{Pov. Deku}
*jezu ale mi się nie chce więc no w dniu po rozpoczęciu roku szkolnego w U.A*
Dostałem się. Dostałem się do najlepszej szkoły bochaterskiej! Dobra teraz tylko tego nie spartaczyć. Wziąłem glęboki oddech i powoli otworzyłem drzwi od klasy. Wszedłem i zająłem wolne miejsce w ławce i skierowałem swój wzrok przez okno. Był naprawde piękny dzień. Czekaliśmy na naczuczyciela. No było już trochę po dzwonku a on dalej nie przychodził. Już miałem wstawać z ławki a tu nagle przychodzi jakiś czarnowłosy ziomek w śpiworze. Patrzeliśmy na niego ze zdziwieniem bo nie na codzień do klasy wchodzi jakiś ziomek w śpiworze.
{×po lekcjach :D×}
Wyszedłem z tego więzienia nazywanego szkołą bohaterską. W końcu wolność! A nie... Ja muszę tu jutro wrócić... No cholera! Czemu ja się na to zgadzałem?
No dobra nieważne trzeba iść do mojego mieszkania.
-Deku-kun! - usłyszałem głos za sobą. Odwróruciłem się a moim oczom ukazała się niższa ode mnie brunetka.-coś się stało? - zapytałem.
-nie,nie! Poporstu chciałam cię odprowadzić bo mój dom jest po drodze. - uśmiechnęła się. No to jestem w dupie. Kolejna wariatka która mieszka obok mnie. No nic muszę to przeboleć.
-rozumiem. - ponownie Odwróciłem się w stronę mojego domu i szedłem w jego stronę. Ochako jest całkiem miła ale chrust kogo to obchodzi?
Po paru chwilach byłem już pod domem.-dzięki za odprowadzenie mnie. - otworzyłem drzwi od domu i do niego wszedłem.
-widzimy się jutro w szkole! - wykrzykneła radośnie i pobiegła do swojego domu. Zamknąłem drzwi, zdjąłem buty i poszedłem do siebie. Wziąłem ciuchy na przepranie i przebrałem się u siebie w pokoju.
Rzuciłem się na łóżko i robiłem coś na telefonie. Dostałem powiadomienie o treści Mina Ashido dodała do grupy Kirishima.Ejiro,Shouto Todoroki, (...)
Czyli dodano mnie do grupy? Suuuper... Mina Ashido dodała Ci nazwę "zielony Brokułek".
No jak tak można? Wszedłem na grupę i wyciszyłem powiadomienia z niej.
Odłożyłem telefon na biurko i poszedłem do kuchni coś zjeść. Zrobiłem sobie tosty bo tosty są dobre :D_________________________
Takim akcentem kończymy ten rozdział :D
Za wszystkie błędy przepraszam
No to do następnego uwu
papa~
CZYTASZ
Nieobdarzony ~ ✖ Myślę, Że Zakończone ✖
Fanfiction°×Izuku Midoryia. Szesnastoletni chłopak o szmaragdowych oczach i włosach tego samego koloru. Chłopak w dzieciństwie poznał niejakiego Bakugou Katsuki'ego syna przyjaciółki jego mamy. Jakoś się zaprzyjaźnili chociaż Kacchan bo tak go nazywał nasz br...