9. rész új családtagok

26 1 0
                                    

El telt 3 hónap anyám meg szülte a húgom Angéla nagyon szép kis lány igen igen meg szerettem a kicsit mivel hogy én 3 hónnapos terhes vagyok igy más szemmel látom a dolgot Alexal 9 hónapja vagyunk együtt de anyámék még mindig utálják mivel teherbe estem tõle de érzem hogy meg békélnek vele mer csak az õ unokájukat hordom a szivem allatt és már mindenki várja az érkezését én és Alex a legjobban!!!!

3 nappal késõbb

Anyát és Angélát haza engedték a korházból végre de a kicsi szobája az én szobám mellet volt és állandóan csak sírt és nem bírtam aludni és iszonyatosan hisztis voltam de nem baj hisz holnap mék ultra hangra és meg mondják hogy lány vagy kis fiú a pici persze ha meg mutatja magát de az még "soká" van addig is meg etettem Hurikánt mer persze attól meg kell etetnem de nagyon nagyon hiányzik a lovaglás. Játszottam Angélával utána találkoztam Alexal és a Lányokkal együtt csavarogtunk 1 órán keresztül majd haza mentem le fürödtem és le feküdtem aludni alig vártam a holnapot. Másnap az ébresztõ csodás hangjára keltem fel öltöztem és siettem a korházhoz Alex már ott várt és be mentünk és hála az égnek jól van a pici és meg mutatta magát KISLÁÁÁÁÁNY!!!!!!😍😍 és már a nevét is meg beszéltük Alexal☺☺☺☺☺ Csenge lesz a kicsi neve és már alig várom hogy meg szülésen. Szeretnék már újra suliba járni igen ez elég furcsa hogy ezt mondom de hiányoznak a lányok de még van 5 hónap a szülésik meg utána még nem járhatok suliba addig suliba mék szopizik a kicsi mer ha éhes lesz és nem leszek otthon akkor nem tudom meg etetni a kicsit. Persze anyumék is nagyon örültek a hírnek hogy kis lányom lesz.

Reggel fel kelltem és el mentem a parkba találkozni Alexal

-sziaa kicsim kiállatottam

-szia édes

-hogy van Csenge?

-Jól már este mocorgott és éreztem

-juuuujjjj dee jóó

-igen

-és a húgod Angéla hogy van?

-õ is jól van

-rendben kicsikém de nekem el kell mennem a suliba nyomot egy puszit a homlokomra és el ment

-sziaaa édes kiáltottam utána

És haza sétáltam

6 hónappal késõbb

Végre meg született a kis Csenge és gyönyörû kis baba imádom de ezt a szép pillanatot csak az rontotta el hogy a szüleim még mindig nem bírják Alexot de ez most nem igazán érdekelt mer nagyon nagyon fáradt voltam és csak aludni szerettem volna.

lovas szerelemOù les histoires vivent. Découvrez maintenant