5 - u have a g-friend?

36 4 1
                                    

Medya Shawn

-

Okulda günler aynı geçiyordu. O eski notta yoktu ve bende artık bırakmıştım. Dersten çalışmalara ve eve geliyordum Dominic bana bir şeyler ayarlayacağını söylemişti. Ama işi çok uzun olcaktı çünkü diğerleri gibi değildi. Bu arada söylemeyi unuttuğum bir detay vardı. Lucas! Aşırı iyi davaranıyordu bana ve bu herkesi şaşırtıyordu. Bilmiyorum belki de değişmek istedi. Olabilir mi olabilir. Benim ilk ona bir şeyler teklif etmemle dalgada geçse sonradan benim için değişebileceği düşüncesine ısınmak istiyorum. Ama emin de olmazdık. Lucastı o. Ani bir şekilde değişmek? Her neyse zaten düşünmek istemediğim bir konu dahaydı bu. Shawnden bahsetmiyorum o zaman. Benimle sonrasında konuşmadı ve bende onunla asla konuşmadım. Ama gelse konuşurum orası başka. Sanırım ondan biraz hoşlanıyor olabilirim. "Eva, Nasılsın?" Lucas! "İyiyim.Sen?"dedim bahcede yanıma oturdu. Evet çocu kişi vardı ve bunu date gibi görmelerini istemiyordum. "İyiyim. Şey sorucaktım.. e.. çıkışta işin var mı?" tanrım ne olsu az önce utandı mı? İçimden gülsem de dışımdan hiç renk vermedim.

"Yok. Neden sordun?" bildiğim şeyleri sorarken. "Çıkarız diye dedim." dedi. "Bakarız." dedim ve gülümsedim. O da başını salladı ve güldü. "Dersin yok mu?" diye sordu. "Şu an boş. Senin?" yüzüme baktı. "Yok. O zaman biraz birlikte.. olabiliriz?" soru sorduğunda tebessüm ettim ve başımı salladım. Ne olduğunu anlayamadığım bir değişimdi. "Bir şeyler içmeye gidelim. " elimden tuttu ve kaldırdı. O sırada farklı yerlere bakıyordum. Ve kadrajıma Shawn ile yanında olan bir kız girdi. Kız kimdi bilmiyorum. İlk defa onun yanında birini görüyorum. "Yeni kız arkadaşı. Bilmek istersen." dedi bana bakmadan Lucas. "He hayır. Öyle baktım." Kız arkadaş mı? Bir an kötü olmuştum. Lucas yanımda kesinlikle tarzı bir şey mırıldandı. "Gidelim." dedim. Artık bir şey düşünmek istemiyorum.

-

Kahve ve konuşmaya dalmışken Lucas farklı bir konu açtı. "Shawn geliyor mu?" ne? "Nereye?" dedim arkama bakıp. "Buraya." dedi ev o kız ile geldiler. Hayır hayır. Lucas'a kaş göz yaptım. Ama sadece dudak büktü. "Selaam" kız aşırı yayık bir şekilde konuştu. "İstersen rahatsız etmeyelim." dedi Shawn. Teşekkürler. Bunu düşünmen... "Tatlım gel." dedi kız ve oturdular. "Merhaba ben Shawn'in sevgili Mary. Sende Eva'sın. Biliyorum." elimi uzattım ve el sıkıştık. Ben memnun olmadım hiç ama yapacak bir şey yoktu. "Aslında bizim kalmamız gerek. Akşam dışarıda işlerimiz değil mi?" dedim. Başını salladı ve kalktı. "Evet. Siz oturun." dedi ve elimi tutup çıkardı. Onunla sanki flörtmüş gibi yapıyordum. Garip hissediyorum ama Shawn de buradayken konuşmazdım onunla. Sürekli beni düşündürüyordu.

"Lucas aslında benmle çekime gelmelisin. Dominic mesaj attı. Beni istiyor." dedim. Telefonumu ona doğru tuttum. "Tamam arabamla gidelim." dedi ve son bir kez adrese baktı. "Biliyorum tamam. Hadi." dedi ve arabasına ilerleyip bindik.

Yol boyunca müzik açıp eğlendik. Farklı bir yere gideceğimiz için yol biraz daha uzun sürdü. Ama geldiğimizde ben Lucas sayesinde aşırı enerjiktim.İçeri beraber girince Dominic şaşırdı. "Eva, erkek arkadaşın mı var. Bu çok tatlı." dedi. Pek sayılmaz. "Aslında arkadaşım." dedim Lucas bozulsa da bir şey demedi. Tamam sen biraz bekle. Bende sana biraz olayı anlatayım. " onu takip ettim ve bana olaydan bahsetti ama kabul etmek zorunda değildim. Deneyecektik. "Baktığında çok bir şey yok ama bu tasarımcı bir harika ve seninde ben yani beğendim."dedi. Bende çok beğendim. Bana kıyafetleri gösterdi ve odaya yolladı. "Bu taraftan tatlım." dedi bir kadın ve ben hazırlanınca bahçeye yani çekim yapacağımız yere çıktık. Dominic ve Lucas da gelmişti. "Harika gözüküyorsun." dedi Lucas. Ona sarıldım ve yerime geçtim. Bana yapmam gereken şeyleri söyleyen adam da aşırı sevecendi. Buraya bayıldım desem yalan olmazdı.

kid in love : s.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin