Prolog

3K 77 24
                                    

Toho slunečného rána se při otevření Denního Věštce několik rozdílných osob rozčílilo. Každý ze zcela osobních důvodů, které se značně lišily, avšak příčina byla u všech stejná: článek o bývalé ženě Draca Malfoye a její touze po dceři.

Lucius Malfoy hulákal na celý Malfoy Manor jako smyslů zbavený ze zoufalosti nad  možnou ztrátou milované a jediné vnučky.

"To nám musí ty zasraní  Greengrassovi pořád ničit život?" hulákal Lucius a v ruce drtil noviny. "Nestačí, že nás donutili podepsat smlouvu o manželství Draca a jejich dcery! Že ho ta mrcha opustila kvůli jinému a nechala mu na krku dítě! Ne! Ta prokletá ženská mu chce sebrat moji jedinou vnučku!"

Narcissa Malfoyová rozhořčeně plakala z toho samého důvodu jako její muž. Představa, že by ztratila vnučku, byla nemyslitelná.

Na Grimmauldově náměstí číslo 12 soptil Harry Potter. Došlo na jeho slova a on byl rozezlený, že ho jeho kamarádka neposlouchala.

"Jako kdybych jí to neříkal! Ona ale ne! Prej, že ho tak moc miluje. Ale kdo měl nakonec pravdu? No? Přece samozřejmě já!"

V tom samém domě ovládlo rozhořčení i Ginny Potterovou. Ta na jednu stranu souhlasila se svým mužem, na druhou byla rozzlobená nad chování té ženy. Co pochopila z drobných narážek Hermiony, Dracova bývalá své dítě v podstatě ponechala svému osudu. Tak jak ve Věštci uvedl Theodor Nott. A to Ginny připadalo přímo spartakovské!

Stejný vztek ovládl i Ronalda Weasleyho. Svým rozzuřeným řeven vzbudil, jak svou ženu, kterou tím královsky namíchl, tak své dvě děti. Jeho zuřivý monolog se příliš nelišil od toho, který prskal Harry. Snad jen se tam víckrát vyskytlo spojení "Já měl pravdu!"

Mnohem menší zlost ovládla Blaise Zabiniho a jeho přítelkyni. Ti si jen zanadávali nad hloupostí redaktorů a lžemi, které v článku padly.

Více méně poklidné ráno prožili i Nottovi. Pansy si ze zlosti zaházela šipky na podobiznu Rity Holoubkové, která byla autorkou lživého článku. Theodor si povzdechl a noviny hodil do krbu. Lží by se měl člověk zbavovat. A tento článek jich byl plný.

Avšak zdaleka nejklidnější ráno zažili hlavní aktéři tohoto pozdvižení, Draco a Hermiona Malfoyovi. Celé to totiž zaspali. Tedy, poklidně spali pouze do chvíle než se všichni výše zmínění rozhodli z rozličných důvodů právě Malfoyovi navštívit.

*** *** ***

S koncem prázdnin jsem přišla s dalším dílkem a opět dramione :D. Já je prostě mám fakt ráda. Prolog je velmi krátký a jak je patrné jedná se o scénu z budoucnosti, může se tedy zatím jevit trochu zmateně. V první kapitolce se však už vrhneme na přítomnost a postupně bude vše objasněno.

Tímto vás tedy vítám u tohoto příběhu a doufám, že se vám zalíbí. :)

Ani spolu ani bez sebeKde žijí příběhy. Začni objevovat