Merhaba !
Değerli ''Wattpad'' okuyucum.
BU KİTAP:
- Hayata karşı bakış açını değiştirecek.
- Hayatını daha anlamlı bir hale getirecek.
- Kendini sana daha değerli hissettirecek.
- Ve hayatın en önemli püf noktalarını öğreneceksin.
BİLGİLENDİRME:
- Bölümler hakkında bilgi sahibi olmak için ''Mesaj'' yazabilirsin.
- Bildirimlerin gelmesi için ''Kütüphaneye'' ekleyebilirsin.
- Öneri sunmak için ''Mesaj'' yazabilirsin.
- Kitabı beğendiysen "TAKİP" edip destek olabilirsin.
NOT:
- Desteğiniz benim için çok önemlidir.
- Kitabın daha fazla kişiye ulaşması ve fayda sağlaması için beğenip "vote", arkadaşlarınıza önerebilirsiniz.
- Yorumlara cevap veriyorum.
- Günlük bölüm paylaşıyorum.
- Sözler bana aittir.
- Bu kitabı yazma amacım; siz değerli okuyucularımın ''Bilgi sahibi olması, Bilinçli hale gelmesi, Hayatının anlamlı hale gelmesi, Kendini değerli hissetmesidir.'' Umarım sizin desteğinizle de bir çok insanda bilinçlenir.
ÖNEMLİ NOT:
Öncelikle şunu bilmelisin ki;- Bu hayatta her zaman senden daha fazla bilgi sahibi olan insanlar vardır.
- Kendini hiç bir zaman bilgili biri olarak görme.
- Beynin bilgiye aç olsun ve her şeyi bildiğinide düşünme, aslında hiçbir şey bilmiyorsun !
- Ne kadar çok öğrenirsen o kadar çok gelişir, olgunlaşır ve hayatını daha rahat biçimlendirirsin.
———————
"Cahiller çok şey bildiğini düşünür ve bunu dile getirirler fakat hiç bir şey bildikleri yoktur; Alimler az şey bildiğini düşünür ve susarlar fakat çok şey biliyorlardır..."
———————
İLETİŞİM İÇİN - SOSYAL MEDYA HESABIM:İnstagram: muhammedtevfikcet
- Takip edip destek olabilirsiniz...:)
AİLEMİZE HOŞ GELDİNİZ. . . !