"unutmadım seni sadece artık içimden seviyorum"...
(multimedya)--(nehir-enes-ateş-su-sinan)
-SU-
banyo kapısının dibine çökmüş kucağımda defter ağzımda tükenmez kalemin arkası dişleyip duruyordum.iki gündür proje adına pek birşey yapmamıştım bütün günüm şirkette harcanıp gidiyordu.üzerimdeki tişörte göz ucuyla baktım bunu ateşin dolabınddan araklamış ve valize tıkmıştım kokusunu özlediğimde bununla idare ediyordum halim içler acısı.
kapı açılığında sırtım boşlukla buluştu lidya üstümden atlıyip dolabın önünde durdu ve havluyu başına sardı.
LİDYA-bence grubu birlikte kurmalıyız, sınıf inek takımıyla kaynıyor. ödev için kaygılanıyorum doğrusu. dedi alay etmişti ama haksız değildi kimse bizimle bir grup kurmazdı.
dolaptan çıkarıp üzerine tuttuğu şu yarısı olmayan kıyafetlere göz devirdim bu hareketime karşın gülüyordu.
SU-kalçan bütünüyle ortada ayrıca zıplarsan yada eğilirsen olacakları düşünebiliyormusun? dedim ona uyarıcı ses tonumla evet beni ciddiye almadan dudak büzdü.
bir başka eksik elbiseyi üzerine tuttuğunda 4 kez gözlerini kırpıştırdı ve elbiseyi inatla üstünde tutmaya devam etti.
"saana bu hafta sonu gideceğimizi hatırlatmama gerek varmı?"dedi.
dolabın üzerindeki mor bavulu indirip yatağa bıraktı ve elbiseleri özenle yerleştirmeye başladı.
söylediği söze cevap olarak "sana dağa çıkacağımızı hatırlatmama gerek varmı?" dedim.
beni takmıyıp dolaptaki bütün kısa elbiseleri bavula tıkmaya başladı son çıkardığı beyaz elbiseyle gözlerim buluştuğunda derin bir iç çektim elbiseyi askısından tutup bana gösterdi göz bebekleri elbise ve benim aramda mekik dokuyordu.
LİDYA-bak şimdi,bu senin tarzına daha uygun.dedi.
SU-hoşmu ne? diye sordum,gülümsememi durduramıyordum.
LİDYA-evet kesinlikle diyip göz kırptı.
elbiseyi benim yatağımın üzerine bırakıp tekrar işe koyuldu.defteri ve kalemi masaya bırakıp havluya uzandım bir duş alsam diye düşündüm.
SU-yurtta hala sıcak su yokmu?
LİDYA-tatlım burası ateş beyin rezidansı yada villası değil sıradan devlet imkanlı yurt. devlet babanın uygun gördüğü kadar yıkan diyerek dalga geçti.
ateşin evinde tam üç tane banyo varken burda soğuk suyla duş almak hiçte adil değildi!!!sızlanmayı bırakıp banyoya girdim.
zar zor duş aalıp çıktım lidya yatağına kurulmuş defterin sayfalarını çeviriyordu.
LİDYA-bence üvey kardeşinide çağır oda iki arkadaşını kapıp gelsin.
ıslak saçlarımdan dökülen damlalar beni daha çok üşütürken hızla lidyaya döndüm.
SU-gelmek istiyiceğini hiç sanmıyorum.
sayfaları çevirmeye devam ederken yüzünde bilgiç bir gülümseme belirdi.oturur pozisyona geldiğinde yanındaki yastığa uzanıp bana fırlattı havada tutup kendi yatağıma oturdum.
havlu düşmesin diye kollarımı göğsümde birleştirdim kaş göz işaretleri yaparak başucundaki çekmeceye yönlendirdi beni.
SU-ne yapıyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHLAKSIZ HAYATLAR
RomanceYOLUNU KAYBETMİŞ DÖRT GENÇ GERÇEK HAYATLA YÜZLEŞMEK ZORUNDA KALMIŞ HERŞEY ANLATILANLAR KADAR KOLAYMIDIR ATEŞ VE SUYUN AŞKI HERŞEYİN ÜSTESİNDEN GELİRMİ ? NEHİR VE ENES KOCA ŞEHİRDE BİRBİRİNİ BULABİLİRMİ YA KÖTÜLER ONLAR HANGİ CEHENNEMDELER?????