Intalnire neasteptata

252 9 3
                                    

Hei lume sa cititi tot si sa imi lasati comm sa stiu daca sa continui sau nu... Spor la citit si sper sa va placa...!!!

Era o zi frumoasa de vara, soarele stralucea si ne indemna sa mergem catre case pentru ca se apropie caldura dogoritoare a amiezii(in jur de 35-37 grade). Dar ce sa vezi: o fata inalta, cu parul negru alearga spre piata centrala unde trebuie sa se intalneasca cu "cineva". Ea nu stia cu cine dar era foarte nerabdatoare.

Cealalta persoana o asteapta in faca Hard Rock Cafee. Spre marea ei uimire era o fata cu ochii de un albastru ca cerul, cu un par lung auriu de iti lua vederea.

Nici una dintre ele nu stia care sa se intalneasca cu o fata. Au intrat in pub si sau prezentat:

- Buna, eu sunt Elena!(zise fata cea bruneta si inalta)

- Buna, eu sunt Piper!

-Stiai cu cine urmeaza sa te intalnesi?

- Nu. Tu stiai?

-Stiam doar atat: trebuie sa ma intalneac cu o persoana care ma va ajuta sa ajung in varful clasei mafiotilor.( zise in soapta Elena)

- Si mie mi-au spus acelasi lucru: ca trebuie sa ajut pe cine sa ajunga cat mai sus posibil. Dar... De ce vrei sa ajungi sa fi conducatoarea mafiotilor?

- Este ceva ce am mostenit de la tatal meu. Acela este imperiul lui prin traficul de arme, furtul banilor si furtul diamantelor care este specialitatea mea.

- Vrei sa spui ca tu esti faimoasa Elena "Diamond"?!

-Da, eu sunt. Dar sa nu mai zici la nimeni pentru ca sunt urmarita si vor sa ma aresteze si sa imi confiste tot ce am.

- Iti dau cuvantul meu ca nimeni nu va afla despre intalnirea noastra.

- Multumesc. Atunci sa incheiem pe ziua de azi si sa ne vedem maine sa incepem sa punem la cale planul. Adresa mea este Strada Crinilor nr. 1678. Atunci ne vedem maine.

-Pe maine.

Elena si PiperUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum