🅟🅡🅞🅕🅘🅛🅔

26 4 0
                                    

𝑺𝒕𝒂𝒈𝒆 𝑵𝒂𝒎𝒆: 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 (지수)𝑩𝒊𝒓𝒕𝒉 𝑵𝒂𝒎𝒆: 𝑲𝒊𝒎 𝑱𝒊 𝑺𝒐𝒐 (김지수)𝑵𝒊𝒄𝒌𝒂𝒎𝒆𝒔: 𝑪𝒉𝒊 𝑪𝒉𝒐𝒐, 𝑱𝒊𝒄𝒉𝒖𝑷𝒐𝒔𝒊𝒕𝒊𝒐𝒏: 𝑳𝒆𝒂𝒅 𝑽𝒐𝒄𝒂𝒍𝒊𝒔𝒕, 𝑽𝒊𝒔𝒖𝒂𝒍𝑩𝒊𝒓𝒕𝒉𝒅𝒂𝒚: 𝑱𝒂𝒏𝒖𝒂𝒓𝒚 𝟛, 𝟙𝟡𝟡𝟝𝒁𝒐𝒅𝒊𝒂𝒄 𝑺𝒊𝒈...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝑺𝒕𝒂𝒈𝒆 𝑵𝒂𝒎𝒆: 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 (지수)
𝑩𝒊𝒓𝒕𝒉 𝑵𝒂𝒎𝒆: 𝑲𝒊𝒎 𝑱𝒊 𝑺𝒐𝒐 (김지수)
𝑵𝒊𝒄𝒌𝒂𝒎𝒆𝒔: 𝑪𝒉𝒊 𝑪𝒉𝒐𝒐, 𝑱𝒊𝒄𝒉𝒖
𝑷𝒐𝒔𝒊𝒕𝒊𝒐𝒏: 𝑳𝒆𝒂𝒅 𝑽𝒐𝒄𝒂𝒍𝒊𝒔𝒕, 𝑽𝒊𝒔𝒖𝒂𝒍
𝑩𝒊𝒓𝒕𝒉𝒅𝒂𝒚: 𝑱𝒂𝒏𝒖𝒂𝒓𝒚 𝟛, 𝟙𝟡𝟡𝟝
𝒁𝒐𝒅𝒊𝒂𝒄 𝑺𝒊𝒈𝒏: 𝑪𝒂𝒑𝒓𝒊𝒄𝒐𝒓𝒏
𝑩𝒊𝒓𝒕𝒉𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆: 𝑺𝒆𝒐𝒖𝒍, 𝑺𝒐𝒖𝒕𝒉 𝑲𝒐𝒓𝒆𝒂
𝑯𝒆𝒊𝒈𝒉𝒕: 𝟙𝟞𝟚𝒄𝒎 (𝟝'𝟛")
𝑾𝒆𝒊𝒈𝒉𝒕: 𝟜𝟝 𝒌𝒈 (𝟡𝟡 𝒍𝒃𝒔)
𝑩𝒍𝒐𝒐𝒅 𝑻𝒚𝒑𝒆: 𝑨
𝑰𝒏𝒔𝒕𝒂𝒈𝒓𝒂𝒎 : @𝒔𝒐𝒐𝒚𝒂𝒂𝒂__

𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝑭𝒂𝒄𝒕𝒔:
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒘𝒂𝒔 𝒃𝒐𝒓𝒏 𝒊𝒏 𝑺𝒆𝒐𝒖𝒍, 𝑺𝒐𝒖𝒕𝒉 𝑲𝒐𝒓𝒆𝒂.
- 𝑺𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒂𝒏 𝒐𝒍𝒅𝒆𝒓 𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒏 𝒐𝒍𝒅𝒆𝒓 𝒔𝒊𝒔𝒕𝒆𝒓, 𝒔𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒏𝒈𝒆𝒔𝒕.
- 𝑺𝒉𝒆 𝒕𝒓𝒂𝒊𝒏𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝟝 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 (𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆 𝑱𝒖𝒍𝒚 𝟚𝟘𝟙𝟙).
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐'𝒔 𝑪𝒉𝒊𝒏𝒆𝒔𝒆 𝒛𝒐𝒅𝒊𝒂𝒄 𝒔𝒊𝒈𝒏 𝒊𝒔 𝑫𝒐𝒈.
- 𝑺𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒂 𝟜𝑫 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏𝒂𝒍𝒊𝒕𝒚. 𝑿𝑫
- 𝑺𝒉𝒆 𝒍𝒂𝒖𝒈𝒉𝒔 𝒂 𝒍𝒐𝒕.
- 𝑺𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒌𝒆𝒔 𝒈𝒊𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒓𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝒏𝒊𝒄𝒌𝒏𝒂𝒎𝒆𝒔 𝒕𝒐 𝒑𝒆𝒐𝒑𝒍𝒆.
- 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒓𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝑱𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆, 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒐𝒅 𝒎𝒂𝒌𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒓𝒐𝒖𝒑.
-  𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒔 𝒕𝒆𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒂𝒅 𝑱𝒐𝒌𝒆𝒔 (𝑽𝒍𝒊𝒗𝒆)
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒊𝒏𝒗𝒆𝒏𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒅 "𝒚𝒆𝒐𝒏𝒈-𝒂𝒏" 𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝒎𝒆𝒂𝒏𝒔 "𝒂𝒏𝒏𝒚𝒆𝒐𝒏𝒈" (𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓𝒔𝒆 𝒇𝒐𝒓𝒎 𝒐𝒇 𝒊𝒕).
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒄𝒂𝒏 𝒑𝒍𝒂𝒚 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒓𝒖𝒎𝒔.
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒄𝒂𝒏 𝒑𝒍𝒂𝒚 𝒑𝒊𝒂𝒏𝒐 𝒃𝒖𝒕 𝒏𝒐𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒖𝒊𝒕𝒂𝒓 (𝒊𝒏 𝒂 𝒗𝒍𝒊𝒗𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝑹𝒐𝒔𝒆́ 𝒔𝒉𝒆 𝒕𝒐𝒍𝒅 𝑹𝒐𝒔𝒆́ 𝒕𝒐 𝒕𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒉𝒆𝒓).
- 𝑺𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒏 𝒔𝒑𝒆𝒂𝒌 𝑲𝒐𝒓𝒆𝒂𝒏, 𝑱𝒂𝒑𝒂𝒏𝒆𝒔𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒂𝒔𝒊𝒄 𝑪𝒉𝒊𝒏𝒆𝒔𝒆.
- 𝑨𝒄𝒄𝒐𝒓𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝑱𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆 (𝑽 𝑳𝒊𝒗𝒆 𝑨𝒑𝒑), 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒅𝒐𝒆𝒔𝒏'𝒕 𝒔𝒑𝒆𝒂𝒌 𝑬𝒏𝒈𝒍𝒊𝒔𝒉 (𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒔𝒉𝒆'𝒔 𝒆𝒎𝒃𝒂𝒓𝒓𝒂𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒅𝒐 𝒊𝒕) 𝒃𝒖𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒏 𝒖𝒏𝒅𝒆𝒓𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒕 𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒘𝒆𝒍𝒍.
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒘𝒂𝒔 𝒑𝒐𝒑𝒖𝒍𝒂𝒓 𝒊𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍 𝒇𝒐𝒓 𝒉𝒆𝒓 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒅𝒏𝒆𝒔𝒔.
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐'𝒔 𝒂𝒖𝒅𝒊𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒔𝒐𝒏𝒈 𝒘𝒂𝒔 "𝑰 𝑯𝒂𝒗𝒆 𝑨 𝑳𝒐𝒗𝒆𝒓" 𝒃𝒚 𝑳𝒆𝒆 𝑬𝒖𝒏 𝑴𝒊.
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒊𝒔 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒆𝒅 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒊𝒈𝒉𝒕𝒔.
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒅𝒂𝒕𝒆 𝑹𝒐𝒔𝒆 𝒊𝒇 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒂 𝒈𝒖𝒚. (𝒗𝑳𝒊𝒗𝒆 𝑸&𝑨)
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐'𝒔 𝒍𝒊𝒑𝒔 𝒕𝒖𝒓𝒏 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒂 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒔𝒉𝒂𝒑𝒆 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒔𝒉𝒆 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒔.
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐'𝒔 𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒇𝒂𝒗𝒐𝒓𝒊𝒕𝒆 𝒑𝒂𝒓𝒕 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒂𝒄𝒆 𝒂𝒓𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒍𝒊𝒑𝒔. (𝒗𝑳𝒊𝒗𝒆 𝑸&𝑨)
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒉𝒂𝒕𝒆𝒔 𝒔𝒉𝒐𝒑𝒑𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒔𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒐𝒇𝒕𝒆𝒏 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒐 𝒃𝒖𝒚. (𝑩𝑷 𝑯𝒐𝒖𝒔𝒆)
- 𝑺𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝑻𝒘𝒊𝒄𝒆'𝒔 𝑵𝒂𝒚𝒆𝒐𝒏 (𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆 𝒕𝒓𝒂𝒊𝒏𝒆𝒆 𝒅𝒂𝒚𝒔) 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝑹𝒆𝒅 𝑽𝒆𝒍𝒗𝒆𝒕'𝒔 𝑺𝒆𝒖𝒍𝒈𝒊.
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒊𝒏𝒗𝒆𝒏𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒘𝒐 𝒘𝒐𝒓𝒅𝒔: 𝑷𝒑𝒐𝒐𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝑵𝒚𝒆𝒐𝒏𝒈𝒂𝒏
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒏 𝑰𝒏𝒌𝒊𝒈𝒂𝒚𝒐 𝑴𝑪 (𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝑭𝒆𝒃 𝟝 𝟚𝟘𝟙𝟟 𝒕𝒐 𝑭𝒆𝒃 𝟛 𝟚𝟘𝟙𝟠) 𝒂𝒍𝒐𝒏𝒈𝒔𝒊𝒅𝒆 𝑮𝑶𝑻𝟟'𝒔 𝑱𝒊𝒏𝒚𝒐𝒖𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝑵𝑪𝑻'𝒔 𝑫𝒐𝒚𝒐𝒖𝒏𝒈.
- 𝑺𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝒂 𝒄𝒂𝒎𝒆𝒐 𝒂𝒑𝒑𝒆𝒂𝒓𝒂𝒏𝒄𝒆 𝒐𝒏 𝑲𝑩𝑺'𝒔 '𝑻𝒉𝒆 𝑷𝒓𝒐𝒅𝒖𝒄𝒆𝒓𝒔' (𝟚𝟘𝟙𝟝).
- 𝑺𝒉𝒆 𝒂𝒄𝒕𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝑯𝑰𝑺𝑼𝑯𝒀𝑼𝑵'𝒔 '𝑰'𝒎 𝑫𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕' 𝑴𝑽.
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒂𝒄𝒕𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝑬𝑷𝑰𝑲 𝑯𝑰𝑮𝑯 - '스포일러(𝑺𝑷𝑶𝑰𝑳𝑬𝑹) + 헤픈엔딩(𝑯𝑨𝑷𝑷𝑬𝑵 𝑬𝑵𝑫𝑰𝑵𝑮)' 𝑴/𝑽.
- 𝑺𝒉𝒆 𝒂𝒑𝒑𝒆𝒂𝒓𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒅𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝑪𝑭𝒔 𝒔𝒖𝒄𝒉 𝒂𝒔 𝑺𝑨𝑴𝑺𝑶𝑵𝑰𝑻𝑬 𝑹𝑬𝑫 𝑪𝑭 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝑳𝒆𝒆 𝑴𝒊𝒏𝒉𝒐 (𝟚𝟘𝟙𝟝), 𝑵𝒊𝒌𝒐𝒏 𝟙 𝑱𝟝 𝑪𝑭 (𝟚𝟘𝟙𝟝), 𝑺𝑴𝑨𝑹𝑻 𝑼𝑵𝑰𝑭𝑶𝑹𝑴 𝑪𝑭 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒊𝑲𝑶𝑵 (𝟚𝟘𝟙𝟝), 𝑨𝒏𝒈𝒆𝒍 𝑺𝒕𝒐𝒏𝒆 𝑪𝑭 (𝟚𝟘𝟙𝟝), 𝑺𝑴𝑨𝑹𝑻 𝑼𝑵𝑰𝑭𝑶𝑹𝑴 𝑪𝑭 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒊𝑲𝑶𝑵 (𝟚𝟘𝟙𝟞), 𝑳𝑮 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒖𝒔𝟚 𝑪𝑭 (𝟚𝟘𝟙𝟞).
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒍𝒊𝒌𝒆𝒔 𝑷𝒊𝒌𝒂𝒄𝒉𝒖 (𝒔𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒂 𝒍𝒐𝒕 𝒐𝒇 𝑷𝒊𝒌𝒂𝒄𝒉𝒖 𝒎𝒆𝒓𝒄𝒉𝒂𝒏𝒅𝒊𝒔𝒆).
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑𝒔 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂 𝒑𝒍𝒖𝒔𝒉𝒊𝒆 𝒐𝒇 𝒂 𝒃𝒖𝒏𝒏𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒂 𝒑𝒍𝒖𝒔𝒉𝒊𝒆 𝒐𝒇 𝑺𝒏𝒐𝒐𝒑𝒚.
- 𝑰𝑲𝑶𝑵 𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓𝒔 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒔𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕𝒆𝒔𝒕 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆.
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒊𝒔 𝒘𝒆𝒍𝒍 𝒌𝒏𝒐𝒘𝒏 𝒇𝒐𝒓 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒂𝒔𝒏'𝒕 𝒄𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒂𝒘𝒂𝒓𝒅 𝒔𝒉𝒐𝒘𝒔, 𝒃𝒖𝒕 𝒐𝒏𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓𝒔 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒄𝒓𝒊𝒆𝒔 𝒂𝒍𝒐𝒏𝒆.
- 𝑹𝒆𝒈𝒂𝒓𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒐𝒅, 𝒔𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒏 𝒆𝒂𝒕 𝒂𝒍𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 (𝒆𝒙𝒄𝒆𝒑𝒕 𝒐𝒓𝒈𝒂𝒏𝒔 𝑿𝑫), 𝒃𝒖𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒆𝒔𝒑𝒆𝒄𝒊𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒍𝒊𝒌𝒆𝒔 𝒓𝒊𝒄𝒆.
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒉𝒂𝒔 𝒂 𝒅𝒐𝒈 𝒏𝒂𝒎𝒆𝒅 𝑫𝒂𝒍𝒈𝒐𝒎.
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 𝑳𝒊𝒔𝒂 𝒉𝒆𝒓 '𝑪𝒉𝒐𝒄𝒐𝒍𝒂𝒕𝒆 𝒎𝒂𝒕𝒆' 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝑳𝒊𝒔𝒂 𝒈𝒂𝒗𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒊𝒄𝒆𝒅 𝒄𝒉𝒐𝒄𝒐𝒍𝒂𝒕𝒆 𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒍𝒊𝒗𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒘 (𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒘𝒂𝒔 𝒄𝒓𝒂𝒗𝒊𝒏𝒈) 𝒃𝒖𝒕 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒂𝒔𝒌 𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒈𝒆𝒕 𝒊𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝒉𝒆𝒓.
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒄𝒂𝒏 𝒑𝒍𝒂𝒚 𝒃𝒂𝒔𝒌𝒆𝒕𝒃𝒂𝒍𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒏𝒍𝒊𝒏𝒆 𝒔𝒌𝒂𝒕𝒆𝒔 𝒃𝒖𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒓𝒊𝒅𝒆 𝒃𝒊𝒄𝒚𝒄𝒍𝒆𝒔.
- 𝑨𝒍𝒔𝒐, 𝒔𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒅 𝒕𝒂𝒆𝒌𝒘𝒐𝒏𝒅𝒐 (𝒘𝒉𝒊𝒕𝒆 𝒃𝒆𝒍𝒕).
- 𝑺𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒔𝒉𝒆 𝒑𝒍𝒂𝒚𝒔 "𝑶𝒗𝒆𝒓𝒘𝒂𝒕𝒄𝒉" 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝑱𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆.
- 𝑺𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒈𝒉𝒐𝒔𝒕 𝒐𝒓 𝒔𝒄𝒂𝒓𝒚 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒊𝒆𝒔.
- 𝑺𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒌𝒆𝒔 𝑯𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑷𝒐𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝑻𝒐𝒎 𝑯𝒂𝒓𝒅𝒚.
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐'𝒔 𝒇𝒂𝒗𝒐𝒖𝒓𝒊𝒕𝒆 𝒔𝒊𝒏𝒈𝒆𝒓/𝒃𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒔 𝑻𝑽𝑿𝑸. ("𝑲𝒏𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈 𝑩𝒓𝒐𝒔")
- 𝑺𝒉𝒆 𝒂𝒍𝒔𝒐 𝒍𝒊𝒌𝒆𝒔 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒂𝒅 𝒎𝒂𝒏𝒈𝒂 𝒂𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒌𝒆𝒆𝒑𝒔 𝒂 𝒔𝒕𝒂𝒄𝒌 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒏𝒆𝒂𝒓 𝒉𝒆𝒓 𝒃𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒍𝒑 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑. (𝑽-𝒍𝒊𝒗𝒆)
- 𝑺𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒍𝒐𝒓 𝒑𝒖𝒓𝒑𝒍𝒆. (𝑨𝒄𝒄𝒐𝒓𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝑪𝒐𝒎𝒆𝒃𝒂𝒄𝒌 𝑽 𝑳𝒊𝒗𝒆)
- 𝑺𝒉𝒆'𝒔 𝒂 𝑷𝑪 𝑮𝒂𝒎𝒆𝒓. (𝑩𝑳𝑨𝑪𝑲𝑷𝑰𝑵𝑲 𝑯𝒐𝒖𝒔𝒆 𝑬𝑷.𝟙-𝟚)
- 𝑲𝒊𝒎 𝑺𝒂𝒎𝒖𝒆𝒍 𝒑𝒖𝒃𝒍𝒊𝒄𝒍𝒚 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒆𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒂 𝒄𝒓𝒖𝒔𝒉 𝒐𝒏 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐.
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒊𝒔 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 "𝑴𝒂𝒏 𝑯𝒆𝒂𝒓𝒕'𝒔 𝑫𝒆𝒔𝒕𝒓𝒐𝒚𝒆𝒓" 𝒂𝒏𝒅 "𝑩𝒐𝒚 𝑪𝒓𝒖𝒔𝒉".
- 𝑩𝒊𝒈𝑩𝒂𝒏𝒈'𝒔 𝑺𝒆𝒖𝒏𝒈𝒓𝒊 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐 𝒓𝒆𝒎𝒊𝒏𝒅𝒔 𝒉𝒊𝒎 𝒐𝒇 𝑻.𝑶.𝑷, 𝒘𝒉𝒐 𝒊𝒔 𝒓𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒖𝒏𝒑𝒓𝒆𝒅𝒊𝒄𝒕𝒂𝒃𝒍𝒆 𝒃𝒖𝒕 𝒂𝒍𝒔𝒐 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒊𝒔𝒎𝒂𝒕𝒊𝒄.
- 𝑱𝒊𝒔𝒐𝒐'𝒔 𝒊𝒅𝒆𝒂𝒍 𝒕𝒚𝒑𝒆: 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒊𝒔 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒓 𝒐𝒓 𝒘𝒉𝒐 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒔 𝒑𝒓𝒆𝒕𝒕𝒚.

𝔸𝕃𝕃 𝔸𝔹𝕆𝕌𝕋 𝔹𝕃𝔸ℂ𝕂ℙ𝕀ℕ𝕂|1ST BOOKWhere stories live. Discover now