100 kişinin okumasını beklemiştim :D :D :D Çok teşekkürlerr
Mert'in ağzından
Güneş'e onunla gelmiyceğimi söyledikten sonra hala o Rüzgar denilen çocuğun gelmesini bekliyodum.En sonunda çıktı ve kolundan tuttum.
-Sen kimsin
-Rüzgar
-Birdaha Güneş'e yaklaştığını görmiyim
-Görürsen ne olur dediği an yumruğu gözüne çakmıştım ve birden oda bana vurdu.Bizi ayırdılar.O Rüzgar görücek Güneş'e yaklaşmanın ne demek olduğunu
Güneş'in ağzından
Off içimde çok kötü bir his var.Hemen Mert'i aradım.
-E-efendim Güneş
-Neyin var
-Yok bişeyim
-Nerdesin.Dedim ve telefon kapandı.Ne yapıcağımı şaşırdım ve koşmaya başladım.Mert tek başına yaşıyodu.Küçükken annesini ve babasını bir trafik kazasında kaybetmişti.Anneannesşyle yaşıyodu.Ama daha sonra oda öldü.Ama şuan tek başına yaşıyo.Evine doğru koşutum.Kapısını çaldım ama açmadı bende anahtarı vardı içeri girdiğimde yoktu.Onu evinde bekledim.Yarım saat geçti hala gelmemişti.Tekrar ardım cavap vermedi.Birden kapı açıldı ve yüzünden akan kanı gördüğüm an hemen yüzüne baktım.Mutfaktan peçete alıp kanını temizledim kanı durmuştu.Acaba yine kiminle kavga etmişti.Ona sarıldım kokusunu içime çektim.
-Kiminle kavga ettin?
-Boşver
Sesimi yükselttimm -Sana kiminle kavga ettiğini sordum?
Oda sesini yükseltti ve -Sence ben sana demedimmi senin hayatındaki tek erkek benim diye benim hayatımdaki tek kadında sensin sen benim hayatımsın anla artık şunu.Sana yaklaşıcak erkeğin nefesini keserim
Ayağa kalktım ve parmaklarımı saçlarımın arasıdan geçirdim pencereye doğru yürüdüm alçal bir sesle
-Rüzgar'lamı kavga ettin
-Evet ben gidiyorum dedi ve evden çıktı
Sinirim çok bozulmuştu gerçekten benim hayatımı kısıtlamasından bıkmıştım.Bende evden çıktım ve kendi evime gittim.1 haftadır tek başımaydım.Mert'e bugün onlarda kalabilirmiyim diye sorucaktım ama bu olaydan sonra vaz geçtim.Rüzgar'ı aradım ve bize çağırdım.
Saat 20:00 olmuştu kapı çaldı Rüzgar gelmişti.Yanağına kocaman bir öpücük kondurdum ve filmi izlemeye başladık.Korku filmi izliyoduk.Çok korkunç bir sahnede omzuna koydum kafamı ve birden kapı açıldı.Kapının anahtarı Mert'tede vardı.
Şimdilik bu kadar yorumlarınızı bekliyorum 4. bölüm sizin okumanıza göre gelicekk öpüldünüz