1.8(M)

3.9K 222 101
                                    

Medya:Camila Cabello-Shawn Mendes/Señorita

•••
"Geliş amacımı yerine getirdim.Gitmeliyim fakat...Bugün...önünde,bu yatakta kendimi tatmin edip o sözleşmenin sürerliliğini sağlayacağım."
•••

Gözleri kocaman açılmış bana bakıyordu.Elimi çıplak göğsüne koydum ve kuş dövmesini okşamaya başladım.Bu dövmenin hikayesini öğrenmeyi sürekli erteliyordum.

"Dün gece tatmin oldun mu Yeollie?Sabah seksi de yaptınız mı?"yüzümü boynuna gömüp nefesini davetkar tenine verdim.Cevap vermediğinde boynunu hiç acımadan sert bir şekilde ısırdım.Acı inlemelerinden zevk alıyordum.Beni tatmin ediyordu.

"Cevap ver bana!"tekrar ısıracaktım ki sesi kulaklarıma doldu.

"Sa-Sabah yapmadık.Baek-söyledim ya!"sinirliydim ve boynu acı çektirmem için gayet ideal gözüküyordu.Dişlerimi boynunda noktalar belirleyip oraya daldırıyor dilim yardımıyla sertçe emiyordum.Derisini çekiştirip sanki hiç eziyet çektirmemişim gibi yumuşak bir öpücük kondurdum.

"Niye yalan konuşuyorsun bana Yeollie~¿Salak gibi mi gözüküyorum ben~¿Niye onunla yatmadığını söylüyorsun~¿"Tam penisinin üzerinde oturduğumdan bir anda zıpladım.Kucağından kalktım.Yatakta dizlerimin üzerinde duruyordum.Tek dizimi yanımda sertleşmeye yüz turmuş penisine bastırdım.Kumaşlar önemsizdi.Acıdığına adım gibi emindim.Dizimi bastırırken kulağına fısıldadım.

"Birazdan sözleşmenin şartını yerine getireceğim.Eğer ki kendini tutamazsan ve biriyle ilişkiye girersen peşine birini takmam bizzat ben bitiririm seni,Park Chanyeol."cümlem bittiğinde dilimi kulak kepçesinde gezdirdim.

"Byun Baekhyun...bu hallerin bile seksi..."adamın penisine dizimi bastırıyorum azıyor.Park Chanyeol çok da zor bir insan sayılmazsın,ha?

Dizimi penisinden çekip ufaklığa(!) minik bir öpücük kondurdum.

"Geç koltuğuna hadi."ben siyah saten örtüyü incelerken o çoktan koltuğunda ki yerini almıştı.Elini pantolonunun üzerinde ki penisine yerleştirmiş okşuyordu.Yüzünde hoşuma giden bir sırıtış vardı.

"Soyunun Bay Byun."böyle konuştuğunda yanıyorken titremenin nasıl bir şey olduğunu tadıyordum.

Elimi tişörtümün eteklerine koyup çıkardım.Yastıkları yatak başlığına,sırtımı ise o yastıklara yasladım.

Gözlerimi kapatıp kendimi evde hayal ettim.Geçen geceyi hatırladım.Ve tekrarlamaya başladım.

(Vee başlıyoruz.Şimdi şöyle sanki o geceyi yaşıyormuş gibi davranacak.Ben size o geceyi ve şu anı birlikte yazıyorum aslında.O gece ne yaptıysa aynılarını tekrar edecek.)

İşten yorgun gelmiştim.Sehun odasında uyuyordu.Önce tişörtümü çıkarmıştım.Yatak başlığında yaslanıyordum.Elim boynumda geziniyordu.Sanki biri için boynumda yer açmak istermişim gibi başımı yana yatırdım.Dudaklarını hissetmeye çalışıyordum.Hissedemeyince tırnaklarıma boynumu göğsüme kadar çizdim.Acı ve haz karışımı bir inleme dudaklarımdan döküldü.

İki göğsümü yokladım.Oysa ki işten yeni dönmüştüm.Minik tepeciklerim ne çok azgınlardı ki bu kadar kısa sürede böyle uyarılmışlardı.Tek elim yetmiyordu.İkisinin de ilgiye ihtiyacı vardı.Diğer elimi de göğsüme yerleştirdim.Bir kızın göğüslerini avuçlaması misali tenimi avuçlayıp sıkıyordum.İnlemelerim önemsizdi.Zaten yalnızdım.Durmaksızın dökülebilirlerdi pembeliklerimden.

Islaklık...evet buna ihtiyacım vardı.Sağ elimi göğsümden çektim.Baş ve işaret parmaklarımın uçlarını birbirine bastırıp ağzıma soktum.Daha fazla ıslaklık adına yalıyordum,ince ve uzun parmaklarımı.Göğsümde ki istek arttığında parmaklarımı ağzımdan çıkarttım.Sağ göğüs ucumu ıslattığım parmaklarımın arasına alıp sıkıştırdım.Ucuna tırnağımı batırdım.Belim yay gibi gerilmişti.Bedenimin alt kısmından sadece ayak parmak uçlarım yatakla temas ediyordu.Delirmişcesine inliyordum.

Tırnağımı göğsümden çektiğimde sıkma haraketlerime devam ettim.Aynı istek sol göğsümde de belirdiğinde demin yaptığım gibi sol göğsümün parmaklarını emdim tekrarlayan haraketlerimin ardından seviştiğimiz gece Chanyeol'ün göğüslerimle ne kadar güzel ilgilendiği aklıma geldi.Adı dudaklarımdan ninni misali dökülüvermişti.

"P-park Chan-yeol...Ba-Bay Park.."durduramıyordum kendimi.Adıyla inlemek bile Tanrı'nın sunduğu bir nimet gibiydi ve ben Tanrı'nın bana sunduğu nimeti sonuna kadar kullanıyordum.

Ellerim...yaramaz ellerim...durmuyorlardı.Park Chanyeol gibi hissettirmek için hiç durmadan çalışıyorlardı.Fakat karşılaştıkları bir engel vardı.O da pantolonum.Gözüm hâlâ kapalıydı.Başım hâlâ geriye atılmış vaziyetteydi.Fakat çırılçıplak kalmam için ikisine de ihtiyacım yoktu.Ellerim her şeyin en iyisini biliyorlardı.

Parmaklarım hızlı haraket ediyordu.Penisim...her şey ağrı yapan penisime ulaşabilmek içindi.Saniyeler içinde pantolonum ve boxerım bedenimi terk etti.Bunları kendim yapmıştım.Bir çöp gibi ikisini de fırlatmıştım.Ellerim mi ne yaptı?

Direkt penisimi buldular.Titredim...her zerrem kendime yaşattığım haz ile titredi.Bir elimi penisimden çektim.Kendimi hazırlamam gerekiyordu.Dudaklarım aralandı.Ne için mi?Parmaklarım sıcak ağzıma girdiğinde bu sorunun cevabını hepimiz beraber öğrendik.Parmaklarımın 4'ünü birden ağzıma alıp pembe damarlı büyük bir penis olarak hayal ettim.Tıpkı onun ki gibi...

Parmaklarımı boydan boya yaladım.Durmadım dakikalarca sadece parmaklarımı emdim.Yetmiyordu o geceye dönmek istiyordum.Dudaklarımın penisiyle doyduğu geceye dönmem şarttı.

Deliğim...deliğim sızlıyordu.Bedenim nasıl bana bu derece ihanet edebilirdi?Her zerrem her zerresine bağımlı gibiydi.Yetmiyordum bedenime.Park Chanyeol ile tamamlanmak istiyordu.

Islanmış 4 parmağımı sıcak ağzımdan çıkardım.Parmaklarım direkt deliğimin etrafında toplaşmıştı.Yem kokusu alan balıklar giydiler.

Parmağımı bekletmeden deliğimden içeriye gönderdim.Dardım ve bu partnerimi siktir edin benim bile hoşuma gidiyordu.Parmağım sıkı duvarlarımın arasına hapsolmuştu her seferinde daha derine ittirdim.İlk parmağımı içimden çıkarmadan ikincisini gönderdim.

"Ah...bekle...bekle fazla oldu."derin derin nefesler alıyor iki parmağımın deliğimde ki varlığına alışmaya çalışıyordum.Bir süre sonra bu varlıkları hoşuma gitmişti. 3.sünü göndermeden önce iki parmağımla makas haraketi yaptım daha çok genişletmeye başladım.İstiyordum...Diğer 2 parmağımı da deliğimde istiyordum.O doluluk hissine ihtiyacım vardı ki gönderdimde.Ardı ardına ikisini de gönderdim.

"Ağhm...a-acıyor.."Deliğimde ki doluluk başımı döndürse de acıyordu.Parmaklarımı deliğimde döndürdüm.Her bir noktama dokunmaya çalıştım.Bir anda bedenime yayılan titremeyle gözlerim açıldı.Beni karşılayan tavana kocaman olmuş gözlerimle bakıyordum.Parmaklarımı kırıp o noktaya bastırdım.

"O-orası...orası sevgilim.Chan-chanyeol..ah daha hızlı ol sevgilimmh."İnlemelerim,nefeslerim,bağırış çağırışlarım birbirine girmişti.Deliğimle öyle çok ilgilenmiştim ki sonunda sızdıran penisimi unutmuştum.Boşta ki elimi ona sardım.Parmaklarımı içimden çıkarttım.Hepsini tekrar içime alıp aynı noktaya bastırırken bir yandan penisimi çekiyordum.Hızlıydım.Hiç olmadığım kadar hızlı çekiyordum kendimi.Sikeyim zirvedeydim.Kafam uçuyordu ve ben bir hata yaptım.

Bakışlarımı tavandan çekip karşıya yönlendirdim.Tam oturduğu koltuğa.İşte o anda aklıma bir şeyler dank etti.İşten gelmemiştim,evimde değildim,burası benim yatağım değildi ve en önemlisi de ben yalnız değildim.Ben Park Chanyeol'ün önünde kendimi parmaklıyordum.Ben defalarca onun gözünün önünde ona muhtaç olduğumu göstermiş,onun adıyla inlemiştim ve ben bakışlarımı menilerini bulaştırdığı kaslı göğsünden çekip gözleriyle buluşturduğumda dakikalardır yapamadığımı saniyeler içinde yapmıştım.Onun adını sayıklayarak boşalmıştım.

Aslında bölümü birkaç gün önce yazacaktım ama müsait olamadım.Anca vakit bulabildim kuzucuklarım.Umarım beğenmişsinizdir~Şu anda okuyanlara İyi geceler,yarın okuyacaklara Günaydın diyorum.Sizi seviyorum minik kuşlarım!💜💙💜

Byun Company And Park CompanyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin