Napkelte

22 3 2
                                    


Korán keltem. A nagy hangzavar kintről felébresztett. Felfestettem őseim szimbólumát, felvettem a medvetalp mintás hajpántom hogy jó állóképességet adjon mert úgy éreztem ma szükségem lesz rá. Felvettem mellényemet, nadrágom és az övemre fel is szegeztem a tomahawkom.
A sátramból kilépve nagy tömegre lettem figyelmes az üzenőfalnál. A jól megszokott nevek mellett új körözési plakátokat vettem észre. Erron Black és Kung Jin. Az előbbi elkerülte a figyelmem de az utóbbi már érdekesebb. Többször is találkoztam egy Kung Lao nevü férfival Raiden oldalán. Neki lenne a fia? Kung Laonak? Egy shaolin szerzetes fiát lopás miatt körözik? Nekem valamiért sántított a történet.
Gondoltam utánajárok a dolognak de egy kisgyerek erőteljesen mutogatott egy nagyobb plakátot.
-Nem is tudtad? -kérdezte a gyerek- Johnny Cage a táborunkba jön forgatni!
-Oh az az ember -fogtam a szégyentől vöröslő fejem-
-Talán nem szereted ahogy mindenkit szétrúg a filmjeiben? Ahogy szerényen megment mindenkit?
Igen. Az a Johnny Cage akit én jól ismerek pont a szerénységéről híres. Nem vitatom nem rossz harcos de leragadt ezen a kicsinyes színészi szinten amikor képes lenne megmenti birodalmát a viadalon.
Ekkor egy nő rángatta el tőlem a gyerekét és a következő mondatokat csíptem el a távolból:
-Kisfiam mindig illedelmesen beszélj a sámánnal mert ha nem kitudja milyen csapásokat mér ránk az erejével.
-Ahhahahaha -nevettem fel hangosan-
A nő és gyereke értetlenkedve nézett rám. Habár minden okuk megvan tőlem félni oktalanul sosem bántanék senkit, főleg nem szinte család tagot.
-Min nevet farmeros? -kérdezte mögöttem egy rejtélyes férfi lóháton, kalappal és maszkkal a fején, az oldlalán revolverrel.-
-Az ember már boldog sem lehet mexikói barátom? -próbáltam visszaszólni-
-Primitív emberek... Gondoltam nem lesz nehéz meló de ez..."Too easy". -majd ellovagolt-
Ahogy kimondta az utolsó szavait tudtam ki ez az ember. Hogy megerősítsem a megállapítasom ránéztem a körözési plakátokra és igazam lett. Ez a férfi Erron Black volt. Ekkor beugrott ennek a névnek a valódi jelentése amit elsőre még figyelmen kívül hagytam. És ha ez a név és a munka egy mondatban szerepel annak nem lesz jó vége.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 03, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Farkas napkeltekorWhere stories live. Discover now