23

170 29 6
                                    

Başlamadan önce

Merhaba pattislerim! Sizleri çok özlediiim T^T. Şimdi bazılarınız "Haaaaa 23. Bölüm mü?!" diyebilir. Hatırlarsanız temmuz ayında smut içeren bir bölüm atmıştım. Ancak daha sonra bu fikirden vazgeçtim. Nedenimi şöyle açıklarsam;

1 Daha yaşları küçük

2 İçime sinmedi

3 Oyu düşük

Bu sebeplerle bölümü sildim. Ancak büyük bir talep olursa yeniden bir smut bölüm yazabilirim. Bir karar daha aldım. Kitaba oy sınırı getiriyorum. 10 oy olduğunda yeni ve uzuuun bir bölüm atıcam. Buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler! ♥️

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Evlerimize dağıldık ve biraz dinlendikten sonra Mayura Kafe'de buluşmaya karar verdik. Mevi ile sırasıyla duşa girdikten sonra üstümüzü giyinmiş ve kendimizi koltuklara bırakmıştık. Çok yorucu bir gündü be. Mevi'ye baktığımda telefonunu almış ve birisiyle mesajlaşıyordu. Biraz daha yakınlaştım ve Nagisa ile yazıştığını fark ettim. Telefonumu almaya çok üşendiğim için kılımı bile kıpırdatmadım. Çıkma saatimiz yaklaştığında Mevi'yi dürttüm ve Odama doğru geçtim.

Üstüme siyah tişört, kot şort giydim ve yeşil renkli kısa kollu gömleğimi  giydim. Saçlarımı açık bırakmaya karar verdim.

Mevi'ye baktığımda ise oda siyah bir tişört giymişti. Kırmızı ekose tulumunu da üstüne giyerek oda kombinini oluşturmuştu.


Çantalarımızı aldık ve kapıya doğru ilerledik. Ayakkabılarımızı giydik ve dışarı çıktık. O sırada kapıda Karma ile Nagisa'yı fark ettim.

-Hani Kafede buluşucaktık?

-Sizi almaya Karma zorladı.

(Nagisa)

Karma'ya baktığımda ise hiç istifini bile bozmadan Nagisa'nın kafasına hafifçe vurdu.

Mevi ise sanki çocuğunun kafasına vurulmuş gibi üzülmüştü.

Kafeye doğru ilerlemeye başladık. Sohbet, muhabbet, Karma'nın şakaları ile güzel bir yürüyüştü. Spor ayakkabımın ipinin çözüldüğünü fark ettim ve yere eğilip bağladım. O sırada iki çift kol beni kucağına almıştı.

-Oi! Düşücem!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Oi! Düşücem!

-Benim kollarımdayken düşmen imkansız.

-O zaman beni Kafeye kadar taşısan?

Suikast SınıfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin