Şart

100 16 0
                                    

Önceki bölüm:
Yin Yang san devam:

Yol boyu hiç ses çıkmamıştı. Geldiğimizi fark edince arabadan inmek için kapıyı açtım ve teşekkür edip hemen indim. Saate bakınca sadece bir dakika olduğunu fark edip koşmaya başladım.

🍀

Koştuğum için hemen odanın kapısına varmıştım. hemen tıklatıp git sesisini duyunca içeri girdim.

Park jinyoung:Gel bakalım Yin Yang geç otur.

Ben: tamam

Park Jinyoung: Evet bu günkü program için sana bir kaç açıklama yapıcağım.

Ben:evet efendim

Park Jinyoung:ilk önce genelde soru cevap olacağı için bir kaç soru şöyle olabilir.sana ilk önce nasıl çıkış yaptığını sorarlar sende tabikide benim haberim olmadan çıkış yaptığını söylemeyeceksin.

Ben: ama efendim saten benim de merak ettiğim soru bu niye benim....

Ben daha sözümü bitiremeden hemen söze girdi

Park Jinyoung:biliyorum ama bunu şimdi boş ver sen sadece programa odaklan çok iyi olmanı istiyorum.

Ben: peki efendim.

Park Jinyoung:beyse biraz yalan söylesen de  olsun.kimsenin haberi var mı bundan

Ben: sadece iki kişinin var onlara da ben söylemedim yanlışlıkla kulak misafiri olmuşlar.

Park Jinyoung:peki bunlar kim.

Ben:Stary Kids'ten Seungmin ve Jeongin

Park Jinyoung:peki tamam ben onlarla da konuşurum bunları boşver. İkinci soru özel hayatınla ilgili olabilir o sana kalmış ama bana verilen raporda anne ve babanın olmadığı yazıyordu.çok fazla içe girmeden anlatabilirsin tamam mı?

Ben:tamam efendim başka bir şey yoksa gidebilir miyim?

Park Jinyoung: tamam gidebilirsin Yin Yang ama nasıl gideceksin.

Ben:gelirken otobüse binecektim ama  Seungmin ve Jeongin bindirmediler neymiş efendim çıkış yaptığımızı bazıları biliyormuş.

Park Jinyoung:iyi yapmışlar şimdi de götürsünler bakalım ben çağırayım hem onlarla da konuşacaklarım vardı.

Ben bir şey söylemeden hemen onları aradı ve gelmelerini söyledi.Bir kaç dakika sonra onlarda geldi.

Park Jinyoung:çocuklar şimdi Yin Yang'ı eve bırakacaksınız ve şu Yin Yang ile ilgili mesele biliyorsunuz değil mi

Seungmin:evet efendim Yin Yang'ın haberi olmadan çıkış yaptığı

Park Jinyoung:Evet bu meseleyi daha sonra size açıklayacağım ama bu süre zarfında kimseye söylememenizi istiyorum tamam mı

Seungmin-Jeongin:tamam efendim

Park Jinyoung:ve son olarak sizden bir şey daha istiyorum.Yin Yang sen biraz çıkar mısın.

Yin Yang: evet

Ben hemen çıktım ve beklemeye başladım.

Jeongin'in azından:

Yin Yang odadan çıkınca park Jinyoung konuşmaya başladı.

Park Jinyoung:evet çocuklar Yin Yang'ı çıkarmamın sebebi onla ilgili bir şey konuşmamız lazım.

Seungmin:sizi dinliyoruz efendim.

Park Jinyoung:Öncelikle sizden Yin Yang'ı korumanızı istiyorum niye diye sormayın daha sonra açıklarım şimdi kızı bekletmeyelim ikinci olarak onu eğitmenizi istiyorum. Onun hakkında bilgileri size vericeğim ama tek bir şart ile.

Seungmin:o şartı oldu bilin.

Kısa olduğu için özür diledim ama eğer yazsaydım heyacanı kalmayacaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Kısa olduğu için özür diledim ama eğer yazsaydım heyacanı kalmayacaktı.

 REVENGE ( Stray Kids ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin