Jungkook anlatımı
Gözlerimi huzurla açtım yanımdaki lisa ile isteksiz şekilde gülümsedim.
Jungkook: Lisaaam benim ya.
Lisa :Günaydın sevgilim.
Jungkook :Sanada meleğim.Ben azdaha uyusam.
Lisa: Tamam sen yat.
Arkamı döndüm o bana arkasını döndü ve kalktı bir anda arkamı sessizcee döndüm.
Üstünde bordo dantelli iç çamaşırı vardı ve alt kısmı neredeyse kalçalarının arasına girmiş.
Sertçe yutkundum o arasına giren iç çamaşırını düzeltti (yazar utanmadi kim benmi utancam bir kitaba 10 tane smut yazan kız siktir).
Üstüne siyah bir sabahlik geçirdi önünü bağladı ve odadan çıktı.
Jungkook: Az önce ne yaşadım amk ne gördüm o nasıl bir manzaraydı oha.
Ayağa kalktım daha uyumak haram bana.Aşağıya indim kahvaltı hazırlıyordu benim hatunum.
Jungkook: Yukarıda bayaaaa byaaa seksiydin be !!
Lisanın yanakları anında yanarken koşarak odaya kendini kilitledi.
Yukarı çıktım kapıyı açmak için mutfaktan çatal kullandım kapıyı açtım lisa bana.baktı kafasını geri yastığa gömdü.
Ona gittim ve üstüne çıkıp sarıldım.
Jungkook: Yiaaaa lisa utanma ya ne oluuuuuy affet beni.
Lisa bana döndü fazla yakındık banane .
Lisa :İyi tamam.
Dudaklarına sayısız öpücük kondurdum ard arda ada gülerek bana bakıyordu.
Jungkook: Kahvaltı yapalım.
Onu kucağıma aldım ve yere koydum dolaptan siyah tayt ve beyaz tişört verdim.
O hemen giyindi ama yanımda hehe.Sonra onun elini tuttum ve aşağıya indik.
Oturduk ve kahvaltımızı yapmaya başladık.Bugün çok güzel şeyler yapıcam hehe.
Bugün lisaya evlenme teklifi etmeyi düşünüyorum.
Telefonumu elime aldım ve tae ile mesajlaşmaya başladık salak nasıl espiri yaptı.Ben gülerken lisa bana bir şey sordu.
Lisa :Kimle mesajlaşıyorsuns sen bakiyim.
Bir anda tae aradı ben bir lisaya birde telefona bakmaya başladım.
Jungkook: Aah şey tuvalete gitmem lazım dedim ve telefonu alıp çıktım kapının orda açıp konuşmaya başladım.
Jk :Alo
T :Alo kook iş tamam.
Jk :O zaman ben lisya çaktırmadan gelirim.
T :Ya görürse! ?
Jk :Ben ona yansıtmam.
T :Iyi o zaman.
Jk :Beni aşağ-
Omzuma konan elle sözüm kesildi ve o yarafa döndüm lisa bana çok sinirli bir şekilde bakıyordu iyikide insan.
Jk :Seni sonra ararım.
Lisa :Hani tuvalete gitmiştin.
Jk :Çıktım buri aradı.
Lisa :Kim aradı ver şu telefonu bana.
Aşağıya beni kovalayarak indi masanın etrafında dolaşıyorduk.
Jk :Aaaa lisa özel hayat diye bir şey var erkek arkadaşın telefonunu karıştırmak neymiş?
Lisa :O zaman ben gidiyorum ve seni özel hayatınla yalnız bırakıyorum.
Eline telefonunu ve deri ceketii alıp çıktı.
Jk :lisa hayır bekle beni.
Onun peşinden koştum ve kolunu tuttum.
Lisa :Bırak beni git o telefondaki kişinin yanına bari başka kızla konuşacaksan ikimizin olduğu evde yapma be.
Yanımdan hışımla gitti ve arkasında üzgün bir brn bıraktı haklıydı o evin gizli bir yerinde böyle konuşsa bende aynı tepkiyi verirdim.
Jk :Alo tae işi ertele.
T :Ne zamana ?
Jk :Ben sana sonra dönerim.
Ufffff sıçtık yaaaaaaa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game love/liskook 2019 Wattys
FantasíaOkuyun görün spoi yok diyer liskook kitabımı okuyun.