🌼Ece ve Sarp,Sarp'ın da dediği gibi filmin 40.dakikasını tekrar çekiyorlardır...
...Dikkat🔥🔥🔥...(geçebilirsiniz okumak istemeyenler)
Yağız,kadını bacaklarından kavrar ve duvara yapıştırır...Tutku ile öpüşmeye devam ederler...Hazan'ın bir eli adam'ın yanağında diğer eli ise saçları'nın arasında yerini almıştır...Yağız'ın elleri ise duvara dayalıydı...Hazan'ın ayakları adam'ın beline kenetlenmişti...
Yağız bir hamleyle kadını yatağa yatırır...Tutku arzu ve özlemle bir süre inceler kadını...kadın da onu...
Ardından Hazan'ı kıyafetlerinden bir çırpıda kurtarır...Kadın'ın elleri Yağız'ın gömleğini bulmuştur tek tek açıyordur düğmeleri...
"Hazan hızlı biraz..."
Yağız,daha fazla dayanamaz ve üzerindeki gömleği yırtarak çıkartır. Hazan'ın arzu dolu bakışları artık iyice baygına dönmüştür...Adam'ın dudakları kadının boynunu bulmuştur öpüp,emerek boynundan dudaklarına çıkar...
"Çok güzelsin..."
Bu sefer Hazan üste çıkmıştır elleri adam'ın kemerini bulur ve Yağız'ında yardımıyla pantolon ve boxer dan kurtulurlar...Hazan,Yağız'ın boynuna öpücükler kondurarak aşağıya doğru ilerler ellerini ve dudaklarını gezdirir Yağız'ın erkekliğinde...Bazı işlemler yapar...Yağız'ın erkeksi inlemleri yayılır odaya...Yağız da Hazana aynılarını yapıyordur...Hazan ve Yağız'ın sesleri odada dolanıyordur...Hazan Yağız'ın üzerindedir ikisi de çıplaktır...
"Hadi Yağız..."
Hazan,Yağız'ın üzerinde olduğu için daha fazla beklemez ve ileri geri hareket eder adamın üzerinde
"Aghhh"
Yağız,Hazan'ı bir hamleyle altında alır tekrar birleştirir vücutlarını...
"Daha sert..."
Yağız,kadının elini alır ve yatağın demirini tutmasını sağlar kadını önüne domaltır defalarca girer çıkar...Tekrardan kadını yatağa yatırmıştır dudaklarını öper...
"Hadi uzadı...gel artık"
Yağız daha sert birleştirir vücutlarını ve bir titreme...
Hazan ikinci kez sevdiği adamın olmuştur...Yağız'ın kadını...
"Çok güzeldi Hazan..."
"Hayatım'ın en güzel ikinci gecesi Yağız..."(utanarak)
Yağız,Hazan'ın anlına öpücük bırakır ve duşa girer ardından Hazan da...ve sarılarak kendilerini uyku'nun kollarına bırakırlar...
...
Ertesi sabah
...Ece,erkenden kalkmıştır kahvaltı hazırlamak için...Hazan da mutfaktan gelen seslerle uyanmıştır ve aşağıya inmiştir...
"Ece sen misin ?"
"Evet Hazan, gel"
Hazan,Ece'nin yanına gider...
E:Hazan o ne ?!
H:Ne ne ?!
E:Boynundaki...
H:Ne var boynumda...(boynunu eller)
E:Mosmor...(sırıtır)
Hazan,utanarak başını öne eğer...
E:Utanma ya...(pis pis sırıtır)
H:Ya Ece!..
E:Ne Ece ?! İnsan az yavaş olur demi ? Nasıl hırslandıysa demek...(sırıtır)
Hazan kıpkırmızı dır...
H:Of Ece...
E:Aman iyi be git fondotenle kapat da Sarp görmesin yoksa fena diline düşersin...