Ogłoszenia vol.11 [kolejki zamknięte]

361 30 18
                                    


Nasze recenzje piszą się powoli, ale zanim podzielimy się nimi z Wami, mamy przyjemność przedstawić kolejną stażystkę - NicoPoetry. W ramach stażu zrecenzuje trzy prace, a jej kolejka otworzy się już jutro o godzinie 20. O tej samej porze BlephegorAcedia przyjmie również dwie nowe prace do swojej kolejki przez zawirowania, jakie miały w niej ostatnio miejsce. Przed zgłoszeniem zapoznajcie się z notkami dziewczyn i nie zapomnijcie o regulaminie! Zgłoszenia będziemy przyjmować pod tym postem. 

Nico Poetry...

...przepada za postaciami z rozbudowanym zapleczem psychologicznym; czy to u zwykłego szarego Kowalskiego, czy geniusza pokroju Sherlocka Holmesa. Pisze długo, wyczerpująco, zwraca uwagę na szczegóły i lubi sypać dziwnymi frazesami zapożyczonymi z lekcji polskiego. Przy ocenianiu mało czego się miga. Romans? Fantastyka? Kryminał? Powieść obyczajowa? Opowiadanie filozoficzne? Boys love? Angst? Rozprawka? Baśń? Fanfiction? Odpowiedź brzmi: tak. Może oszczędźcie jej tylko erotyków, bo nie lubi, i wierszy, bo się nie zna. Próżno szukać u niej zapału do kontrolowania poprawnie przeprowadzonego researchu, ale dam słowo, że w zamian nisko pochyli się nad stylem, bohaterami, budową świata, fabułą oraz odejściem od utartych rozwiązań. Szczegółowość niestety okupuje czasem, więc trzeba mieć dla niej pewną dozę cierpliwości. Odpłaci się kilkoma pomocnymi przykładami do poprawek, paroma pokręconymi metaforami i mniejszym, bądź większym opakowaniem kolorowych pączków.

Kolejka (3/3)

1. Krwawe Łzy Tina_Grace.

2. Miasto Potworów lunari12.

3. Z metrem szukając domu mermer__rr.


BelphegorAcedia

Kolejka (2/2)

1. le récit TerraEpsilon.

2. Posłuchaj Lilka_X i Zoe5743.

Pączkarnia. Recenzje bez lukru!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz