•Info~

427 78 16
                                    

"توضیحات"

پاریدولیا: یک پدیده روانشناختی است، که در آن فرد علایم یا صداهایی را که درک می کند به صورت معنادار می شناسد. مثل دیدن چهره در ابرها، دیدن چهره در ماه، شنیدن پیام های ناشناخته، وقتی نوار با صدای ضبط شده به صورت برعکس پخش می شود.

خب این چند شاتی قرار بود فقط توی چپتر اول تموم شه، اما اسمی که براش انتخاب کردم باعث شد یه چیزی وادارم کنه ادامه‌اش بدم.

شاید بنظرتون ایده خیلی خاصی نداشته باشه ولی من دنبال القای حس بود؛ حس عشق، لطافت، از خودگذشتگی و از همه مهم تر جفت روحی و نیمه گمشده.

این مولتی شات برای من نوستالژیه، نوستالژی عشقی اساطیری که توی رویاهام به رسیدن بهش فکر می‌کردم.
شاید همیشه به اون چیزی که میخوایم نرسیم ولی چیزایی که تجربه می کنیم شاید خیلی بهتر و مفیدتر باشه.
مثل سفر میمونه، بهتره از مسیر لذت ببری شاید مقصد خیلی هم جذاب و گیرا نباشه. من از مسیری که گذروندم لذت برم و خیلی مفید بود برام.

یکی از مفهومایی که به خوبی باهاش آشنا شدم جفت روحی(soulmate) و نیمه گمشده بود؛ قدرتی که این دوتا دارن بی نظیر و خیلی قویه. شاید اگه بیشتر ازش بدونید یا تجربه اش کنید حس و حال یونمین و انتظار جیمین درحالیکه تابوت و جسد یونگی رو دیده بود، درک کنید.
دوست دارم نظر و برداشتتون راجع به داستان رو بدونم... باهام درمیون بذارید حرفاتونو♡

امیدوارم که داستان موندگار باشه براتون و لذت برده باشید.💛
دوستون دارم
بوس رو قلب همتون💋




Pareidolia [Yoonmin~Full]Where stories live. Discover now