Частина 2. Весела Хімія

739 46 8
                                    

Pov Томмі

Після сьогоднішньої хімії я впевнився що ніколи не впишу в проект когось на кшталт Джесс, особливо в останній день, через неї в мене сім. Раніше я не отримував нічого нижче дев'ятки хоча й одинадцятка рідко зустрічалась з моїм щоденником. Єдине що тішить в цій ситуації так це феєричне фіаско Пітера. Знаєте відносячись до людей як до лайна треба бути більш обачним. Презентація на три слайда : перший стандартний, тема хто підготував і тд, а от другий складався з слів "Я ПІТА І Я НАСТІЛЬКИ ТУПИЙ ЩО НЕ МОЖУ ВСТАВИТИ ТЕКСТ З  ВІКІПЕДІЇ" та фотографії, яку скинув його кращий друг в бесіду по проекту з історії ще в той час коли Пітер сидів в таких бесідах а не змушував інших силою вписати його в готовий проект. До слова в групі був я, Пітер, його дружок і дівчинка яка пішла з нашого класу через пів року.На фото хлопець виглядав настільки по дурному що його кращий друг швидко став його жертвою а нам з Ерікою дуже доступно пояснили що ми нічого не бачили. Власне кажучи його, на той момент вже колишній, найкращий друг перевівся в іншу школу через місяць. Але не все так просто, круто звісно що так багато людей побачили цю хохму але ж мені прилетить. Пітер покинув клас в гніві і я справді здивований що він не караулив мене під класом. Я пішов на своє улюблене місце для обіду про нього знав тільки Нік - мій колишній. На громасткій території школи знаходилась маленька напіврозвалена цегляна будка метр на метр . 

Pov Пітер

 Я вилетів з класу ледь встигнувши забрати свої речі. Це псятко мені ще заплатить . Після дзвінка я не збирався його караулити - зі мною він не піде а в школі вчителі лізуть...З іншого боку тирчати під школою 7 уроків тож не варіант, а дома в гості приїхали батьки "подивитися як тобі в обласному центрі живется " Довелось навіть Ілону кинути, а взагалі давно пора та цьоця хай і прибуткова інвестиція але все таки застара для мене. До мене підійшов Ніколас з паралелі
— Чого тобі?— хлопець скривився від грубого тону, а чого він власне чекав?
Він показав скрін чата наших класів
—Кажуть це Том зробив
— Не брешуть— прошипів я — тобі то яке діло?
Юнак посміхнувся
—Невже ти не хочеш помсти? — він погладив мене по щоці
—Руку забрав, бо зламаю, педик обдовбаний— він плавно виконав моє прохання
— Я знаю куди після хімії звалить той цуцик


Невже ти полюбиш мене таким?Where stories live. Discover now