Ik word wakker met twee sterke armen om mij heen. Ik probeer mij uit zijn greep los te halen, maar hij houd mij stevig vast. 'Jaiden,' zeg ik. Hij reageert niet. 'Jaiden ik wil mij omkleden,' zeg ik. Hij kreunt een beetje. 'Jaiden,' schreeuw ik nu. 'Wat,' vraagt hij met zijn ochtendstem. 'Ik wil me omkleden,' zeg ik. 'Oke,' zegt hij. Ik probeer los te komen uit zijn greep. Hij laat mij niet los hij houd mij alleen maar steviger vast. 'Jaiden,' zeg ik lachend. 'Ik wil dat je nog even bij mij blijft liggen,' zegt hij. Ik rol met mijn ogen. 'Heen eventjes dan,' zeg ik en ga op zijn borst liggen. Ik volg met mijn vingers de lijnen van zijn sixpack. 'Vind je hem mooi,' vraagt Jaiden. 'Ja hij is prachtig,' zeg ik. We blijven zo nog een tijdje liggen. Dan stap ik uit bed en pak een setje kleren.
Nathan zit met Adam, Jake en Liam op de bank te gamen. 'Dus wat gaan we vandaag doen,' vraag ik. 'Wat dacht ervan om naar het strand te gaan,' vraagt Jaiden die dus blijkbaar achter mij stond. 'Jaa,' schreeuw ik. 'Zo iemand houd van het strand,' lacht Liam. Ik knik. 'Iedereen omkleden we gaan over een half uur,' zeg ik. De jongens knikken en lopen naar hun kamers. Ik ren naar mijn kamer en pak een bikini.
Ik trek er ook nog een leuk zomerjurkje overheen.
Ik ben binnen een kwartier al klaar. We verzamelen bij het bankje voor het internaat. 'Jaiden ben je al klaar,' schreeuw ik. 'Bijna,' schreeuwt hij. 'Nathan jij dan,' schreeuw ik. 'Ja klaar,' zegt hij en komt zijn kamer uitlopen. Als Jaiden dan ook eindelijk klaar is lopen we naar het bankje. Jake, Adam en Liam staan er al. 'Je moet ook altijd op een vrouw wachten,' zegt Jake. 'Ik was als eerste klaar hoor,' zeg ik. 'Jaja,' zegt Adam. 'Ze was als eerste klaar,' zeggen Nathan en Jaiden in koor. We schieten in de lach en lopen naar het strand. Het is gelukkig niet heel ver.
Na 10 minuten zijn we bij het strand. Ik leg mijn handdoek neer. Ik trek mijn jurkje uit en ga op de handdoek liggen. Ik ga lekker van de zon genieten. Ik kon alleen niet lang van de zon genieten. Er ontstaat een grote schaduw.
Ik open mijn ogen en zie de jongens mij aankijken met een grijns. O nee. Jake pak mijn voet, Liam de andere, Adam mijn arm en Nathan mijn andere. Jaiden ondersteunt mijn rug. Ze rennen richting de zee. Dan laten ze allemaal tegelijk los. Toen lag ik in de zee.'Jongens,' schreeuw ik. 'Ja wat is er,' vraagt Jake zo onschuldig mogelijk. 'Jullie zijn echt raar,' zeg ik lachend. 'Wat zei jij,' vraagt Adam en kijkt mij nep boos aan. 'Jullie zijn raar,' herhaal ik. Jaiden tilt mij op en loopt terug naar het strand. Hij legt mij neer in het zand. 'We kunnen je nu niet zomaar laten gaan,' zegt Nathan. O shit. 'Jongens ik denk dat dit de kieteldood word of niet,' vraagt Jake aan de jongens. De jongens zijn het met hem eens. Tuurlijk zijn ze dat. Alle jongens beginnen mij te kietelen. 'S-stop jon...gens stop,' zeg ik tussen het lachen door. 'Vraag je nou om genade,' vraagt Liam. 'Never,' zeg ik. Ze gaan gewoon door met kietelen. 'Oke oke genade,' schreeuw ik. Ze stoppen gelijk. 'Zie je zo moeilijk was dat niet,' zegt Liam.
We hebben heel veel plezier gehad de rest van de dag. Later in de avond zijn we nog ergens wat gaan eten. Het was een mooi restaurant. Je kon heel mooi naar de zonsondergang kijken. Na een tijdje gaan we weer terug. Ik doe gelijk mijn pyjama aan en ben gelijk naar bed gegaan.
JE LEEST
Jongensinternaat wat?! {voltooid}
RomantizmNina is 16 jaar en moet van haar ouders naar een internaat. En dit is niet zomaar een internaat. Nee dit is een JONGENS internaat. Ze weet niet waarom ze daar heen moest, maar ja wat zal dat veranderen. Gaat ze daar een leuke jongen ontmoeten?? Of n...