Nemohla jsem se pohnout. Prostě jsem tam jen tak stála s pusou otevřenou dokořán a dívala jsem se na něj s očima, které v tu chvíli museli mít velikost talíře. Justin se taky nehýbal, byl stejně šokovaný jako já, jenže z jiného důvodu.
Drogy.
Tohle mi tajil? Byl závislý na drogách?
To si myslel, že na to nikdy nepřijdu? Že to nepoznám?
A poznala bych to vůbec někdy? Pravděpodobně bral drogy ještě před tím, než jsem ho poznala.
Jako první se z transu probral Justin. „Nech si to vysvětlit“ stoupl si a pozoroval mě prosebnýma očima.
Díky jeho hlasu jsem se také zpamatovala. Ale místo toho, abych s ním mluvila, jsem se otočila a utíkala pryč. Justin mě samozřejmě následoval.
Jako bych to netušila.
Ale i přestože jsem věděla, že mě Justin nakonec chytí, jsem se snažila utíkat co nejrychleji. Schody jsem seběhla tak rychle, že jsem se divila, že jsem neupadla. Justin byl jen pár kroku za mnou. Celou dobu na mě křičel, ať se zastavím a ať si ho vyslechnu, ale já jsem to prostě nedokázala. Nechtěla jsem s ním v tu chvíli mluvit. Na to jsem byla až moc v šoku.
Venku pro mě bylo těžší mu uniknout. Stálo tam hodně aut, mezi kterými jsem musela kličkovat. Utíkala jsem nejrychleji, jak jsem jen mohla. Nikdy jindy jsem takhle rychlá nebyla. Zastav se říkala jsem si pořád v duchu. Zastav se, stejně mu nedokážeš utéct, a ani to nechceš. Než jsem stihla zastavit sama, Justin mě už chytil za paži a prudce mě otočil tváří k němu.
„Sakra, Maite“ Justin zasyčel s težkým dechem. Pořád těžce dýchal, když se na mě podíval. Mojí paži nepustil, nejspíš se bál, že bych mu mohla znovu utéct.
Justin se mi snažil podívat do očí, ale já se jeho pohledu vyhýbala. „Prosím pusť mě“ zašeptala jsem s hlavou sklopenou k zemi. „Ne, o tomhle si musíme promluvit“ odpověděl.
„Já ale nemůžu mluvit“ zakřičela jsem. „Najednou jsi v šoku?!“ Justin taky křičel. „A to bylo vždycky keců, o tom, že zvládneš všechno, co se mě týká! A teď se mi ani nepodíváš do očí!“ zatřásl mnou.
„Moje máma umřela na předávkování! A ty o tom víš! A i přes to to pořád děláš“ se sebezapřením jsem se mu podívala do očí. „Nemyslíš si, že mám právo na to být v tomhle ohledu přecitlivělá?! “
Justin si povzdychl. „Já. Tě. Varoval.“ Mezi každým slovem udělal krátkou pauzu, mluvil se mnou, jako bych byla nějakej blázen. „Já tě varoval a tys řekla, že to zvládneš. A teď když víš, že jsem feťák“ to slovo vyslovil jako by ho ani vyslovit nechtěl. „teď když to víš, tak se ode mě chceš distancovat“
Měl pravdu? Vážně jsem se od něj chtěla držet dál? A zvládla bych to vůbec? Vím, že bych to nezvládla. Na to jsem Justina až moc milovala.
„To neudělám“ řekla jsem. „neopustím tě, slíbila jsem to“ Justin si odfrkl. „Nechci, abys se mnou zůstávala jenom kvůli slibu“
Vzala jsem jeho tvář do dlaní. „Nezůstávám s tebou kvůli slibu. Zůstávám s tebou, protože tě miluju“ Potom co jsem to řekla, se jeho tvář kompletně uvolnila, ruce položil na moje boky a čelo si opřel o to moje. „Taky tě miluju.“ Usmála jsem se a lehce jsem pohladila svými rty ty jeho.
„Ale nebudu lhát a říkat ti, že tě nikdy neopustím. Vím, že musíš mít nějaký důvod k tomu, že to děláš a já se ho chci dozvědět.“ Podívala jsem se mu do očí. „A musíš mi slíbit, že se s tím pokusíš přestat. Sám nebo s odbornou pomocí. Budu ti stát při boku a podporovat tě, to ti slibuju, ale musíš chtít taky. Jestli ne, tak se bojím, že to nezvládnu.“ Justin přikývl. „Slibuju, že toho nechám. Kvůli tobě toho nechám“
Vše co jsem řekla, byla pravda. Budu se snažit co nejvíce, abychom to všechno zvládli, ale jestli se nebude snažit Justin, nejspíš to nezvládnu.
A měla jsem pravdu. Nezvládla jsem to.
Další část je na světě:D Doufám, že se vám líbila:) Jestli ne, takse vám nedivím, protože mě se taky moc nelíbí:D Původně jsem chtěla aby to skončilo úplně jinak, ale zbytečně by to tuhle story prodloužilo a já nemám dlouhé story moc ráda:D
Chci vás dopředu upozornit, že se Save me pomalu ale jistě blíží ke konci. Počítám, že ke konci zbývají nanejvíš tři části+epilog.
A jen tak mimochodem:D Jak na vás působí tahle část? Myslíte si, že Maite udělala chybu, když zůstala s Justinem? Myslíte si, že to Justin všechno zvládne?
Vážně vás prosím alespoň o 4 komentáře:)) Vždycky, když jich je míň tak psání odkládám. Takže jestli chcete, aby byla další část-napište co nejvíc komentů:D
ČTEŠ
Save me ×Justin Bieber FF×
Fanfiction"On byl můj zachránce. Zachránil mě, i když jsem nechtěla být zachráněna. Zachránil mě, ale zachránit ode mě se nenechal."