van vroeger en gingen de stemmetjes na doen. Nikki deed Miss Piggy na, Joost deed Tommie na en thomas deed bert na, maar dat paste niet goed bij thomas z'n stem dus probeerde hij Urnie z'n stem na te doen, maar dat werkte ook niet, dus ging hij maar kermit of beter gezegt Karel Ermit na doen, dat was een groot succes. Het was een hele leuke opname en ze vonden het heel leuk om de stemmetjes na te doen. Thomas ging later op de dag naar huis, naar zijn eigen zolderkamertje. Hij heeft de rest van de dag naar sesamstraat gekeken, thomas kwam terug terecht in z'n jeugd, hij vond het zo ontzettend leuk om terug te kijken. Er ontstond ook een band tussen kermit en thomas, ookal kende ze elkaar niet. Thomas begon na te denken of hij naar Amerika zou gaan om de enige echte Karel Ermit te ontmoeten. Thomas dacht er dagen en zelfs weken over na om er naar toe te gaan, op een dag stond zijn besluit vast. 'ik ga naar Amerika, ga je mee?' Dat zei thomas tegen joost aan de telefoon daar zei joost natuurlijk geen nee tegen. In een mum van tijd waren de tickets besteld en was er een hotel geboekt. de volgende ochtend vertrokken ze naar Schiphol ze stapten het vliegtuig in,maar wat joost niet wist was dat thomas vliegangst had...

Gecompliceerde LiefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu